Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:waarom ik doe wat ik doe? ik denk dat liefde toch blind maakt..
en ik zeg niet dat ik trots ben op wat ik doe.. weet dat het ergens fout is.. maar ik heb aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen..
en ik weet heel goed dat het pijn doet als zoiets je overkomt.. mij is het te vaak overkomen waardoor ik nu op 1 of andere manier die emotie uitgeschakeld heb ofzo..?
geen fiets clue.. heb geen goed excuus voor hetgeen ik doe.. zoals ik al zei: liefde maakt blind..
Bellona_K schreef:Als je van je partner houd, en ook de klik hebt op se.ksueel gebied, dan heb je geen reden om vreemd te gaan. Omdat je simpelweg geen behoefte hebt aan een ander.
Een kennis van mij kreeg laatst op zijn verjaardag te horen dat zijn vriendin was vreemdgegaan.. (ze zijn beide 30+, hebben 1.5 jaar een relatie), en zij wilt verder gaan met de relatie. Daar kan ik met mn verstand niet bij.
Joolien schreef:Vaak is het gewoon makkelijk om te blijven, weggaan is zo'n rompslomp en idd financieel vaak niet voordelig. Maar dat heeft niet alleen te maken met vreemdgaan, dat is in meerdere situaties zo.
marielle231 schreef:DeadxStar schreef:@ Marielle: Drank vind ik altijd zo'n zwak excuus
Drank maakt meer kapot dan je lief is
DeadxStar schreef:Tsja, het is maar wat je liefde noemt dan..
Ik vind dit geen liefde
Maar je zegt dat je aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen hebt. Wat denk je van zijn vriendin??
Sorry maar ik snap zulke mensen dus écht niet.
LimaMambo schreef:DeadxStar schreef:Tsja, het is maar wat je liefde noemt dan..
Ik vind dit geen liefde
Maar je zegt dat je aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen hebt. Wat denk je van zijn vriendin??
Sorry maar ik snap zulke mensen dus écht niet.
meid.. je kent de hele situatie niet dus oordeel niet zo snel
heb al eerder aangegeven dat het niet goed is.. maar ga mezelf niet verdedigen
en wbt verantwoordelijkheid tegenover zijn vriendin? wat heb ik daar mee te schaften? ken heel die vriendin niet..
Fred_Kroket schreef:Denk toch aard van het beessie, mensen die de spanning nodig hebben.
En je kunt het ook vermijden om "het" op te zoeken, zoals Kluun de wijze woorden sprak: Je moet niet de k*t op het spek binden...
Cath_16 schreef:Ik zou zelf wel willen weten of mijn vriend betrouwbaar is of niet. Zeker omdat ze al zolang bij elkaar zijn. Ik ben ook al bijna 4 jaar bij mijn vriend(vanaf ons 16e) en dan wil ik wel weten als hij is vreemd gegaan.
gekkesies schreef:Als je 13 bent dan kan ik er nog wel begrip voor opbrengen, dan kijk je sowieso heel anders tegen dingen aan.Ik snap ook best dat het heel moeilijk kan zijn om afstand te bewaren, absoluut, zéker als je gelooft dat hij het voor je uit gaat maken.
Wat ik dan niet snap is dat iemand, als diegene daar zo heilig van overtuigd is, niet zegt "maak het eerst uit met je vriendin zodat we het niet moeilijker voor haar maken dan nodig is". Daarna kun je altijd nog zien hoe het loopt. En als hij het dan niet uitmaakt en vrolijk doorgaat met zijn vriendin weet jij zelf ook genoeg toch, je bent dan toch beter dan je zo te laten gebruiken?
Nogmaals, niet om iemand voor de kop te stoten.. Ik snap het gewoon niet, that's all.
gekkesies schreef:En wat betreft mensen die moedwillig bepaalde handelingen verrichten met bezette mensen; Ik geloof best dat jullie allemaal heel leuke mensen zijn en het spijt me oprecht als ik jullie hiermee voor de kop stoot, maar ik wálg echt van die acties als je weet dat iemand bezet is en er mensen gekwetst gaan worden. Of het nou jouw verantwoordelijkheid is of niet, heb alsjeblieft gewoon een beetje fatsoen (en moreel besef) in je donder.
DeadxStar schreef:gekkesies schreef:En wat betreft mensen die moedwillig bepaalde handelingen verrichten met bezette mensen; Ik geloof best dat jullie allemaal heel leuke mensen zijn en het spijt me oprecht als ik jullie hiermee voor de kop stoot, maar ik wálg echt van die Uacties als je weet dat iemand bezet is en er mensen gekwetst gaan worden. Of het nou jouw verantwoordelijkheid is of niet, heb alsjeblieft gewoon een beetje fatsoen (en moreel besef) in je donder.