Welke bokker gun jij....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:37

Ik vind ook dat Lasorda de bon verdient!
Hoe zij zich er doorheen slaat, echt diep respect!

KletsKoekje

Re: Welke bokker gun jij....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:43

Ik heb diep respect voor Lasorda! Ik stem op haar..

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:46

Ik stem ook op Lasorda, ik vind dat hun het verdienen. Ik vind het een erg sterke vrouw!

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:47

ik stem ook op Lasorda :)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:51

lasorda of nickyu waren de eerste 2 die in mij opkwamen

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:56

Lasorda :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:46

Ik vind het een hele lieve actie hoor , maar wel een beetje ondoordacht :o

Want : WILLEN die mensen überhaupt wel in het liefdadigheids-hoekje geplaatst worden.....en even naar een andere omgeving , of maak je het alleen maar moeilijker voor ze met zo'n actie ?

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt charmant dat jan-en-alleman maar aan het regelen zijn wie het zieligste is en het meest dankbaar zou moeten zijn voor zo'n cadeau....

Ik kan me voorstellen dat de genoemde mensen helemaal geen behoefte hebben aan deze extra aandacht voor hun vervelende situatie , dat ze veel meer behoefte hebben aan rust.

Bvb. voor Nickyu is het hartstikke leuk , maar het zou me niet verbazen als ze nu al met kramp in haar buik af zit te wachten wat ze nu weer voor gezeik krijgt van mensen die haar zoiets niet gunnen , ze heeft al vaker heel veel gezeik gehad door zulke goedbedoelde acties....

Het is ongetwijfeld heel erg goed bedoeld door de TS , maar iemand anders zijn naam noemen terwijl die persoon er wellicht geeneens zin in heeft of niet kan....is misschien niet zo'n goed idee.

Naast hun problemen worden ze dan namelijk ook nog in het zielig-hoekje gedrukt en veroorzaak je misschien juist een te grote druk op ze.... :(:)

Laat dan liever mensen zich ZELF aanmelden , mensen die ZELF graag mee willen doen , en laat dan iedereen stemmen wie de winnaar wordt :)

Maargoed , misschien heb ik het mis :)

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:12

ja ik denk dat daar inderdaad heel wat van waarheid in zit.. Het is heel goed en lief bedoel.. maar of de andere kant dat ook zo ziet is punt 2..

Andere kant ze zullen zichzelf ook niet aanmelden denk ik...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:15

Op zich kan iemand die vindt dat iemand anders het verdient , diegene even een berichtje sturen en op dit topic wijzen , dan kan diegene zelf bepalen of ze het leuk zouden vinden , en het het waard vinden om hun ellende nog meer onder de aandacht van anderen te brengen :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 00:48

Daarom pb ik iedereen die genoemd word ook, met de vraag of ze het uberhaubt willen ;)
En zeggen dat ze zelf maar aan moeten melden... tja dat lijkt me niet helemaal handig.
100% Zeker dat mensen het dan niet doen omdat er veel mensen zijn die dat niet netjes vinden.

En als iemand hier genoemd word dan pb ik diegene even om te vragen of het diegene wat lijkt, of het kán, en dat ik snap dat sommigen het niet willen.

En in het geval van Nickyu..
Ik lees elke keer in het topic mee, en heb heel veel respect voor haar, toen ik op het idee kwam de bon te geven aan iemand die een weekje weg verdient was de eerste waar ik aan dacht; Nickyu.
In mijn ogen verdient Nickyu het echt, en was het maar zo makkelijk om schijt te hebben aan wat anderen vinden... want dan had ik dat gezegd, dat ze schijt moet hebben aan anderen en gewoon de bon aan te nemen ALS ZE ZOU WILLEN.

Lasorda en haar man vinden het super dat zoveel bokkers het hun gunnen, maar helaas kan haar man het niet aan om een week weg te gaan.
Dat snap ik helemaal, en ik hoop dat het snel beter gaat, al is het maar een beetje :)

Ik kijk zometeen even in de andere topics of daar al iemand blij gemaakt is, en als dat het geval is zal ik verder gaan :j

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:56

Jammer dat Lasorda haar man het nog niet aankan, dacht ook gelijk aan hen.

