Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:27

nelis schreef:
Vjestagirl schreef:
Waarom ben je direct een moraal ridder als je het niet normaal vindt om met een wildevreemde het bed in te duiken?

Omdat hier de toon een beetje neergezet wordt tegen TS dat ze niet normaal is.

Wat voor jouw niet normaal is kan voor haar heel normaal zijn.
en vice versa.

Ik blijf nog steeds vasthouden aan het spreekwoord , Leven en laten leven.

En in dit topic bekruipt mij het gevoel dat we "lekkuh" TS ff gaan vertellen hoe dom we bezig zijn terwijl waarschijnlijk het meerendeel ook wel is zo'n foutje heeft gemaakt in hun sexueel leven.

Dat "wij" die fout gemaakt hebben, hoeft toch niet te betekenen dat TS die fout dan ook moet maken?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:28

LimaMambo schreef:
ooooooooooh wel sex gehad en niet gepijpt?
wat sneu voor die jongen.. :')

Aaaaaaaaaaaaaaaah veeg me op :')

Ik vind het niet zo slim van je TS om "zomaar" het bed in te duiken. Maar van fouten kun je leren en je hebt het tenminste veilig gedaan. Laat die vervelende mensen maar lekker praten, je weet zelf wel beter toch?
Slet vind ik trouwens ook wel meevallen, dat vind ik als je met meerdere jongens achter elkaar gaat. En het is er maar bij eentje gebleven toch?

pegster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:29

janouk zal toch wel meevallen....zo erg is het toch niet....denk niet dat iemand dit echt zo erg zou vinden.
ze heeft gewoon sex gehad met een jongen die niet eerlijk was dat hij al een vriendin had en er zijn een stel meiden die het leuk vinden haar in de zeik te zetten....

ze heeft het netjes veilig gedaan.
en we hebben allemaal wel eens wat impulief gedaan wat later niet zo slim bleek te zijn.
ze is 16 jaar en is echt wel in staat zelf te beslissen wat ze wel en niet wil.
en er zijn genoeg jongens die overal ...wat maar enigsinds naief lijkt hun banketstaaf in proppen...maar inderdaag wat hier al meerdere malen gezegt word worden de meiden meteen benoemd ....sla de heren niet over

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:35

_Tara_ schreef:
Dat "wij" die fout gemaakt hebben, hoeft toch niet te betekenen dat TS die fout dan ook moet maken?

Dan had je er zaterdagavond bij moeten zijn voordat ze het bed indook. :+

en eenieder maakt fouten , het merendeel leert ervan en sommige niet..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:51

Ik ben 15, en ging toen ik 13/14 was al verder met mijn huidige vriend. ( Lees: wel opbouwend dan, haha niet van de een op de andere dag)
Toen ik dit wat van mijn dichtste vrienden vertelde, lekte het ook uit.
Mensen hadden het totaaal niet van mij verwacht, en vonden me natuurlijk ook erg jong, wat ook was.
Ik had er echter wel zelf goed over nagedacht, en heb er nog steeds geen spijt van (misschien deels omdat de jongen nog steeds mijn vriend is)
Echter heb ik nooit echt een naam gehad erdoor. Gewoon wegwimpelen, en als het verhaal was verdraait, het wel even rechtzetten.

Ik vind wat je hebt gedaan niet slim, maar als je na een avondje stappen met een jongen was meegegaan, daar hetzelfde had gedaan, en verder geen gedoe, dan was het veel minder erg geweest in iedereens ogen.

Ik zou als ik jou was voortaan toch echt wel even uitkijken. Mij lijkt het ook het fijnst om seks te hebben met iemand waarbij er iets 'opbloeit', maar zoals mensen hiervoor zeiden, iedereen heeft natuurlijk ook behoeftes :')

Hopelijk was het trouwens niet je eerste keer, want dat lijkt me wél vreselijk :=

PS: ik heb geen zin in Bokkers die mij nu gaan aanspreken over het feit van mijn vroege leeftijd. Ja, het was vroeg, maar mijn ouders weten ervan, haha, en ik heb er geen spijt van, dus of jullie dat even willen respecteren :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:00

Ik heb het hele topic gelezen en ik kan alleen maar... Afbeelding
Ik sta echt te klapperen met m'n oren. Dat meisjes op die leeftijd al zo makkelijk denken over seks.

Ik bedoel... ik ben 31... ben ik nu echt, echt, echt een oude muts uit een boerendorp? Want zoiets deden wij vroeger echt niet op 16-jarige leeftijd... en ook niet op 31-jarige leeftijd. Zomaar met een vriendin met twee gasten even samen naar boven om te orgiën. Want zo komt het wel een beetje op mij over.

Echt meisje, ik zou dit niet meer doen. Denk even na als je weer in zo'n situatie komt.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:00

Tja... Ik kan nou niet zeggen dat ik het erg verstandig van de TS vind. Je kent die jongen vaag, weet niet eens dat hij een vriendin heeft. Heb ook het gevoel alsof jij zelf er niet helemaal achter stond wat er die avond is gebeurd?

