Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:59

Wat een vriendinnen heb jij zeg! :(
Weglopen en doen alsof er niks aan de hand is, belachelijk!!
En ook niemand die het zag die ingreep.. Pff

Ook ik vraag me af waarom er geen aangifte is gedaan.
Hier is laatst iemand geslagen met een glas in zijn gezicht en is maar net aan de dood ontsnapt.. Terwijl hij alleen maar een ruzie probeerde te kalmeren.
De dader was na 24 uur alweer vrij :( (Het was allemaal op Hart van Nederland)

Vind het belachelijk hoe er mee om wordt gegaan, maar vind toch dat je het moet melden.
Sterkte hoor :j

geerte

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:03

hoe gaat het nu met jou??
En ook jammer van je vriendin...

ik vind het trouwens raar dat de beveiliging niets heeft gezien. jammer dat het weer in tdf gebeurt...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:04

Desperado_ schreef:
DDW1190 schreef:
Dat is niet mij qoute :P haha!

excuses tis nog vroeg :))

Geeft niet :P

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:06

geerte schreef:

ik vind het trouwens raar dat de beveiliging niets heeft gezien. jammer dat het weer in tdf gebeurt...

gebeurt het serieus zo vaak in tdf dan?

_Bitje_ schreef:
mijn pols doet gelukkig minder zeer, maar mijn knie en elleboog zijn nog erg gevoelig. Daar zitten ook een paar blauwe plekjes
en op mijn elleboog een schrammetje. Verder toen ik net in de spiegel keek bleek ik een schram op mijn hoofd te hebben,
opzich nog best wel een grote. Waarschijnlijk heeft ze dus ook met de nagels in mij gezeten, heb er net even een foto van gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:06

Hey TS, het is niet omdat je aan de buitenkant niets ziet, dat er binnenin geen schade kan zijn.

Ga naar de spoedopnamen vertel je verhaal en leg uit waar je îjn hebt. Dee mensen weten hoe ze zo'n verslag moeten opstellen.

Ik neem aan dat ze dan in een routine-onderzoek ook wat RX-foto's gaan maken. Een barstje kan altijd als je pijn hebt, maar daarom zwelt de hele boel nog niet op! Stel je voor, ik had een flinke bekkenbreuk maar mocht kon toch (met veel pijn wel) steunen op dat been, zelfs heel voorzichtig stappen, er was niks gezwollen, niks blauw... maar ze zat er wel.
Meestal zijner bij breuken en verstuikingen wel zwellingen, maar niet altijd. Dus niet denken "er is niks te zien" dat er ook niks zit binnenin.

Als je zeker wil zijn en het is drukpijnlijk, het doet pijn bij bewegen of belasting dan kan je om een echo vragen. Daarmee gaan ze je spierstructuur bekijken en de aanhechtingen. Hiermee kunnen ze allerlei dingen opsporen zoals spierscheurtjes en kneuzingen. Ook alweer heel pijnlijk, maar niet altijd zichtbaar aan de buitenkant.

Het is dus echt wel nuttig om een arts een controle te laten doen, want de kans zit er wel in dat het een kneuzing is of iets dergelijks als je nu nog pijn hebt. Dat kan dan mooi mee als je aangifte gaat doen.

Hoop dat je er wat aan hebt!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:06

Hoe oud is de gemiddelde leeftijd die daar komt dan? Waar ik uitga, en er gebeurt zoiets heb je meteen iedereen erbij hoor, en dan idd binnen een paar sec een beveiliger. Miss kan je beter ergens heen gaan voor de wat ouderen? 16 jaar bijvoorbeeld? Die zijn vaak wat volwassener, die vinden zoiets niet meer stoer, en als het dan gebeurd om bijv terechte redenen, dan zijn er zat mensen die helpen, en anders vaak wel beveiligers (Jongens blijven vechtersbaasjes natuurlijk, niet zo vaak tegen meisjes)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:09

Lynn_x schreef:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd die daar komt dan? Waar ik uitga, en er gebeurt zoiets heb je meteen iedereen erbij hoor, en dan idd binnen een paar sec een beveiliger. Miss kan je beter ergens heen gaan voor de wat ouderen? 16 jaar bijvoorbeeld? Die zijn vaak wat volwassener, die vinden zoiets niet meer stoer, en als het dan gebeurd om bijv terechte redenen, dan zijn er zat mensen die helpen, en anders vaak wel beveiligers (Jongens blijven vechtersbaasjes natuurlijk, niet zo vaak tegen meisjes)

ik ben zelf 14, alleen met een indentiteitspas waar je 16 of ouder bent kun je naar 16+.
Het gemiddelde wat er op de 'teenage' komt is verschillend. Je hebt ook best wel veel 12 jarigen (kleintjes) maar ook
nog behoorlijk veel mensen van een jaar of 16, als het niet ouder is.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:17

