Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imala schreef:Hier nog iemand die kerst alleen viert.
Hoewel, niet helemaal alleen want ik werk in de zorg en ga het met de bewoners wel leuk maken.
Ik vind kerst altijd een beetje een nare periode.
Vind het een te verplichte leuk en aardig doen tegen elkaar tijd.
Heb er weinig mee.
Maar voor iedereen; Fijne feestdagen

DNIEZE schreef:Ik vind dit heel lief van ts dat hier een topic over gemaakt word.![]()
Ikzelf ben niet alleen met kerst ben met mijn ouders, broer en familie.
Alleen wat had ik toch graag met deze gelegenheden en vriend gehad.
heb wel een hele leuke jongen leren kennen, alleen zijn vriendin zit nog in de weg.
Maar ik voel me best wel slecht omdat ik al wel paar x met hem heb afgesproken en gezoend hebt.
Geen medelijden met jou
Wendy15 schreef:DNIEZE schreef:Ik vind dit heel lief van ts dat hier een topic over gemaakt word.![]()
Ikzelf ben niet alleen met kerst ben met mijn ouders, broer en familie.
Alleen wat had ik toch graag met deze gelegenheden en vriend gehad.
heb wel een hele leuke jongen leren kennen, alleen zijn vriendin zit nog in de weg.
Maar ik voel me best wel slecht omdat ik al wel paar x met hem heb afgesproken en gezoend hebt.
En hoe denk je dat die vriendin zich voelt als ze er met kerst achterkomt dat haar vriend vreemdgaat met jou?Geen medelijden met jou

Wendy15 schreef:Och, zoals ze er aan komt, zo komt ze er ook vast weer vanafEn dan niet piepen he
Inge_83 schreef:Maroescha, zagen kan ik zelf ook wel, ik heb alleen geen ladder.
Maar daar valt vast wel aan te komen.
Hopen dat het vannacht niet al te veel lekt, volgens mij is heel het plafond al doorweekt.
Het "lek" zit ook te laag en te dicht bij de muur om er een bak onder te zetten.
Er staat nu een schaal onder, maar die is best snel vol denk ik.
Itsmi, ik werk ook het liefst met kerst.
Ik heb er niets mee, maar dat komt ook omdat ik meestal alleen zit.
Ik werk in de recreatie, en met feestdagen krijgen we dubbel betaald, dus dat is ook lekker.