Miskopen 2010! Wat kocht jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Miskopen 2010! Wat kocht jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:17

Een roze tshirtje van de H&M dat eigenlijk helemaal niet zo mooi was als ik gepland had ,
En een jurkje van 300 euro die op de moment heel leuk zat,maar daarna eigenlijk echt niet ok was :')

Ambow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:19

3 rokjes in een keer gekocht, kon ze op dat moment niet passen.
Eén bleek te klein en van de twee andere was de rits binnen een week stuk. :')

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:56

Och, zoveel... Twee treggings die ik nooit aan heb, omdat het gewoon niet bij me past en dat had ik kunnen weten. T-shirtjes die te kort waren, een paar laarzen die ik nooit aan heb gehad...
Ik durf tegenwoordig geen kleding meer te kopen. :=

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:32

Een trailer, veel pret aangehad al. Maar wil eigelijk toch wedstrijden mennen, dus wil ik een mentrailer.

Flaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:08

teveel kwaliteitloze kleding :D en een paar schoenen die ik nooit draag. Hoppa weer 90 euro vervlogen

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:22

een tregging in maat m/l. Ik had eerst maat s/m gepast, maar die zat toch wel erg strak. Koop ik m/l, blijkt dat die dingen giga uitlopen, dus nu issie helemaal veel te wijd :+

De Samsung Star qwerty was voor mij trouwens ook een miskoop...

en alle rokjes die ik in mijn leven heb gekocht zijn miskopen, ik pas nl. geen rokjes, heb er het figuur niet voor. Ze kruipen bij mij altijd omhoog :7

oja, en ik heb ook hubs gekocht, die schoenen. Eerste paar was kapot gegaan aan de binnenkant, en nu het 2e paar ook! (had dus een nieuw paar gekregen toen ik de vorige terugbracht). Ik ga dit paar ook terugbrengen en dit keer hoef ik geen nieuwe meer.... pff, schoenen van 100 euro.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:56

Flaver schreef:
Een trailer, veel pret aangehad al. Maar wil eigelijk toch wedstrijden mennen, dus wil ik een mentrailer.

Niet echt een miskoop omdat er geen better iets is. Een echte miskoop was een t-shirt van cena, met na 1 x een gat.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 00:16

Een zogenaamde nieuwe tas van Invito hier op bokt. Er bleek geen hengsel aan te zitten (daar had ik naar moeten vragen :') lijkt me dat je niet hoeft te vragen naar dingen die normaal al bij de tas zitten) en hij stonk ontzettend naar een soort combinatie tussen natte hond en oude rook. Kon hem niet eens op mijn kamer hebben liggen want mijn hele kamer ging er naar stinken. Grrr!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 00:35

MarJon schreef:
Mijn Samsung Star Qwerty is ook echt een miskoop geweest.

bij mij ook! speciaal díe gekozen want die was het kleinste en past dus gemakkelijk in mn paardrijbroek e.d. echter nog nooit zoveel spijt gehad van een telefoon! klereding gaat om de haveklap van zn 'blokkering' af en gaat dan jan en alleman bellen.. knopjes blijven hangen of slaat ie over bij het sms'en. echt heel erg irritant, en het ergste; ik heb er een abbo van 2 jaar bij genomen ;(

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 00:50

Sleehakken van 10 cm. Nooit aangehad, denk dat ik ze maar ga verkopen :\

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 01:40

Uggs van 319,95 euro.. Ik vond ze zo mooi toendertijd.. maar nu vind ik ze te groot, en te lomp.. Heb ze echt maar 3x gedragen! :+

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 07:13

Mijn kerstjurk. Was vrij duur, en kwam thuis, en viel tegen. TOt ik bij de c&a de perfecte kerstjurk tegenkwam, en voor maar €15,= . Die dure ligt nog steeds in m'n kast :P

En mooie pumps. Echt, vind ze heel mooi, maar ik ben van mezelf al 1,83 , en er zit een hak onder van 7 cm. Verwachtte wel dat ik dat zou dragen, maar niet dus.. Durf me er toch niet mee te vertonen :P

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:08

Bermudaa schreef:
Uggs van 319,95 euro.. Ik vond ze zo mooi toendertijd.. maar nu vind ik ze te groot, en te lomp.. Heb ze echt maar 3x gedragen! :+

Welke zijn het en welke maat? }>

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:08

Bank van de ikea (ektorp) 2 persoons.
Krijg rugpijn van deze bank.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:10

Een boel paardendekens, terwijl ik ze helemaal niet gebruik of van plan ben te gebruiken 8)7

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 11:52

Saaaash schreef:
Bermudaa schreef:

