Waar werd jij vandaag niet blij van Deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:14

Nanne schreef:
Over iets van gisteren ben ik overigens ook nog steeds niet blij..

Wij hadden bij mijn ouders thuis een nieuwjaarsreceptie en er is twee keer gezegd dat ik lekker aangekomen was en één keer gekscherend, terwijl over mijn buik wrijvend, gevraagd hoe lang ik nog moest..

Motiverend als je over een eetziekte probeert heen te komen.. :\

:oo serieus? Wat ontzettend onaardig! Weten ze niet dat je over een eetziekte probeert te komen? (ookal weten ze het niet, het is niet leuk om dat te zeggen..)

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:14

Dat m'n poeske nog niet thuis is gekomen... Al de hele dag op pad en hij is pas 5 mnd. Hij wil zooooo graag naar buiten (hij komt van de boerderij en is al gecastreerd) en meestal komt hij na een paar uurtjes struinen weer thuis. Even eten, even slapen en hup daar gaat hij weer voor de middagwandeling. Maar nu is ie er nog niet. Hij draagt een kokertje, maar er heeft nog niemand gebeld. Maak me echt zorgen. Hij is nog zo klein |(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:15

xJolien schreef:
Nanne schreef:
Over iets van gisteren ben ik overigens ook nog steeds niet blij..

Wij hadden bij mijn ouders thuis een nieuwjaarsreceptie en er is twee keer gezegd dat ik lekker aangekomen was en één keer gekscherend, terwijl over mijn buik wrijvend, gevraagd hoe lang ik nog moest..

Motiverend als je over een eetziekte probeert heen te komen.. :\

Jemig, dat is echt wel heel erg dom van ze! :\
Succes ermee! Maar het lukt je vast wel! :(:) Niks van aantrekken!

Sjit zeg, daar zou ik ook zeker van balen, meid! Lekker dom ook van die mensen om dat zo te zeggen. Heel veel sterkte

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:16

Lieveranders schreef:
oeps! ja dat is wel balen als je er achteraf pas van hoort. Het kan gebeuren dat je het een keer vergeet, maar bel dan even..

Wel leuk dat je dat doet trouwens!

Ach ja ik doe het nu anderhalf jaar ongeveer (gaat de tijd snel zeg), vind het echt hartstikke leuk! :) Help ook mee met de pony's soms want ik heb dan wel geen verstand van beleren, ik ben er verder wel wijs mee. (Ze hebben er 2 Dartmoors, eentje is nu 5 en de ander 2,5 jaar oud.)

Nog een niet blij ding: morgen begint zelfs voor mij de school weer! Maar vind het wel fijn dat ik dan wel een week later vakantie kreeg, maar dat ik dan na oud en nieuw goed de kans heb gehad bij te komen. :)

Nanne: dat meen je niet! Heb zin om die mensen een dreun te geven... :(

EllenB

Re: Waar werd jij vandaag niet blij van Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:17

@Nemurin: bedoel je de Brinkhorst?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:20

EllenB schreef:
Dat m'n poeske nog niet thuis is gekomen... Al de hele dag op pad en hij is pas 5 mnd. Hij wil zooooo graag naar buiten (hij komt van de boerderij en is al gecastreerd) en meestal komt hij na een paar uurtjes struinen weer thuis. Even eten, even slapen en hup daar gaat hij weer voor de middagwandeling. Maar nu is ie er nog niet. Hij draagt een kokertje, maar er heeft nog niemand gebeld. Maak me echt zorgen. Hij is nog zo klein |(

Ah wat rot. :(:)
Wel logisch dat er nog niet gebeld is, misschien loopt hij nog wel ergens "vrolijk" in de rondte,
ik zou dan ook niet meteen gaan bellen dat er een kat rond loopt.
Als hij morgen nog niet terug is paar "vermist" blaadjes ophangen? :(:) Vervelend zeg, logisch dat je daar écht niet blij van word... -O-

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:20

Bedankt voor de lieve reacties! :+:

De meeste weten het niet nee.. Maar een aantal mensen die er erg om konden lachen waren wel op de hoogte.

En ik wil heel graag afvallen en was heel gemotiveerd om er mee te beginnen, maar sinds gisteravond heb ik weer zoiets van waarom zou ik het doen..

Nemurin,
Ze hadden je wel even mogen bellen.. Het laat wel zien dat ze het zelf ook goed in de gaten houden..

EllenB,
Ik hoop dat hij snel weer thuis komt.. :(:)

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:21

EllenB schreef:

En als je met een bakje eten gaat rammelen ofzo dan? Dat heb je vast al wel geprobeerd zeker.. Komt vast wel weer terug joh :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:22

EllenB: Ja die bedoel ik. :)

Nanne: Ja belachelijk he? Dat merk je toch, die dieren zijn als ik om 8 uur aan kom zetten al ontzettend onrustig, dan om 12 uur al helemaal als de beheerder aankomt...

Nog steeds zin die rotmensen van jou een mep te verkopen, zoiets zeg je ook niet als je NIET weet dat een ander een eetstoornis heeft. Niet op die manier.