Nickyu of Urielle zal ik dan zeggen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:59

Tja , ik denk dan weer : Had dan dit hele topic niet geopend maar Nicky gewoon een PB gestuurd , en gevraagd of je haar blij kon maken met die bon :)

Dan had ze hem gewoon dankbaar kunnen accepteren als ze er gebruik van wil / kan maken , en had er geen haan naar gekraaid want niemand had het verder van Bokt geweten.

Nu je het openbaar maakt kun je er op wachten dat er weer gezeik komt....

Nogmaals : ik vind het heel lief van je hoor , maar de aanpak is misschien niet zo heel handig :=

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 01:02

pmarena schreef:
Ik vind het een hele lieve actie hoor , maar wel een beetje ondoordacht :o

Want : WILLEN die mensen überhaupt wel in het liefdadigheids-hoekje geplaatst worden.....en even naar een andere omgeving , of maak je het alleen maar moeilijker voor ze met zo'n actie ?

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt charmant dat jan-en-alleman maar aan het regelen zijn wie het zieligste is en het meest dankbaar zou moeten zijn voor zo'n cadeau....

Ik kan me voorstellen dat de genoemde mensen helemaal geen behoefte hebben aan deze extra aandacht voor hun vervelende situatie , dat ze veel meer behoefte hebben aan rust.

Bvb. voor Nickyu is het hartstikke leuk , maar het zou me niet verbazen als ze nu al met kramp in haar buik af zit te wachten wat ze nu weer voor gezeik krijgt van mensen die haar zoiets niet gunnen , ze heeft al vaker heel veel gezeik gehad door zulke goedbedoelde acties....

Het is ongetwijfeld heel erg goed bedoeld door de TS , maar iemand anders zijn naam noemen terwijl die persoon er wellicht geeneens zin in heeft of niet kan....is misschien niet zo'n goed idee.

Naast hun problemen worden ze dan namelijk ook nog in het zielig-hoekje gedrukt en veroorzaak je misschien juist een te grote druk op ze.... :(:)

Laat dan liever mensen zich ZELF aanmelden , mensen die ZELF graag mee willen doen , en laat dan iedereen stemmen wie de winnaar wordt :)

Maargoed , misschien heb ik het mis :)

Ik denk ook dat er nog wel een verschil is tussen een gun-factor en het in een zielig hoekje drukken.

Ook kan ik me voorstellen, dat de TS het iemand gunt die het "nodig heeft".
En ik denk niet dat mensen zich daar dan voor aanmelden.
Even gezien mijn situatie, zou ik me niet zelf aanmelden omdat ik het zo zwaar vind.
Denk niet dat mensen dan plaatsen ik vind dat ik er aantoe ben omdat mijn vader kanker heeft en binnekort dood gaat.
Snapje? :)

Verder ben ik het wel met je eens dat wij niet kunnen bepalen wie het zieligste is op bokt :j

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 01:20

Ik snap de berichten van pmarena, maar ik wil toch vragen het hier niet over te gaan hebben...
Tuurlijk kan niemand bepalen wie het meest zielig is, maar dat is ook niet wat ik wil weten.
Verdienen en zielig zijn zijn 2 verschillende dingen.

De personen die hier genoemd worden zijn (merendeels) personen waarvan het verhaal al duidelijk is, die zelf een topic hebben geopend.
Het is dus niet zo dat mensen prive dingen die niet op bokt mogen komen hier zullen aantreffen, omdat ik persee wil weten wat er is waardoor diegene het verdient.

En ik reageerde express niet op berichten over ''die heeft het veel minder zwaar, en die verdient het dus niet'', of wat dan ook.
Om die onderwerpen niet weer boven te halen, want ik wil niet weten wie het niet verdient, maar wie het wel verdient.

En aangezien 10 bokkers meer weten dan ik alleen, heb ik dit topic geopend.
Om gevallen die op bokt bekend zijn, maar die ik niet gezien heb toch te kunnen lezen voor ik iemand wat aanbied.

