Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Equimotion schreef:Degene die hier 6000 noemde gaf er geen termijn bij, dus dat kan ook per jaar zijn (wat wel aardig realistisch is)
tita schreef:ik verdien ook bovenmodaal(ver ruim) en dat is vanaf 2500 bruto maar 6000 netto is niet echt normaal in je eentje laat staan 8000
Myra87 schreef:6000 euro per jaar is maar 500 euro per maand, en dat is weer niet realistisch..
Ik woon nog thuis, ga binnen nu en een jaar ongeveer op mezelf wonen dus vind dit topic wel interessant, blijf het even volgen
Uums schreef:Dat zit `m niet zo in hoger opgeleid zijn, als wel in doorgroeien binnen de juiste (wat heet, maar als je graag wilt cashen -> in die zin de 'juiste') functies (zelf ben ik drievoudig academisch geschoold, maar ambities in de richting van zakelijke beroepen en vette loonstrookjes heb ik nooit gehad. Daar pas je dan ook je werk op aan).
Wen_en_Jelle schreef:Myra87 schreef:6000 euro per jaar is maar 500 euro per maand, en dat is weer niet realistisch..
Ik woon nog thuis, ga binnen nu en een jaar ongeveer op mezelf wonen dus vind dit topic wel interessant, blijf het even volgen
Waarom is 500 euro in de maand over hebben niet realistisch? (en dan bedoel ik over na alle vaste lasten zeg maar, dus echt geld voor boodschappen doen ed. Niet wat je daarna nog over hebt om te sparen).
Ik denk als je alleen verdiener bent en na je vaste lasten dat nog over hebt dat je het nog niet eens zo slecht hebt... Dan heb je 100 euro in de week of net iets meer (ligt aan de maand)...
Uums schreef:Sirius_ schreef:Maar kleine kanttekening, ik doe niet altijd mijn best Etentje hier en daar en een nieuwe outfit is ook erg fijn
Waarom de ? Je werkt voor je geld en daar mag je toch best nu van genieten?