Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DeEiken schreef:Op mn werk (C1000) dus ook veel voetbalplaatjesspaarders, en ik ben kassiere, dus ik zie het allemaal aan. Buiten staat een hekje waar de kinders achter moeten blijven, doen ze dat niet en we krijgen klachten, worden ze allemaal naar huis gestuurd. Als het regent staat het hek binnen, als de kinders te veel geluid maken of overlast, of mensen gaan uitschelden enzo, worden ze net zogoed buiten gezet of naar huis gestuurd. En dat werkt!! Hier allemaal kinderen braaf achter het hek, ze vragen er bijna niet om, mensen weten inmiddels dat ze plaatjes willen, en er is inmiddels ook afgesproken dat álles eerlijk verdeeld wordt, wat dus ook gebeurd als 1 kind 5 plaatjes krijgt, die verdeeld ie onder de rest.
Gaat hier dus echt supergoed, ookal hebben wij als kassieres veel meer in de gaten te houden, we horen er niemand over klagen en iedereen vind het leuk.
(Ook dus iets aan te doen van de ts' haar AH )

Creatas schreef:Gisteren naar de AH hier, en exáct dezelfde situatie als je omschrijft.
Alle caissières zaten zuchtend achter de kassa, arme mensen. Wat een herrie en onbeschoftheid... Vind het te bizar voor woorden dat dit zo gaat.
Toen ik naar buiten liep uiteraard schreeuwend en duwend de vraag: Heb je voetbalplaatjes?!?!!!
Als antwoord gegeven dat ze maar eens gewoon normaal buiten moesten gaan spelen, ze hebben mij geen grote mond gegeven, hadden ze het gedaan had ik ze aan de oren door het legeflessenapparaat getrokken en bij moeke voor de deur afgezet met de melding dat het tijd is voor een babbel met kindlief.
Verder zwaai ik er mee... en soms gooi ik ze daarna in het zicht in de gore, grote, diepe vuilnisbak :')
Edit: Hier overigens wel hekken! En ze houden zich er vast wel aan om er achter te blijven... Maar ik stoor me alsnog vreselijk aan de herrie en de onbeschoftheid.. Ik doe wel schappies elders of onder schooltijd, vind dit echt drama.

Daks schreef:Creatas schreef:Gisteren naar de AH hier, en exáct dezelfde situatie als je omschrijft.
Alle caissières zaten zuchtend achter de kassa, arme mensen. Wat een herrie en onbeschoftheid... Vind het te bizar voor woorden dat dit zo gaat.
Toen ik naar buiten liep uiteraard schreeuwend en duwend de vraag: Heb je voetbalplaatjes?!?!!!
Als antwoord gegeven dat ze maar eens gewoon normaal buiten moesten gaan spelen, ze hebben mij geen grote mond gegeven, hadden ze het gedaan had ik ze aan de oren door het legeflessenapparaat getrokken en bij moeke voor de deur afgezet met de melding dat het tijd is voor een babbel met kindlief.
Verder zwaai ik er mee... en soms gooi ik ze daarna in het zicht in de gore, grote, diepe vuilnisbak :')
Edit: Hier overigens wel hekken! En ze houden zich er vast wel aan om er achter te blijven... Maar ik stoor me alsnog vreselijk aan de herrie en de onbeschoftheid.. Ik doe wel schappies elders of onder schooltijd, vind dit echt drama.
De dingen die ik dik gedrukt heb vind ik een beetje kansloos.
Bij de eerste zin ze vragen het gewoon dus dat antwoord slaat nergens op.
En wat heeft het voor nut om die plaatjes voor hun ogen in de prullenbak te gooien.
Krijg gelijk de ROLO olifant reclame voor me