Goed dat je er meteen op afgegaan bent! Super gehandeld! 
Wel belachelijk van die man die 112 niet wilde bellen. 
KoudbloedKim schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die zoveel adrenaline hebben gekregen na zoiets en wanneer dat weer minder wordt.
Ik heb twee weken geleden wel zoiets meegemaakt, alleen dan met een trailer met tien schapen en drie lammetjes die op zijn kop in de sloot terecht gekomen is. Hebben het voordeurtje open moeten breken en toen gelukkig gezien dat alles de kop nog/weer boven water had. Brandweer was er gelukkig heel snel bij en er kwamen nog andere mensen helpen, natte schapen (die ook nog eens in shock zijn) zijn zwaar om een steile slootkant op te trekken!
Alles kwam levend de trailer uit, maar helaas toch nog twee lammetjes in moeten laten slapen, omdat ze teveel water in de longen hadden gekregen.
Adrenaline gierde toen ook door mijn lijf, heb niets gevoeld terwijl ik overal mijn handen opengehaald heb en de volgende dag verging van de spierpijn/rugpijn. Voelde de rest van de dag nog wel wat effecten van die adrenaline, zeker als ik er weer aan dacht of over vertelde aan iemand anders.
Denk er eigenlijk nog steeds elke dag wel aan, het heeft echt indruk op me gemaakt. Ik moest en zou die schapen redden, inderdaad wat je zei aan het begin: het is instinctief.