En een jurkje van 300 euro die op de moment heel leuk zat,maar daarna eigenlijk echt niet ok was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en een paar schoenen die ik nooit draag. Hoppa weer 90 euro vervlogen 

lijkt me dat je niet hoeft te vragen naar dingen die normaal al bij de tas zitten) en hij stonk ontzettend naar een soort combinatie tussen natte hond en oude rook. Kon hem niet eens op mijn kamer hebben liggen want mijn hele kamer ging er naar stinken. Grrr! MarJon schreef:Mijn Samsung Star Qwerty is ook echt een miskoop geweest.

shaviera schreef:mijn dikke miskoop dit jaar was een paar konings laarzen!
zouden volgens het vrouwtje in perfecte staat verkeren!
voor 190 euries mocht ik ze hebben!
3 weken gewacht eindelijk me laarzen heeft die ..... vrouw zelf de laarzen korter geknipt!!! geen gezicht!
schots en scheef aan het mailen geweest tot ik een ons woog dat ik me geld terug wilde omdat de laarzen in een bizar slechte staat waren maar heb er natuurlijk naar kunnen fluit!
ik heb ze uit eindelijk maar weg gegooit!
dat is echt enorm raar! Urielle schreef:Ons huis.
We hebben een opknapper gekocht waarbij we stallen hebben bijgebouwd en waarmee ik hele leuke plannen had in de boerderijachtige stijl.
Huis zelf is niet zo'n miskoop maar we hadden het geld niet meer om het fatsoenlijk op te knappen en nu is het budgetverrabbezakt door mijn schoonmoeder die er een kopie van haar lelijke moderne stadswoning heeft gemaakt.
Achteraf liever toch een kantenklaarhuis gehad wat WEL naar mijn zin was, want de lol van dit huis is er al lang en breed af. Maar ja, na meer dan een jaar verbouwen en meer dan 20.000 Euro kosten voor MIJN paarden durf ik ook niet meer te zeggen dat het maar in de verkoop moet.
shaviera schreef:mijn dikke miskoop dit jaar was een paar konings laarzen!
3 weken gewacht eindelijk me laarzen heeft die ..... vrouw zelf de laarzen korter geknipt!!! geen gezicht!
schots en scheef aan het mailen geweest tot ik een ons woog dat ik me geld terug wilde omdat de laarzen in een bizar slechte staat waren maar heb er natuurlijk naar kunnen fluit!
Romyv schreef:shaviera schreef:mijn dikke miskoop dit jaar was een paar konings laarzen!
OMG!!! Was dat via bokt of marktplaats ofz?