Op school zou ik gewoon doen alsof ik gek was ;) Zou me er niks over aan trekken, dan is de lol er al snel af. Over een week of 2 is iedereen het weer vergeten! En je hebt toch leuke/lieve vriendinnen die weten hoe het wel in elkaar zit je en je daar niet op afrekenen?

Lau

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 14:15

Nee gelukkiig doen ze dat niet die steunen mij juist heel goed.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:46

Duke schreef:
Ik sta echt te klapperen met m'n oren. Dat meisjes op die leeftijd al zo makkelijk denken over seks.

Ik bedoel... ik ben 31... ben ik nu echt, echt, echt een oude muts uit een boerendorp? Want zoiets deden wij vroeger echt niet op 16-jarige leeftijd... en ook niet op 31-jarige leeftijd. Zomaar met een vriendin met twee gasten even samen naar boven om te orgiën. Want zo komt het wel een beetje op mij over.

Echt meisje, ik zou dit niet meer doen. Denk even na als je weer in zo'n situatie komt.

Heb jij al die tijd onder een steen geleefd of zo? Ik ben een stukje ouder dan jij en in mijn tijd gebeurde dit net zo goed hoor. Alleen was er geen internet om het nog eens uitvoerig te bespreken.

Enne TS pijpen is erger dan gewone seks? Kan je dat uitleggen? :D

Lau

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 14:48

Haha voor de mensjes bij ons op school is dat erger jaa

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:56

nelis schreef:
Vjestagirl schreef:
Waarom ben je direct een moraal ridder als je het niet normaal vindt om met een wildevreemde het bed in te duiken?

Omdat hier de toon een beetje neergezet wordt tegen TS dat ze niet normaal is.

Wat voor jouw niet normaal is kan voor haar heel normaal zijn. en vice versa.

Ik blijf nog steeds vasthouden aan het spreekwoord , Leven en laten leven.

En in dit topic bekruipt mij het gevoel dat we "lekkuh" TS ff gaan vertellen hoe dom we bezig zijn terwijl waarschijnlijk het meerendeel ook wel is zo'n foutje heeft gemaakt in hun sexueel leven.

Ik geef alleen mijn mening, ik vind dat ze dom is geweest.
Ze plaatst dit topic toch met de vraag naar meningen van andere bokkers?
En mijn mening is dat ze niet normaal is als ze met een vreemde bed in duikt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:58

Ach ik vind, ben je zo dapper om met iemand de lakens te delen, dan ben je ook zo dapper om de gevolgen te overzien.
Ben je dat niet? Dan ben je er dus blijkbaar nog niet klaar voor om met iemand naar bed te gaan of welke handelingen dan ook uit te voeren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:00

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten :Y)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:08

Ik heb alleen jou post gelezen, maar ik zou het lekker negeren. Hoe moeilijk het ook is! Zet door, die kinderen zijn alleen maar uit om jou op de stangen te jagen. Jij weet wel beter wat jij hebt gedaan en wat niet, en so what? Het is tenslotte jou leven, dus niemand hoeft daar zich mee te bemoeien wat jij moét doen. Succes meid! ;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:09

Betteke schreef:
Duke schreef:

Heb jij al die tijd onder een steen geleefd of zo? Ik ben een stukje ouder dan jij en in mijn tijd gebeurde dit net zo goed hoor. Alleen was er geen internet om het nog eens uitvoerig te bespreken.

Enne TS pijpen is erger dan gewone seks? Kan je dat uitleggen? :D

Nou, in mijn tijd wist en hoorde ik daar ook niets van. Zal ook wel per streek/stad/dorp verschillen.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:11

femke27 schreef:
Dus een 16 jarige kan haar gevoelens niet inschatten? Weet niet wanneer ze verliefd is, schik heeft of gewoon hele platte ordinaire jeuk heeft? Lijkt mij wel hoor. Een 16 jarige zal de behoeftes van haar lichaam best kennen.

Het gaat er niet om dat een 16 jarige haar gevoelens niet kan inschatten, maar dat ze de gevolgen nog niet overziet, of nog zeker op dat moment niet. Ze was geil op dat moment (waarschijnlijk), is met hem naar bed geweest, maar heeft niet beseft dat in deze situatie, daar de hele school wel eens achter zou kunnen komen.

Ik vind het ook een domme actie van de TS maar hé, ze heeft er van geleerd (hoop ik). Als je een one-night-stand doet, zorg dan inderdaad dat het niet met iemand in je directe omgeving is, want dan gaat het mis. :P
Ik moet zeggen dat ik me er ook over verbaas hoeveel jonge meiden als zo nonchalant met seks omspringen. Ik weet dat het gebeurt, maar ik zou het toen (toen ik 16 was) niet gekund hebben, en misschien nu nog wel niet. Maar eerlijk is eerlijk, wat anderen doen moet zij weten. Ik hoop alleen wel dat de lessen voorbehoedsmiddelen ergens enigszins geholpen hebben, wat anders krijgt elk avontuurtje nog zo'n nasleep (zwangerschap/soa).