Sleeper schreef:
Ik denk ook niet dat de politie wat doet. Ook niet als je foto's hebt. MIjn vriend heeft ooit een glas tegen zijn hoofd gegooid gekregen (verkeerde plaats, verkeerd moment. Er was een ruzie waar we niks mee te maken hadden, daarbij werd er gegooid) Ik heb de ambulance gebeld, vriend had een slagaderlijke bloeding, net voordat zij kwamen was de politie er. Ze liepen toevallig langs. Ambulance komt, nog geen vijf min later een ME busje. Waarom? Omdat de ambulance was tegen gehouden door een groep jongens. Uit de omschrijving hoorde we meteen dat het de zelfde jongens waren van het glas. Maar niemand ging er achteraan, politie niet, ME niet....

Aangifte doen kan natuurlijk geen kwaad, zou ik ook zeker doen.

Dat vind ik nou wel erg :oo
Zoiets heb ik ook eens meegemaakt van dichtbij alleen werd toen een glas kapot geslagen op een jongen zn hoofd nog geen 1 meter bij mij vandaan.. ik en me vriendin zaten onder zijn bloed, alcohol in mijn ogen en we zaten onder de glas splinters.. buiten de beveiliging die hem meenam werden er geen stappen ondernomen

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:19

Desperado_ schreef:
Sleeper schreef:
Ik denk ook niet dat de politie wat doet. Ook niet als je foto's hebt. MIjn vriend heeft ooit een glas tegen zijn hoofd gegooid gekregen (verkeerde plaats, verkeerd moment. Er was een ruzie waar we niks mee te maken hadden, daarbij werd er gegooid) Ik heb de ambulance gebeld, vriend had een slagaderlijke bloeding, net voordat zij kwamen was de politie er. Ze liepen toevallig langs. Ambulance komt, nog geen vijf min later een ME busje. Waarom? Omdat de ambulance was tegen gehouden door een groep jongens. Uit de omschrijving hoorde we meteen dat het de zelfde jongens waren van het glas. Maar niemand ging er achteraan, politie niet, ME niet....

Aangifte doen kan natuurlijk geen kwaad, zou ik ook zeker doen.

Dat vind ik nou wel erg :oo
Zoiets heb ik ook eens meegemaakt van dichtbij alleen werd toen een glas kapot geslagen op een jongen zn hoofd nog geen 1 meter bij mij vandaan.. ik en me vriendin zaten onder zijn bloed, alcohol in mijn ogen en we zaten onder de glas splinters.. buiten de beveiliging die hem meenam werden er geen stappen ondernomen

ik ken ook iemand die dit heeft mee gemaakt, mijn instructrice. Zij kreeeg ook een glas in haar oog van een bitch die ruzie
zat te zoeken. Ze ziet nog met het ene oog bijna niets meer , en met het andere oog weet ik niet..

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:36

Meestal worden ze er gewoon uitgekickt, vecht buiten maar verder en dan komt er meestal vanzelf politie.

@ Ts: ik denk dat dat het probleem is; die 16 jarigen voelen zich echt veel te stoer voor de 14jarige, vandaar dat ze zich zo gedragen

SLS_Focus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:37

Meisjemeisje ..

Ik was der ook gister ..
Maar ik vond dat er deze keer verdomd weinig crew rondliep ..
De vorige x liepen der een stuk meer rond . Gaat het al wat beter ?
Was dit trouwens op het begin of het einde meer ?
Want vanaf half 11 staat der buiten altijd politie ..
Hopenlijk gaat het al wat beter , en durf je de volgende x wel weer naar tdf :(:)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:42

_Bitje_ schreef:
geerte schreef:

gebeurt het serieus zo vaak in tdf dan?

nee dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat er weer iemand is in elkaar is geslagen in tdf daarom snap ik niet dat de beveiliging niet wordt aangepast...

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:46

tdf is wel bekend om slaanderij ja ..

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:56

Vroeger 1x mee gemaakt dat jonge "buitenlandse"lui aan het teiteren waren uit het niets. Op de scooter mijn achterband aan tikken etc.... Zeker wel dat ik het heb aangegeven bij de politie en zeker wel dat die lui binnen een week opgepakt waren! Ze hebben taakstraffen gehad haha

Dus aangifte doen, je ouders vertellen en met je ouders naar die "vriendinnen" en het daar ook vertellen aan tafel met die "vriendinnen" en ouders....

Ik zou persoonlijk die "vriendinnen" laten stikken..... dit kan je geen "vriendinnen" meer noemen... of beter gezegt zoals hier boven met jou ouders naar hun en hun ouders om de tafel!

