Kriel schreef:Nee, maar de vraag van DeadxStar was nu ook niet of jij tevreden was met het netwerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:Dat ga ik je uitleggen...
Overal in NL staan masten. Die masten kunnen eigendom zijn van verschillende eigenaren. De providers mogen ruimte huren in zo'n mast om antennes in te plaatsen.
Die antennes zorgen voor jouw bereik. Zijn er in jouw buurt geen of weinig antennes geplaatst in de dichtsbijzijnde mast, van jouw provider, betekent dat dat je minder bereik hebt.
Vudress schreef:Ik heb niet het gehele topic gelezen maar wel een tip voor de topicstarter.
Ga voortaan naar het KPN Business Center in Rijswijk. (Madame Curielaan 1 2289 CA Rijswijk Zh - 070 4514295) Ik heb ook verschillende problemen met mijn telefoon gehad en zij hebben altijd voor een spoedige oplossing gezorgd. Zij sturen geen telefoons op maar doen een groot deel van reparaties zelf, dat scheelt weer tijd.
Kido schreef:Djuulsie wat houd je tegen om nu dan gewoon eens contact op te nemen met Rijswijk?
Ik geloof dat ik dat dus dan nu wel gedaan had wie weet kunnen ze je helpen....