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:14

Ach TS als dit het ergste is wat je in je leven verkeerd doet.......

Aan de drugs gaan is veel minder erg, of winkeldiefstal of noem maar op...... 8)7
Wat een verschrikkelijke beterweters zitten er weer op bokt zeg, en het zijn vaak dezelfde namen die in elk topic weer opduiken en alles beter weten.....want ja hun doen noooooooit iets fout!
Het geroddel is niet leuk, maar probeer het een beetje van je af te zetten want het waait vanzelf weer over.....
Heeft de jongen in kwestie deze roddel trouwens verteld?
Want dan pak je hem gewoon terug door als ze vragen of je het met hem gedaan hebt antwoorden dat dat klopt en hij meer een formaatje pink had.
Wedden dat ze dan niet meer over jou kletsen maar over hem ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:18

Nog een paar aanvullers op justdiesel:
- hij kan niet zoenen, net een mixer
- hij heeft een GPS nodig in bed want hij verwarde de uitgang met de ingang
- hij dacht dat mijn borsten stressballetjes waren, en maar irritant knijpen
- ik wil niks met hem mensen, integendeel: ik beklaag zijn vriendin! :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:19

justdiesel schreef:
Ach TS als dit het ergste is wat je in je leven verkeerd doet.......

Aan de drugs gaan is veel minder erg, of winkeldiefstal of noem maar op...... 8)7
Wat een verschrikkelijke beterweters zitten er weer op bokt zeg, en het zijn vaak dezelfde namen die in elk topic weer opduiken en alles beter weten.....want ja hun doen noooooooit iets fout!

Het gaat er niet om dat mensen nooit iets fout zouden hebben gedaan. Het gaan om het feit dat dit meisje het blijkbaar erger vind dat er over haar gepraat wordt dan dat ze op haar 16de al met een vreemde het bed in duikt.

Tuurlijk zijn er dingen erger. Maar als iemand zijn hond doodschopt en daar een topic over opent zouden we er niets van mogen zeggen, want hij had ook zijn buurmeisje dood kunnen schoppen?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:20

foxy80 schreef:
Nog een paar aanvullers op justdiesel:
- hij kan niet zoenen, net een mixer
- hij heeft een GPS nodig in bed want hij verwarde de uitgang met de ingang
- hij dacht dat mijn borsten stressballetjes waren, en maar irritant knijpen
- ik wil niks met hem mensen, integendeel: ik beklaag zijn vriendin! :D

_O- _O- _O-

Edit, dat is appels met peren vergelijken Vjestagirl :D

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:21

Vjestagirl schreef:
Tuurlijk zijn er dingen erger. Maar als iemand zijn hond doodschopt en daar een topic over opent zouden we er niets van mogen zeggen, want hij had ook zijn buurmeisje dood kunnen schoppen?

:')

Sorry, maar een hond doodschoppen en een one night stand zijn echt niet te vergelijken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:22

justdiesel schreef:
_O- _O- _O-

Tuurlijk, maar het principe is hetzelfde. Je neemt iets wat naar maatschappelijke normen gewoon not done is, maar blijkbaar mag je daar niets van zeggen, omdat je ook iets had kunnen doen wat nog erger is?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:23

Ik denk dat Vjesta eerder reageerde op de post van justdiesel. Dat er ergere dingen in het leven zijn.

Ben het ook zeker met Vjesta eens. Voor de een is dit erg en voor de ander weer iets anders. Dat dit voor justdiesel kennelijk niet erg is, betekent niet dat TS hier niet mee kan zitten.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:23

Vjestagirl schreef:
justdiesel schreef:
_O- _O- _O-

Tuurlijk, maar het principe is hetzelfde. Je neemt iets wat naar maatschappelijke normen gewoon not done is, maar blijkbaar mag je daar niets van zeggen, omdat je ook iets had kunnen doen wat nog erger is?

Wie zegt dat de maatschappelijke norm is dat je niet een one night stand mag hebben of not done is? 8-)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:24

Achja. Kleine jongetjes scheppen graag nogal op over met wie ze seks hebben gehad. Laat ze lekker roddelen over je, hoe meer jij terug bijt hoe meer lol zij hebben. Volgende keer gewoon iets voorzichtiger zijn met wat/wie je het doet. One-night-stands met iemand uit je directe omgeving zijn niet een bijster goed idee (mijn vriendengroep heeft er veel onder geleden) :D

Over het '16-jarigen aan de seks' discussiepunt: ik was er ook erg vroeg bij met mijn 13, dus houdt wijselijk mijn mond. Het valt me echter wel op dat tegenwoordig meiden op de basisschool al heel erg bezig zijn met uiterlijk vertoon, opscheppen over zoenen/seks en alles doen om er zo 'volwassen' mogelijk bij te lopen/te doen.

Wel een goeie voor thuis trouwens; "Schat, we hebben nog helemaal geen seks gehad vandaag hé?" Hij: "Nee lieverd, je hebt me alleen maar 2x gepijpt."