Misschien was ze aan het oefenen voor 1 minuut to win it? Heb je toch een spel met pleepapier?
Anoniem
Geplaatst: 17-02-11 17:14
Hahahah hoe krijg je het voor elkaar.. Wij doen thuis met z'n 2en 3 dagen met 1 rol hahah. Nou werken we ook wel allebei 40 uur en zijn s'avonds veel weg.. maar toch
Nou, toen ik blaasontsteking had gingen er ook zo twee rollen door
Sonja_vR
Geplaatst: 17-02-11 17:19
hoewel ik in een deuk heb gelegen om dit topic, zou ik er toch een heel klein beetje voorzichtig mee zijn kwa bespreken, mocht ze gewoon echt serieus een probleem hebben , lichamelijk dan wel psychisch is het best lüllig als je er per ongeluk ietwat bot inkomt met een geintje
(voorbeeldje, een spastische darm kan namelijk ook al leiden tot een, op het oog overmatig papierverbruik )
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 17-02-11 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha, ik moest er wel een beetje om lachen... Mijn vriend gebruikt ook zo vreselijk veel, ik plaag hem er wel eens mee Lijkt me alleen niet zo handig om bij je oppas te doen... Misschien dat je haar kunt vragen wat minder te gebruiken? Of inderdaad vragen of ze het ook in de keuken oid. gebruikt, want dan kun je keukenrol aanschaffen of uitleggen dat je liever heeft dat ze daar keukendoekjes voor gebruikt (als je die hebt natuurlijk). Ik vind 2 rollen op 1 dag ook wel héél overdreven! Tenzij ze last heeft van blaas- of darmproblemen natuurlijk.
mandymonica
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-11 17:56
BrankaZ schreef:
Ennehhh... je kan het hier ook op een forum aan een groep vreemden vragen. Dus 1 op 1 aan de oppas moet ook lukken.
Dat is toch écht gemakkelijker hoor Stukken minder confronterend....
Hier komen echt lolige dingen voorbij, ik zou het der gwn vragen.
F_Orumster
Geplaatst: 17-02-11 18:09
Idd, en ik snap dat het een beetje genant is, omdat t gevoelig kán liggen. Ook dat kun je aangeven ''ik wil niet storen in je privacy, maar met t oog op verstoppingen...
Moon
Geplaatst: 17-02-11 18:15
Sonja_vR schreef:
Janski schreef:
ik gok zoiets ... ik ga het nu testen goed ?
ik twijfel tussen doortrekken en de rol een slinger geven, het geluid lijkt volgens mij op de rol een brute slinger geven
Het is op een schip, die wc's hebben een gigantische zuigkracht
Cchanny
Geplaatst: 17-02-11 18:17
San_ner schreef:
Of ze maakt er een mummiepak van.
Het is inderdaad wel heel veel wat er doorheen gaat. Misschien inderdaad je grote voorraad verplaatsen.
Dat was ook mijn eerste gedachte
Het is wel minder voor jullie. En misschien inderdaad gewoon 1 rol neer leggen en kijken hoe ze zich er uit red. Of desnoods 2 Wel voor het geval dat.
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 17-02-11 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeanine93
Geplaatst: 17-02-11 18:34
Haha Ik ga dit volgen! Ben benieuwd hoe ze gaat reageren als je het onderwerp ter sprake brengt
Marloes__
Geplaatst: 17-02-11 18:37
Ohoh wat een geweldig topic . Maar inderdaad, genant onderwerp om te bespreken, lastig!
Janski
Geplaatst: 17-02-11 19:14
even in de zin van de oplossing ik zou denk ik het volgende zeggen
"goh gaat het wel goed met je, vorige keer viel me op dat er 2 rollen plee papier op een dag weg waren ben je niet lekker geweest of vreselijk verdrietig misschien ? Als er iets is dan kan je het ons gerust vertellen"
dat is vriendelijk naar de persoon en maakt de vraag denk ik gewoon menselijk in plaats van genant.
pmarena
Geplaatst: 17-02-11 19:18
Als ze de WC-bril er vol mee legt , een propper is , veel water drinkt , dat hele kind en alles eromheen ermee afpoetst dan kan ik me voorstellen dat er best wel wat proppen doorheen gaan
Maar 2 rollen.... goeiendag. Is het soms van dat 1-vels papier op zo'n dun rolletje , en heeft ze lange nagels ? Dat ze al een paar slagen moet maken om er niet met haar nagels doorheen te schieten , haha.
Kun je anders niet een keer expres maar 1 rolletje laten staan en de rest verstoppen , en die dag als je haar 's ochtends ziet nog even in het voorbijgaan zeggen : "sorry ik ben WC-papier vergeten te halen , red je het vandaag met 1 rolletje ?"
Anoniem
Geplaatst: 17-02-11 19:20
Weet je zeker dat ze het niet mee naar huis neemt, en haar lege rolletjes bij jullie dumpt?