Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Abiola schreef:
Ze gaan gewoon veel minder naar de kroeg wat voor de kroegbaas niet zo leuk is
Haha je spreekt uit ervaring?
1. Het maakt mij niet zo veel uit of er minder mensen in cafe's komen, wel jammer voor cafe's zelf, maarja..
2. Het is eigenlijk jammer dat roken er voor moet zorgen dat mensen niet meer naar cafe's gaan
3. Er zijn zó veel mensen die last hebben van rokers binnen in cafe's, en ik vind het ook vaak nogal aso hoe mensen rondzwanzen met die sigaretten, die elke keer bijna tegen je hoofd aan worden geslingerd..
Genoeg redenen toch?
Dus tja....
Abiola schreef:Het maakt jou waarschijnlijk niet uit omdat je geen kroegbaas bent, en je boterham er dus niet van af hangt. De mijne ook niet hoor, maar ik spendeer graag een deel van mijn boterham bij de kroeg met dat sigaretje waar ik de staat zo mee spekAls ze het echt af willen schaffen, moeten ze gewoon een verkoop/teelt verbod instellen. Niet betuttelen en accijnzen vangen
Kwanyin schreef:Maar ehm, klopt je onderzoek nu wel?Ik neem aan dat je eerst een hoop andere mensen een hoop andere vragen hebt gesteld, en nu stel je een extra vraag die nog eens door andere mensen wordt beantwoord? Hoe zeg je dat dan? "ik heb mijn enquête uitgevoerd bij X aantal personen en ik heb vraag huppeldepup nog eens laten beantwoorden door Y aantal andere personen"? Of zie ik dat nu verkeerd?