Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JuliaMaria schreef:Lieveli: Jij had het net over gelijkwaardigheid en dat je vind dat het toont van weinig zelfrespect als je de man laat betalen. Maar ik vraag me dan af in hoeverre je (gelijk)waardigheid af moet hangen van het niet zelf betalen voor de eerste date?
snoetie schreef:ik snap precies wat juliamaria bedoeld. heeft misschien ook ermee te maken dat iedereen anders is, en op een ander type jongen/man valt? Als ik hier lees dat sommige vrouwen echt erop staan om zelf te betalen, denk ik dat die bijvoorbeeld nooit met mijn vriend samen kan zijn.
Een vrouw mag toch wel als een prinses behandeld worden? ik vind echt dat een man zijn best mag doen (en geld is hierbij alleen maar een middel).
ik vind dat er altijd nog een verschil tussen een man en een vrouw, en betalen op de eerste date is bij mij zo'n soort verschil.
Daarnaast, zo gaat het bij mij ook met vriendinnen. de ene keer betaal ik voor mijn vriendin en de andere keer zij voor mij. ik voel me dan ook echt niet slecht als zij 3 euro meer betaald als mij, en andersom zeker ook niet. Ik denk daar eerlijk gezegd niet eens over na..
Ronne schreef:Als de man het maar voor de vrouw over moet hebben op een eerste date... moet een vrouw dat dan niet net zo goed over hebben voor de man op de eerste date??