Nooit verwacht dat het kon..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:55

Whahahaha :') Ik heb bij de mac gewerkt, de broodjes die klaar zijn worden toch altijd klaar gelegd? Dat is dus in de 'bin', zo heet dat ding. Toen kwam er een nieuwe, die hebben ze dus wijsgemaakt dat omdat het op zondag altijd beredruk is, ze dan de 'opblaasbin' gebruiken en of ie die effe wilde gaan pakken op de zolder := Jong heeft een uur op de zolder gezocht :')
Of ook bij de mac, een jonge nieuwe manager, werd ingewerkt door mijn vriend, die was ook manager daar. 's Morgens vroeg, restaurant nog gesloten, had m'n vriend spullen uit het magazijn gehaald en komt luid brullend aanzetten: Kooooffie thee limonade vieze boekjes!!! Enherhaalde dit tot ie voor bij de kassa's stond. Jonge manager keek 'm heel duf aan, ehhh hoort dat zo? Ja natuurlijk hoort dat, dat doen we hier allemaal! Crew die er stond bescheurde het helemaal, speelde vrolijk mee. Volgende dag, jonge manager ging naar 't magazijn, kwam terug met de spullen, en ja hoor, hij deed braaf wat 'm geleerd was.. banketstaaf was alleen dat het restaurant nu wél open was :') En er dus ook een gast stond, wel een vaste, dus die wist onderhand wel hoe het werktte := :') Crew en vriendlief pieste bijna in de box van het lachen, en het arme jong begreep het toen pas dat er iets niet klopte _O-

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:59

_O
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 11-07-22 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

liedje89

Re: Nooit verwacht dat het kon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:00

Stel je voor dat er wel iemand terug zou komen met zo'n trapje. Dan sta je ff met je bek vol tanden.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:02

Hahaha ja en zonder geld :')
geweldig :')

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:03

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 11-07-22 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:03

vergeet het doosje komma's niet :D

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:06

De keer dat we iemand om een vierkante driehoek stuurden, was HILARISCH! :P

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:29

ow mensen, briljant topic :P In het ziekenhuis hebben ze er soms ook wel een handje van :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:29

Briljant :D

Mijn oom is een keer op pad gestuurd om spijkertjeslijm. Heeft hij ook nooit gevonden :))

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:38

Ik zou zo overal intrappen. _O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:43

Hahaha, zou hebben wij inderdaad ooiit iemand weg gestuurd voor een plintentrapje _O-

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:49

Mijn moeder is eens naar de drogist gestuurd voor ooievaarskuitenvet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 03:02

Bienotje schreef:
Ach, hetzelfde als de stagiair als die als laatste op de afdeling nog aan het werk is op het hard drukken e verlichting uit te doen in een bedrijf waarin de verlichting op beweging reageert en geen lichtkmopjes aanwezig zijn ;)

:oo Je zou toch maar achter die lichtkmopjes gaan zoeken seg! (sorry :+ :P ).
Stel je voor dat je het licht moet uitdoen je vindt geen knopje :=

:+

*gaat verder lezen*

Hier bij ons (het buitenland :+ ) hebben ze zo'n dingen volgens mij niet ... ofwel ben ik er (gelukkig voor mij) gewoon nog niet mee in aanraking gekomen :Y)

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 03:41

Bij defensie staan alle auto's geparkeerd op hoe wij dat noemen de plaat... En elke nieuweling stuurde we de hele kazerne rond om de sleutel van de de plaat te halen. En hoe stom ze ook zijn, ze gingen netjes braaf zoeken.

Plintenladder werd ook altijd gebruikt, en ook altijd netjes zoeken...

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 04:58

Haha, ja defensie. Ooit gehoord van een "schop met een voetje"?

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 08:53

Ook leuk bij de halfords, daar hebben we een stagair lopen. (is voor hem een soort van dagbesteding).
Nou verkopen we bij de halfords ook motorolie. Motorolie heb je in 3 verschillende versies. Mineraal, synthetisch en half synthetisch. Half-synthetisch is half mineraal, half synthetisch. Dit allemaal als gegeven, dit is waar.

