Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BlackEyed

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:52

Ik ben blij dat we altijd rond half 7 's avonds boodschappen doen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 16:56

Was net ff bij de AH. Ze hebben hier nu ook zo'n groot bord neergezet dat de kinderen in het 'veld' moeten blijven. Ook het gebler en geschreeuw is eraf, wat erg prettig is. Wel staat er nog vaak een medewerker dreigend naar buiten te kijken, maar goed... Kan ook zijn omdat ik echt vlák na schooltijd ging en gewoonlijk altijd wat later ben.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:58

ha dat komt mij bekend voor haha

stef schreef:
Mijn zwager (volwassen kerel van in de 40) is er vorig jaar een keer tussen gaan staan.....
Die knaapjes allemaal kijken... Wat doe jij nou?

"jah, ik spaar ook voetbal plaatjes!"

:P

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:05

RightOn schreef:
... Ga denk ik mijn handtekening uitdelen kijken hoe ze daar op reageren. :D ...

''WIE WIL.....''
Kindjes: ''Ja ik! Ja ik! Ja ik!

*haalt pen uit jaszak*

''MIJN HANDTEKENING?!'' :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:11

Echt niet normaal meer, ik snap ook niet dat ouders het accepteren? :?

Hiernaast woont trouwens een fanatieke spaarder van de voetbalplaatjes van AH en C1000.
(Die hoeft het niet te proberen hoor om bij de AH en C1000 te gaan staan bedelen.)
Mochten jullie er over hebben zijn ze daar erg welkom.

Dus bij deze: Wie heeft er voetbalplaatjes en zoekt er een liefhebber voor?
Als iemand wat heeft graag een pb'tje. :)

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:29

Op mn werk (C1000) dus ook veel voetbalplaatjesspaarders, en ik ben kassiere, dus ik zie het allemaal aan. Buiten staat een hekje waar de kinders achter moeten blijven, doen ze dat niet en we krijgen klachten, worden ze allemaal naar huis gestuurd. Als het regent staat het hek binnen, als de kinders te veel geluid maken of overlast, of mensen gaan uitschelden enzo, worden ze net zogoed buiten gezet of naar huis gestuurd. En dat werkt!! Hier allemaal kinderen braaf achter het hek, ze vragen er bijna niet om, mensen weten inmiddels dat ze plaatjes willen, en er is inmiddels ook afgesproken dat álles eerlijk verdeeld wordt, wat dus ook gebeurd als 1 kind 5 plaatjes krijgt, die verdeeld ie onder de rest.
Gaat hier dus echt supergoed, ookal hebben wij als kassieres veel meer in de gaten te houden, we horen er niemand over klagen en iedereen vind het leuk. :)

(Ook dus iets aan te doen van de ts' haar AH )

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 01:14

Grrrrrrrrrrrrrrrr, irritante kinderen!
Bij ons bij de C1000 staan ook hordes voor de deur, maar godzijdank is het niet meer zo vreselijk druk als toen met de Gogo's.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 01:20

DeEiken schreef:
Op mn werk (C1000) dus ook veel voetbalplaatjesspaarders, en ik ben kassiere, dus ik zie het allemaal aan. Buiten staat een hekje waar de kinders achter moeten blijven, doen ze dat niet en we krijgen klachten, worden ze allemaal naar huis gestuurd. Als het regent staat het hek binnen, als de kinders te veel geluid maken of overlast, of mensen gaan uitschelden enzo, worden ze net zogoed buiten gezet of naar huis gestuurd. En dat werkt!! Hier allemaal kinderen braaf achter het hek, ze vragen er bijna niet om, mensen weten inmiddels dat ze plaatjes willen, en er is inmiddels ook afgesproken dat álles eerlijk verdeeld wordt, wat dus ook gebeurd als 1 kind 5 plaatjes krijgt, die verdeeld ie onder de rest.
Gaat hier dus echt supergoed, ookal hebben wij als kassieres veel meer in de gaten te houden, we horen er niemand over klagen en iedereen vind het leuk. :)

(Ook dus iets aan te doen van de ts' haar AH )

oeww jullie kindertjes zijn dan al goed getraind, dit klinkt tenminste als een leuke manier om toch de plaatjes te krijgen.