Sundance (cognac) en maat w9 (40) :D

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 11:58

Mijn allergrootste miskoop dit jaar was een elektrische gitaar + versterker. Kan geen nooit spelen ;) :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:07

Ons huis.
We hebben een opknapper gekocht waarbij we stallen hebben bijgebouwd en waarmee ik hele leuke plannen had in de boerderijachtige stijl.
Huis zelf is niet zo'n miskoop maar we hadden het geld niet meer om het fatsoenlijk op te knappen en nu is het budgetverrabbezakt door mijn schoonmoeder die er een kopie van haar lelijke moderne stadswoning heeft gemaakt.
Achteraf liever toch een kantenklaarhuis gehad wat WEL naar mijn zin was, want de lol van dit huis is er al lang en breed af. Maar ja, na meer dan een jaar verbouwen en meer dan 20.000 Euro kosten voor MIJN paarden durf ik ook niet meer te zeggen dat het maar in de verkoop moet.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:15

mijn dikke miskoop dit jaar was een paar konings laarzen!
zouden volgens het vrouwtje in perfecte staat verkeren!
voor 190 euries mocht ik ze hebben!
3 weken gewacht eindelijk me laarzen heeft die ..... vrouw zelf de laarzen korter geknipt!!! geen gezicht!
schots en scheef aan het mailen geweest tot ik een ons woog dat ik me geld terug wilde omdat de laarzen in een bizar slechte staat waren maar heb er natuurlijk naar kunnen fluit!
ik heb ze uit eindelijk maar weg gegooit!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 12:18

shaviera schreef:
3 weken gewacht eindelijk me laarzen heeft die ..... vrouw zelf de laarzen korter geknipt!!! geen gezicht!
schots en scheef aan het mailen geweest tot ik een ons woog dat ik me geld terug wilde omdat de laarzen in een bizar slechte staat waren maar heb er natuurlijk naar kunnen fluit!

:oo dat is echt enorm raar!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:22

Urielle schreef:
Ons huis.
We hebben een opknapper gekocht waarbij we stallen hebben bijgebouwd en waarmee ik hele leuke plannen had in de boerderijachtige stijl.
Huis zelf is niet zo'n miskoop maar we hadden het geld niet meer om het fatsoenlijk op te knappen en nu is het budgetverrabbezakt door mijn schoonmoeder die er een kopie van haar lelijke moderne stadswoning heeft gemaakt.
Achteraf liever toch een kantenklaarhuis gehad wat WEL naar mijn zin was, want de lol van dit huis is er al lang en breed af. Maar ja, na meer dan een jaar verbouwen en meer dan 20.000 Euro kosten voor MIJN paarden durf ik ook niet meer te zeggen dat het maar in de verkoop moet.

huh waarom heeft je schoonmoeder dat gedaan?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:22

shaviera schreef:

OMG!!! Was dat via bokt of marktplaats ofz?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:34

Mijn "miskoop" van 2010 was het lidmaatschap op een Ruiterclub. Betaalde 160 euro en mocht dan het hele jaar van het terrein met binnenbak gebruik maken. Door de sneeuw kon ik in Januari/Februari er niet heen met de trailer. In Maart werd het veulen geboren en toen het veulen een maand oud was werd ik weggestuurd op de stalling die ik toen had(was bij een particulier die zijn privacy terug wilde, ik was de enige). Enige stalling die ik kon vinden was te ver weg en zonder stal dus had geen mogelijkheid het veulen veilig te stallen als ik even een 1,5 uurtje weg was met zijn moeder. Heb het hele verhaal uitgelegd aan de ruiterclub maar kreeg mooi geen cent terug van die 160 euro. Baal er nog steeds van!

Ook in de veronderstelling dat mijn lidmaatschap van het NRPS tot Maart liep aangezien ik in Maart lid geworden ben. Dus te laat met opzeggen dus kreeg weer een rekening voor 90 euro voor een lidmaatschap waar ik niets aan heb.

Verder qua spullen doe ik nooit miskopen, bewaar ook altijd alle bonnetjes zodat ik alles eventueel nog terug kan brengen. Ik vraag ook altijd of ik het kan terugbrengen en geld terug kan krijgen. Had ik laatst bij de Jysk, je kon geen geld terugkrijgen, wel een waardebon, heb het toen maar niet gekocht en naar andere winkel gegaan.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:30

Romyv schreef:
shaviera schreef:

OMG!!! Was dat via bokt of marktplaats ofz?

helaas was het via marktplaats!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 17:04

Bermudaa schreef:
Bermudaa schreef:

Sundance (cognac) en maat w9 (40) :D[/quote]

Die heb ik al haha