Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik vind het een hele lieve actie hoor , maar wel een beetje ondoordacht
Want : WILLEN die mensen überhaupt wel in het liefdadigheids-hoekje geplaatst worden.....en even naar een andere omgeving , of maak je het alleen maar moeilijker voor ze met zo'n actie ?
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt charmant dat jan-en-alleman maar aan het regelen zijn wie het zieligste is en het meest dankbaar zou moeten zijn voor zo'n cadeau....
Ik kan me voorstellen dat de genoemde mensen helemaal geen behoefte hebben aan deze extra aandacht voor hun vervelende situatie , dat ze veel meer behoefte hebben aan rust.
Bvb. voor Nickyu is het hartstikke leuk , maar het zou me niet verbazen als ze nu al met kramp in haar buik af zit te wachten wat ze nu weer voor gezeik krijgt van mensen die haar zoiets niet gunnen , ze heeft al vaker heel veel gezeik gehad door zulke goedbedoelde acties....
Het is ongetwijfeld heel erg goed bedoeld door de TS , maar iemand anders zijn naam noemen terwijl die persoon er wellicht geeneens zin in heeft of niet kan....is misschien niet zo'n goed idee.
Naast hun problemen worden ze dan namelijk ook nog in het zielig-hoekje gedrukt en veroorzaak je misschien juist een te grote druk op ze....
Laat dan liever mensen zich ZELF aanmelden , mensen die ZELF graag mee willen doen , en laat dan iedereen stemmen wie de winnaar wordt
Maargoed , misschien heb ik het mis
annepanne schreef:Misschien de vriendin van Talonius en haar dochter? [MW] (leven met) longkanker