hier krijg ik ze ook standaard bij de C1000 en de Appie.. geloof dat ik nog iets van 8/9 zakjes op de bodem van m'n boodschappentas heb liggen :+
had het er nog van de week over.. waarom toch alleen voetbal gerelateerde dingen? voor bv de meiden is er bijna nooit een actie. en lang niet iedereen vind voetbal leuk :n

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 01:48

Hihi, ik zag de titel van het topic en door wie het topic gestart was en ik wist meteen hoe de OP er ongeveer uit zou zien :P

Maar inderdaad, ik word ook gestoord van die vreselijk onbeschofte kinderen. Om bij de ingang van de appie bij mij in de buurt te komen moet je een trapje op, bovenaan het trapje is een soort van stoep langs de gevel van de supermarkt en die staat gewoon afgeladen vol met die blerende koters. Je kunt niet eens de winkel in! En als ik de komende tijd al boodschappen doe bij de appie (Super de Boer is aan de overkant van de weg dus daar gaan we de komende weken maar heen...) en ik besteed stomtoevallig meer dan 10 euro neem ik ze wél aan want het enige dat ik erger vind dan om plaatjes bedelende kinderen is om plaatjes bedelende volwassenen. Je kent dat wel: zo'n mens dat dan achter je staat en dat dan tegen de caissiere zegt: geef ze maar aan mij. Wat háát ik dat.

Maar goed, dan sta ik daar dus met die suffe plaatjes... en als ik die al weg wil geven zijn ze inderdaad voor zo'n jochie dat stilletjes achteraan staat en netjes vraagt of hij misschien de plaatjes zou mogen hebben. Aan iets waar alleen mefroouuwwwwhebbufoebalplaatjuuuuuuuuuuuuhssss uit komt geef ik helemaal niks :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 01:58

Ik ben voorspelbaar ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 02:08

Nee. Jij houdt gewoon heel duidelijk niet van onopgevoede kinderen en schroomt ook niet om die mening onder stoelen of banken te steken :D

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 03:09

Creatas schreef:
Gisteren naar de AH hier, en exáct dezelfde situatie als je omschrijft.
Alle caissières zaten zuchtend achter de kassa, arme mensen. Wat een herrie en onbeschoftheid... Vind het te bizar voor woorden dat dit zo gaat.

Toen ik naar buiten liep uiteraard schreeuwend en duwend de vraag: Heb je voetbalplaatjes?!?!!!
Als antwoord gegeven dat ze maar eens gewoon normaal buiten moesten gaan spelen, ze hebben mij geen grote mond gegeven, hadden ze het gedaan had ik ze aan de oren door het legeflessenapparaat getrokken en bij moeke voor de deur afgezet met de melding dat het tijd is voor een babbel met kindlief.

Verder zwaai ik er mee... en soms gooi ik ze daarna in het zicht in de gore, grote, diepe vuilnisbak :')

Edit: Hier overigens wel hekken! En ze houden zich er vast wel aan om er achter te blijven... Maar ik stoor me alsnog vreselijk aan de herrie en de onbeschoftheid.. Ik doe wel schappies elders of onder schooltijd, vind dit echt drama.

De dingen die ik dik gedrukt heb vind ik een beetje kansloos.
Bij de eerste zin ze vragen het gewoon dus dat antwoord slaat nergens op.
En wat heeft het voor nut om die plaatjes voor hun ogen in de prullenbak te gooien.
Krijg gelijk de ROLO olifant reclame voor me

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 03:21

Owgod, ze delen die krengen weer uit bij AH..

Nou, das simpel dan.. Tallie gaat bij terugkomst van op reis maar even niet naar de AH.. Laat albert wel gewoon komen! _O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 10:02

hestejente schreef:
Nee. Jij houdt gewoon heel duidelijk niet van onopgevoede kinderen en schroomt ook niet om die mening onder stoelen of banken te steken :D

Zijn er mensen die wél van niet opgevoede kinderen houden dan?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 10:10

blijkbaar wel stef, want er zijn er nogal wat! ;)

hier ook grote ergernis, maar ik ben een tijdje terug verhuisd en ik moet zeggen dat het hier reuze meevalt :j
ik spaar ze voor leerlingen in mijn klas, dus ik geef ze nooit weg....

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:49

Daks schreef:
Creatas schreef:
Gisteren naar de AH hier, en exáct dezelfde situatie als je omschrijft.
Alle caissières zaten zuchtend achter de kassa, arme mensen. Wat een herrie en onbeschoftheid... Vind het te bizar voor woorden dat dit zo gaat.

