Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 22:46

Kriel schreef:
Nee, maar de vraag van DeadxStar was nu ook niet of jij tevreden was met het netwerk :D

:x sorry, niks gezegd!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:54

Kriel schreef:
Dat ga ik je uitleggen...
Overal in NL staan masten. Die masten kunnen eigendom zijn van verschillende eigenaren. De providers mogen ruimte huren in zo'n mast om antennes in te plaatsen.
Die antennes zorgen voor jouw bereik. Zijn er in jouw buurt geen of weinig antennes geplaatst in de dichtsbijzijnde mast, van jouw provider, betekent dat dat je minder bereik hebt.

Ik snap wat je bedoelt, maar dat bedoel ik niet helemaal ;)
Ik heb het over 1 en dezelfde plek..
Namelijk op onze camping bijvoorbeeld!
Met mijn vorige provider (of nouja, die daarvoor geloof ik), had ik echt amper tot geen bereik daar.
Nieuwe provider -> altijd vol bereik.

Das toch raar dan?

Kriel

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 07:01

Nee, dat betekent dat er geen antennes van jouw provider in de mast in de buurt van die camping zitten.
En wel van je nieuwe provider.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:53

Oh, wacht ik heb je vorige post verkeerd gelezen (een klein deeltje dan ;) )

Ik dacht dat de antennes voor elke provider waren :+

I get it :D

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:39

Elke provider heeft wel iets waar je moedeloos van word, ik heb zelf ruim 2 jaar niets anders dan rechtzaken tegen vodafone gehad.Het heeft me zelfs mijn relatie gekost omdat ik elke dag wakker werd met een gigantische last op mijn schouders en me nergens anders meer mee bezig hield.....zwaar chagrijnig werd ik ervan.

Vodafone heeft van mij toestemming gekregen om maandelijks af te schrijven, dit werd ook keurig gedaan. Alleen kreeg ik daar bovenop ook elke maand een brief met aangehechte acceptgiro,wat uiteraard exact het zelfde bedrag was als werd afgeschreven....of ik die dus ook even wilde betalen :? Elke maand belde ik wéér en op den duur zelfs iedere dag, de ene na de andere aanmaning lag op de mat en uiteindelijk kreeg ik bezoek van mijn grote vrienden de deurwaarders.
Al kon ik 10x aantonen dat het hier om het zelfde abbonement ging, vodafone leek het allemaal niet te begrijpen en bleef aanhouden dat ik nóg een abbo had lopen.....uiteindelijk na ruim 2 jaar had één zo'n slimme rechter dan toch bepaald dat Vodafone ernstige fouten heeft gemaakt en kwam eindelijk aan het licht dat het hier al die tijd om één en het zelfde abbonement ging.

Het heeft uiteindelijk nog ruim een half jaar geduurd voor ik van alles af was want vodafone wilde de deurwaarders kosten etc. op mij verhalen 8)7

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 11:43

Ik weet dat het overal wel wat is... maar goed, dat geeft geen van deze providers het recht om zo met klanten om te gaan.

ik stel voor om een bokt-netwerk te beginnen, met een GOEDE VRIENDELIJKE klantenservice. Volgens mij heb je dan zo half nederland in je zak ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:44

Volgens mij gaat dat nooit werken, want er zijn overál mensen die niet zo klantvriendelijk zijn..

En soms houdt het proces ook gewoon op.. dan staat een medewerker ook zelf tegen de muur..

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 11:53

dan nog... ik begin een 1mans telecombedrijf :=

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:58

Ik heb niet het gehele topic gelezen maar wel een tip voor de topicstarter.

Ga voortaan naar het KPN Business Center in Rijswijk. (Madame Curielaan 1 2289 CA Rijswijk Zh - 070 4514295) Ik heb ook verschillende problemen met mijn telefoon gehad en zij hebben altijd voor een spoedige oplossing gezorgd. Zij sturen geen telefoons op maar doen een groot deel van reparaties zelf, dat scheelt weer tijd.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:01

Vudress schreef:
Ik heb niet het gehele topic gelezen maar wel een tip voor de topicstarter.