Dit is te gek voor woorden die "vriendin" is medeplichtig.... en zal ook haar verhaal moeten doen om jou te helpen zodat die "buitenlanders" opgepakt kunnen worden.

Je laat je zeker toch niet opzij zetten door van die onruststokers, kom nou.

Dit was zinloos geweld en het zal niet alleen bij jou blijven......

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:59

Denk je leuk avondje uit te gaan...
Jemig wat een rot meiden, moet zeggen aan die vrienden van je snap ik ook niet,
die hadden minstens hulp kunnen halen!

Heb je het wel thuis verteld en naar de huisarts/eerste hulp en aangifte gedaan?
(heb niet alle blz doorgelezen)

Overigens is dit niet iets nieuws van tegenwoodig of van de disco, iemand zo maar in elkaar slaan,
ben ca 30 jaar geleden om niets in elkaar geslagen bij het zwembad en later buiten
nog een keer en daar hebben ze mijn fiets vernield.
(Ik was toen nog maar 10 of zo...., ook meiden van jaar of 16)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 14:16

sannikita schreef:
Meisjemeisje ..

Ik was der ook gister ..
Maar ik vond dat er deze keer verdomd weinig crew rondliep ..
De vorige x liepen der een stuk meer rond . Gaat het al wat beter ?
Was dit trouwens op het begin of het einde meer ?
Want vanaf half 11 staat der buiten altijd politie ..
Hopenlijk gaat het al wat beter , en durf je de volgende x wel weer naar tdf :(:)

meer aan het einde, misschien nog maar een kwartier voor het ging sluiten.

We zullen zien of ik de volgende keer wel durf. :)

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:16

Aangifte doen en die vriendin dumpen, dat is geen vriendschap, sterkte.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:19

heb je je vriendin er al op aangesproken??

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 14:19

we hebben naar TDF gebeld. Ik zoek nog even naar feiten van die meiden, en dan geven we ze aan
bij tdf en weet het verder ook niet, maar dat regelt mijn moeder.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 14:20

MightyJoe schreef:
heb je je vriendin er al op aangesproken??

nee, dat doe ik wel wanneer ik haar te lijf tegenkom. heb nu wel wat anders aan mijn hoofd dan dat kind

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:20

Lekkere vriendschap heb je dan. Je vriendin in elkaar geslagen zien worden en zelf de benen nemen! :=

Net als velen hier; foto's maken, er verslag van laten maken bij een huisarts, met oog op emotionele schade en aangifte doen.

Sterkte.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:23

Die vriendin moet je niets kwalijk nemen,want wss had ze zelf ook helemaal geen zin om in elkaar geslagen te worden,en zei ze je daarom dat je bij die jongens moest gaan staan.
Ze stond niet 'rustig' bij die jongens,maar stond daar omdat dat veiliger is dan opzoek gaan naar een portier in je eentje.
Ik denk ook dat het ginder heel anders zit dan hier,
want hier zouden binnen de halve minuut 4 kerels security staan.

Heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt op de bus ooit.
Heeft ook weer een tijdje geduurt dat ik zonder paranoische blikken rond me weer alleen door de stad kon lopen :')

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:58

Wat vervelend dat je dat moest meemaken. Dat meisje wat je bij je had is geen vriendin. Zelf als ze bang was had ze je op zijn minste even kunnen troosten en maken dat jullie daar weg kwamen.
Je hebt niks verkeerd gedaan en heb dit ook niet uitgelokt. Dit soort tuig vind het waarschijnlijk een kick zomaar iemand te grazen te nemen. Stelletje losers zijn het.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:21

Trouwens ik dacht aan nog iets!

Om jezelf veiliger te voelen kan je op zelfverdediging gaan, je hoeft er niet sterk voor te zijn alleen maar heel erg slim ;)
Mijn vriend heeft me allemaal dingen geleerd die ik moet doen als iemand mij aanvalt, daardoor voel ik mij een stuk zekerder en veiliger.

Ik hoop dat de pijn meevalt :(:)
Ik zou overwegen om volgende week te paard naar de disco te gaan ~~}> :+
Beau zal je beschermen 8-)

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:21

ik kan jullie melden dat wij een melding hebben gedaan en maandgmorgen moeten we naar het buro voor aangifte.....verder heb ik met tdf gebeld, konden niet veel voor me doen....helaas is er niemand naar de bewaking gegaan en helaas heeft ook niemand ons gebeld (of lotte zelf)...dan hadden wij binnen 5 min. voor de deur gestaan en hadden we deze meiden wellicht gelijk aan kunnen geven.......de pakkans ligt in handen van andere tdf bezoekers,.....hopelijk kunnen we het dit weekend voor elkaar krijgen en de politie maandag de nodige informatie verstrekken...de politie was erg behuplzaam en nam het hoog op!!