Nou heb ik een tijdje terug die stagair wijs gemaakt dat de half-synthetische olie elke 3 weken 3x omgedraaid moet worden. Even rustig ondersteboven en weer terug. Dit is om ervoor de zorgen dat de 2 helften zich goed mengen, anders zou de olie weleens in kwaliteit af kunnen nemen. Het synthetische gedeelte is namelijk lichter dan het minerale gedeelte, dus dat gaat bovenop drijven.

Hij schud ze netjes elke 3 weken sinds november ergens :P

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:12

ooit naar de zolder gestuurd achter een "vierkante meter "

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:27

Een paalgat! Das één van scouting geloof ik, als je de grote tenten op gaat zetten. En aangezien iedereen het wel kent, speelt de rest fantastisch mee. (Welke maat wil je? De vierkante of de ronde?)
Of haringslijpers, voor de tentharingen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:31

Ik hou van deze grapjes :D

Heb het zelf met een meiske van de KPN gehad. die werkte er net.. ik had een dongel nodig voor een collega.. *praatpraat* zegt ze: ow wat even vlgs mijn collega is er een nieuwe heeft u een moment?
ja natuurlijk.. *in de wacht*
komt ze terug aan de lijn: ja mevrouw we hebben een nieuwe, de swaffel :j
ik echt.. >;) uhmm weet je héél zeker dat die zo heet?
ja mevrouw :j
*ingehouden gniffel* en dat spel je s w a f f e l?
ja mevrouw.
volgens mij is een swaffel iets heeeeeeeel anders hoor := :')
en zij begint te twijfelen.. ik zeg google het anders even :+
arm kind zet me in de wacht, komt terug aan de lijn.. en weet niet hoeveel excuses ze moest maken..
flink erin getrapt dus. die had blijkbaar nog nooit van swaffelen gehoord _O-
ik heb het echt bijna in mn broek gedaan tijdens dat gesprek :') :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:42

Oeh, toch nog aardig wat vraag naar die luchtankers ;) Bij ons in het bedrijf heeft de TD die ook nog wel eens ´nodig´ :D

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:51

Stinkmodder schreef:
crazycactus schreef:
Wat is daar zo raar aan??? Corona is een biermerk... oke je drinkt t officieel uit een flesje met een citroentje er in maar toch...

Dat is een biermerk ja.. En je drinkt het officieel uit een flesje.. Zouden er dan ook nog speciale glazen voor zijn..?

Zelfs mokken :))

Afbeelding

Maar Leliev, geniaal :') Bougievonkjes :')

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:55

Ik ben als kind weleens naar de buurvrouw gestuurd om geruit garen te halen. Terwijl ze thuis zaten te gniffelen was ik het helemaal vergeten en ben de hele middag met het buurmeisje blijven spelen.....
Hun dachten dat iedereen meespeelde en ze me de hele wijk door lieten gaan. :+ :+ :+ :+

In de opleiding tot verpleegkundige werd er ook gewaarschuwd voor dit soort grapjes. Dus ik op mijn 1e afdeling helemaal alert...
Op een dag werd ik naar de uroloog gestuurd: Dr Plasmans..... Dus ik dacht slim te zijn en door te hebben dat het een grapje was..... SNel telefoonboekje erbij, bestond echt. :+
Toen naar de ortopeed; De Kraker, nou dan moest dit wel de mop zijn...... Ook niet....
Tot slot de gyneacoloog, dr de Naayer... Nou kon niet missen toch?!?! Dus ik gierend van de lach, maar ook die bleek te bestaan. :+ :+ :+
Ik ben 4 jaar op mijn hoede geweest en toen kwam ik er pas achter dat het beleid was dat leerlingen en stagiaires niet gepest mochten worden met dat soort grapjes. :+ :+ :+ :+ :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:01

Dr. Naayer... _O- _O-

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:05

Leuk topic !!!

Wij hebben jaren geleden de afwashulp in mijn broer zijn zaak ooit nr een buurrestaurant gestuurd voor touw om de saus te binden. Die waren natuurlijk snel snel op de hoogte gebracht en speelde heel het spelletje mee. Dat zij het ook niet hadden, dus weer doorgestuurd nr de volgende buren. (verschillende horeca-gelegenheden naast elkaar).

Denk dat die 5 zaken heeft aangedaan en toen kwam die doodserieus terug om te zeggen dat geen van de andere zaken ons kon verder helpen omdat ze zelf geen meer hadden :D :D :D

zo heerlijk naief was die jongen !