En waarom ik Nickyu niet meteen gepb't heb? Omdat ik zeker weet dat Nicky het niet zal aannemen.
Juist doordat er mensen zijn die het haar niet gunnen.
En dat vindt ik vreselijk!

Mocht iemand toch nog wat kwijt willen over de manier waarop ik dit doe; Pb me maar :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 01:30

Niemand had het geweten als je alleen met haar er over gesproken had , dus dan had dat probleem er niet geweest , maargoed :)

De mensen hebben wel zelf een topic geopend maar dat wil niet zeggen dat ze dat op deze manier nog eens onder de aandacht willen brengen.

Maargoed , ik kan ook niet voor een ander praten en het is jouw topic , dus ik zal er niet over doorgaan.

Maar misschien is het handig om dit toch iets anders aan te pakken voor de rest van het verloop van dit topic , het is maar even iets om over na te denken ;)

Ik zal verder niet meer reageren :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:35

Ik vind zelf dat de TS het wel netjes aanpakt.. Ze vraagt niet om de meest 'zielige gevallen' maar om wie het verdiend. Dat kan ook zijn dat iemand bijvoorbeeld een paard uit het buitenland van de ondergang gered heeft, en van alles met het paardje bereikt heeft. Of omdat iemand een persoon in het zonnetje wilt zetten omdat haar lieve zelf gefokte paard na 20 jaar overleden is. Ik noem maar wat.
Zoals de ts zelf al zegt, hebben de (meeste) genoemde bokkers zelf hun verhaal op bokt gezet en stuurt zij hun netjes een berichtje of ze interesse hebben. Zo niet, dan houdt het op en gaat ze verder. Niets aan de hand. Het is toch begrijpelijk als mensen een (heftige,interessante,droevige) verhaal op bokt zetten, en zoals nickyu bijvoorbeeld veel updaten, hun naam bij vele mensen als eerst ingegeven wordt..
Maar goed, mijn mening hoor , niet aanvallend bedoeld ofzo.
Ik hoop dat je bon een goed plekje vindt :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:54

Ik vind het ook een zeer goed initiatief! Jammer dat er mensen zijn die dat niet ondersteunen.
Ik hoop dat je bon een goed plekje vindt!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:25

Lasorda en Noudy, without a doubt...
Vind het een erg mooi initiatief en deze bokkers (en ongetwijfeld nog veel meer bokkers) gun ik het van harte..omdat hun verhaal mij erg aangegrepen heeft en ik veel bewondering voor deze bokkers heb.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:47

Jammer dat het Lasorda en haar man niet lukt om te gaan, had het hun ook heel erg gegund.

Verder vind ik ook dat Urielle hem verdient, die heeft het zeker niet makkelijk gehad de laatste tijd!
Ook Zooist.. hoe dit zich inzet voor allemaal goede doelen en dat nu al voor de 2e keer op rij zo goed organiseerd.. zo iemand heeft het hart op de goede plek en verdient voor mij ook een weekje weg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:53

arabesk, zeker weten, Heb veel respect voor haar hoe zij over het houden van paarden denkt :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:30

super actie
lasorda

edit zie dat dat niet lukt

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:11

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:18

Puchje schreef:
In LZP staat een verhaal van een vrouw wiens man ooit zelfmoord wilde plegen, nu zijn ze met hun gezinnetje aan het vechten om de depressie boven te komen. Heb enorm veel bewondering voor dit gezin.
Het gaat om bokker Lasorda.

[edit] Even bijgelezen.. Verandering dus ;)

Nickyu

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:41

annepanne schreef:
Misschien de vriendin van Talonius en haar dochter? [MW] (leven met) longkanker

Wow, kreeg hier toch wel even tranen van in mijn ogen.. Wat een verhaal! Nu zeg ik dat zei het gewoon moeten worden!

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:10

Ik heb ook het topic gelezen van Talonius.
En daarom wens ik het hun heel erg toe,
ook omdat Lasorda haar man het nu niet aan zou kunnen,
zou het geweldig zijn Talonius, haar beste vriendin
en dat dochtertje lekker een weekje weg te geven :)