Toen ik naar buiten liep uiteraard schreeuwend en duwend de vraag: Heb je voetbalplaatjes?!?!!!
Als antwoord gegeven dat ze maar eens gewoon normaal buiten moesten gaan spelen, ze hebben mij geen grote mond gegeven, hadden ze het gedaan had ik ze aan de oren door het legeflessenapparaat getrokken en bij moeke voor de deur afgezet met de melding dat het tijd is voor een babbel met kindlief.

Verder zwaai ik er mee... en soms gooi ik ze daarna in het zicht in de gore, grote, diepe vuilnisbak :')

Edit: Hier overigens wel hekken! En ze houden zich er vast wel aan om er achter te blijven... Maar ik stoor me alsnog vreselijk aan de herrie en de onbeschoftheid.. Ik doe wel schappies elders of onder schooltijd, vind dit echt drama.

De dingen die ik dik gedrukt heb vind ik een beetje kansloos.
Bij de eerste zin ze vragen het gewoon dus dat antwoord slaat nergens op.
En wat heeft het voor nut om die plaatjes voor hun ogen in de prullenbak te gooien.
Krijg gelijk de ROLO olifant reclame voor me

Volgens mij staat er boven jouw eerste dikgedrukte zin heel duidelijk dat ze schreeuwend en duwend naar haar toe kwamen.. vind ik niet echt een normale manier :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:01

Mijn zus en haar vriend pakken ze aan en als ze een pakje of 10 hebben laten ze de 2 buurjongetjes de auto ervoor wassen _O-

Zelf kom ik eigenlijk nooit bij de Appie, maar als ik dat wel deed, zou ik ze ook aan een rustig afwachtend kindje geven. :j

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:08

Konstantine schreef:
Mijn zus en haar vriend pakken ze aan en als ze een pakje of 10 hebben laten ze de 2 buurjongetjes de auto ervoor wassen _O-

Zelf kom ik eigenlijk nooit bij de Appie, maar als ik dat wel deed, zou ik ze ook aan een rustig afwachtend kindje geven. :j

is ook wel handig :D

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:24

Verschrikkelijk die asociale kinderen(al zijn er ook beleefde) maar nee ik negeer ze, ze vragen het netjes maar als je netjes nee antwoord krijg je zo een grote bek terug, dus dan maar zo...
En waarom de ouders er niet bij staan...die kinderen zeuren bij die ouders om boodschappen te doen bij AH en dan zeggen de ouders: jaa daaaaaag! ga daar zelf maar voor zorgen! en zo komt het een van het ander ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:30

Hier is het eigenlijk wel goeie training in eerlijk delen en beleefd zijn :+
Er staat geen hek maar de kinderen staan allemaal keurig buiten te wachten, plaatjes worden eerlijk verdeeld, er word om gevraagd maar wel netjes, en de meeste mensen laten die kinderen hun boodschappenkarretje terugbrengen (wij hebben karretjes zonder muntje) in ruil voor de plaatjes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:32

O God is het weer zover ?? Komende tijd niet meer naar de AH dus , heb ook geen zin in dat "PLAAAAHAAATJES ?" gezeik :P

Misschien aan AH laten merken dat het ze klanten kost , die jengelende koters bij de deur ?

Hyves o.i.d. aanmaken waar mensen zich bij aan kunnen sluiten als ze door deze actie liever naar een rustigere winkel gaan ? :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:33

Als ik de Appie was zou ik ze mooi aan het vakkenvullen en vitrinepoetsen en vloerdweilen zetten in ruil voor plaatjes gnagnagna.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:38

haha dies welg goed maar als je die kindjes aan het werk zet is het kinder arbeid en dat mag weer niet

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:38

Hier zijn ze ook erg.
Ze bellen hier aan met de vraag of we voetbal plaatjes hebben, maar ook echt elke dag. :=
Als ik de supermarkt uitloop, dan vragen ze me nooit meer.
Heb 1 keer gezegd dat ik ze wel had, maar hun niet kregen, want hou niet van schooiende kinderen. :)

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:42

Hahah , Ik moest vandaag ook rennen voor me leven .
ik zij nee heb ik niet , toen liep ik weg en kwamen ze achter me aan :')
Ik woon pratish naast de alberhijn , dus ik mn hond op ze afsturen ( die rent er alleen vrolijk achteraan)
& rennen dat ze konden , Ik lag echt op de grond van het laggen , :') *\o/*