Ga voortaan naar het KPN Business Center in Rijswijk. (Madame Curielaan 1 2289 CA Rijswijk Zh - 070 4514295) Ik heb ook verschillende problemen met mijn telefoon gehad en zij hebben altijd voor een spoedige oplossing gezorgd. Zij sturen geen telefoons op maar doen een groot deel van reparaties zelf, dat scheelt weer tijd.

dan had ik nu dus al 6x in rijswijk geweest? toen ik mn telefoon voor de 5e keer op ging sturen zeiden ze dat ook, maar had daar echt geen zin in (ook koppigheid van mij dat ik vind dat de KPN op het Alexandrium het maar gewoon op moet lossen!) Misschien was het beter geweest, maar daar heb ik nu niet zo veel meer aan! Toch bedankt voor je tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:03

Mailtje naar het speciale emailadres van Youp van het Hek denk ik zo, dit valt echt onder klantterreur

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:04

MariekeB schreef:
Mailtje naar het speciale emailadres van Youp van het Hek denk ik zo, dit valt echt onder klantterreur

Ik hoorde zoiets ja! heeft hij daar een speciaal mailadres voor ja? Weet je die toevallig?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:05

djuulsie schreef:

En als je dan half Nederland meekrijgt, succes; want dan krijg je ontevreden klanten ivm je bereikbaarheid ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:06

maar dan moet ik klantvriendelijke mensen aannemen :=

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:11

Frozenstar schreef:
djuulsie schreef:

En als je dan half Nederland meekrijgt, succes; want dan krijg je ontevreden klanten ivm je bereikbaarheid ;)

Onmogelijk zelfs :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:12

T idee was in elk geval goed! Ik zei al tegen me collega's: als er gewoon 1 provider is die ee nbezem haalt door zn klantenservice en goed klantvriendelijk en efficient probleemoplossend is, hebben ze op tzt echt half nederland als klant! toch?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:16

En ik had ooit giga problemen met T mobile ze hebben maanden lang t verkeerde bedrag afgeschreven en na veel vijfen en zessen kreeg ik t terug.

Djuulsie wat houd je tegen om nu dan gewoon eens contact op te nemen met Rijswijk?
Ik geloof dat ik dat dus dan nu wel gedaan had wie weet kunnen ze je helpen....

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:18

Het idee is goed, maar dit idee heeft ieder bedrijf die start ;) Niemand start een bedrijf om te denken; zo ik ga een klant-onvriendelijk bedrijf opstarten!

Je kan nooit iedereen tevreden maken, dat is écht onmogelijk..

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:19

Kido schreef:
Djuulsie wat houd je tegen om nu dan gewoon eens contact op te nemen met Rijswijk?
Ik geloof dat ik dat dus dan nu wel gedaan had wie weet kunnen ze je helpen....

OMdat zij nu niks kunnen doen. Mn telefoon ligt voor de 6e keer bij e-repair (die zal half feb wel weer terug zijn) en qua klachten etc. moet je toch bij de klantenservice zijn. Dus denk niet dat ze veel voor me kunnen betekenen op dit moment. Jij wel?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:22

Lastig mischien eens een mailtje sturen naar hun?
Ik heb ook een aantal keer een toestel gehad wat meer bij de dealer lag dan bij mij...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:24

Ben nu 11 maanden bezig en heb 3 maanden mn telefoon gebruikt. De rest van de tijd was ie kapot of opgestuurd... is toch absurd!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:26

Je kan ook een klacht indienen op de website ;)

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:45

Ik heb een Dongel-abonnement gehad. Mijn god wat een onding. Eerst ging het nog wel. Had ie vrij snel verbinding gemaakt en was de verbinding ook redelijk. Maar na 2 maanden werd het al minder. De verbinding werd steeds slechter, waardoor site's zolang bezig waren met laden dat "de bewerking werd afgebroken." Meteen daarna maakte het ding ook nooit met verbinding. Ik had een jaar contract, maar nog voor die tijd opgezegd. Die man zei dat ik een klacht moest indienen, zou ik misschien nog geld terug krijgen ook ivm abonnementskosten van een abonnement waar ik geen gebruik van kon maken. Nou gelukkig is "uit coullance" mijn abonnement per direct opgezegd. Dat wil zeggen 2 maanden voor de einddatum, maarja het scheelt me wel 40 euro. Maar nou was er laatst toch €20 afgeschreven. Dus een mail gestuurd, kreeg ik als antwoord dat die factuur al in de maak was, zou nog terug gestord worden. Nou dat is ook alweer 2 weken geleden ofzo. Ik wacht nog steeds....

Ik hoef in de toekomst ook geen KPN meer... bah

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:51

Frozenstar schreef:
Je kan ook een klacht indienen op de website ;)

Haha, ja dat kan. Maar of je er een reactie op krijgt is een 2e.

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:53

Nogmaals, klachtenbrief aangetekend versturen ( bon daarvan bewaren! )met daarin een gesteld termijn waarin zij je een passende oplossing moeten aanbieden. Als het probleem binnen dat termijn niet is opgelost, contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering of advocaat.