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:24

Nanne, dat motiveert totaal niet inderdaad! Erg kwetsend ook.. Maar je doet het uiteindelijk voor jezelf he, niet voor hun.. :(:)

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:25

Nemurin, dan moet er inderdaad wel een lampje gaan branden ja..

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:26

Ik heb gerammeld, geroepen, ben zelfs al roepend de straten door gegaan (voelde me een tikkeltje belachelijk...). Als straks de kinderen slapen, stap ik nog even op de fiets. Je weet maar nooit.

@Nemurin: beetje belachelijk hoor dat ze je niet waarschuwen. Verder is het wel een leuke kinderboerderij. Kom er wel es met de kids.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:27

Maar ook al weten ze het niet, dan zijn die opmerkingen alsnog zo erg kwetsend over mensen die wat steviger zijn... Echt erg dat mensen daar grapjes over kunnen maken...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:27

Nemurin,

Ja, het lijkt mij dat je het ook wel merkt aan de dieren als ze geen eten gehad hebben. Maar als je een beetje een oplettend oog hebt zie je het ook wel denk ik.

Ja ik vind dat je zoiets ook niet tegen iemand hoort te zeggen. Ik zou dat nooit doen. :n
Ik dacht zelf ook dat ik er leuk uit zag. Was vrij zeker van mezelf toen ik er heen ging. Nou dat was aan het eind van de avond wel anders.
Ik probeer mezelf ook voor te houden dat ik het allemaal voor mezelf doe, maar soms heb je toch een dipje..

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:29

Oh Nanne, laat die lui toch lekker banketstaaf. Als jij je goed voelde die avond, dan zag je er vast ook goed uit. Dik, dun, lang, kort; maakt allemaal geen zak uit. Als je je goed voelt, dan ziet iedereen dat. Nou ja, op een paar oliebollen na, dan...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:30

Bedankt! :)

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:30

EllenB, dan kun je inderdaad niet veel meer doen dan vanavond nog even de buurt door te gaan.. Hoop dat ze snel weer terug komt!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:32

Natuurlijk, de enige waarvoor je afvalt ben jij zelf! Zodra je het voor een ander zou doen, stoppen. ;) Die moeten je maar nemen zoals je bent. Heel kwetsend dat soort mensen...
Precies wat EllenB zegt, heel erg jammer dat al die oliebollen nou net op die avond in jouw buurt waren allemaal.

Is inderdaad een leuke boerderij, alleen jammer dat er zo weinig mogelijkheden zijn om de veestapel uit te breiden... Buiten ruimte zat, maar niet genoeg stallen. Hoort nu eenmaal bij het gebouw ben ik bang.

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:33

Nanne, ja dat snap ik hoor.. helemaal als er zulke dingen tegen je gezegd wordt.. Maar probeer er juist kracht uit te halen, laat die mensen maar zien wat je kan!

ClaudiaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:33

Dat mijn collega het nodig vond me vandaag de wind van voren te geven over iets wat ze ook op een normale manier over kon beginnen maar dat niet deed om dat ze gewoon even haar frustraties de vrije loop gaf... :(

En dat ik dan ook nog eens dichtklap en begin te huilen als ze dat doet, terwijl ik dan helemaal niet wil! grrrr!

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:34

Zal ik es iets stoms vertellen? Ik begreep dat woord 'banketstaaf' nooit, maar nu weet ik dus hoe het zit. Als je banketstaaf typt dan komt er dus automatisch banketstaaf. Wat een giller zeg. Lijkt Amerika wel...daar wordt ook alles weggepiept.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:35

Oef ik zie trouwens nu net mijn rooster... niet veel les deze week, maar ontzettend veel uren tussendoor!
Dat wordt bij andere mensen hun colleges binnensluipen en lief knipperen.

EllenB: Dat kun je uitzettend. :) Ergens op je gebruikerspaneel. Dat is zo ongeveer het eerste dat ik deed toen ik op Bokt kwam. Ik ben 25 en hoef niet beschermd te worden tegen bepaald taalgebruik. _O-

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:36

Ah, zal ik es even doen. Dank voor de tip

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:38

ClaudiaH schreef:
Dat mijn collega het nodig vond me vandaag de wind van voren te geven over iets wat ze ook op een normale manier over kon beginnen maar dat niet deed om dat ze gewoon even haar frustraties de vrije loop gaf... :(

En dat ik dan ook nog eens dichtklap en begin te huilen als ze dat doet, terwijl ik dan helemaal niet wil! grrrr!

He bah.. :(:) Maar dat is toch een heel normale reactie joh, hoe reageerde ze daar op dan?

ClaudiaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:50

Lieveranders schreef:
He bah.. :(:) Maar dat is toch een heel normale reactie joh, hoe reageerde ze daar op dan?

Nou niet echt, toen ik een paar dingen weerlegde draaide ze wel iets bij, maar ze vond blijkbaar dat ze zelf nogal in haar recht stond om zo tegen mij te doen... Gelukkig loste ik haar af en was ze na 2 uur weer naar huis :)