Anthea schreef:Pasamba schreef:Wij geven onze vaste bezorgers geloof ik wel wat. Vind het ook wat raar om te zeggen bedankt en die deur dicht te klappen terwijl die mensen wel elke dag/week op tijd hun folders/kranten bezorgen. Ik heb zelf ook door weer en wind kranten gelopen dus ik weet wat ze doorstaan. Het is wel gewoon hun baan en ze krijgen er geld voor maar zoveel is dat niet.
Deed ik vroeger wel een keer
niet wetend dat ie voor geld kwam. schaamde me dood toen, haha[/quote]
Haha heb ik ook wel is gehad! Ik vind het toch wel aardig om ze wat te geven, heb zelf ook in de vakantie gefolderd en vond het geen pretje!
maar ik heb vroeger wel is voor een vriendin kaartjes gelopen, mocht ik zelf ook nog wat geld houden. haha toch wel beetje raar, ik kreeg het geld wat bedoelt was voor iemand die iedere week haar krantjes liep. Maarja wist ik veel ik was een jaar of 11!

Ik krijg van iedere abonnee zo'n 5 à 10 euro
. Maar ik voel me ieder jaar wel een beetje ''bedelend'' hoor, maar de abonnees zijn blij met me, dus geven ze me graag een extraatje. Ik heb zelfs een abonnee er tussen zitten die vorig jaar met oliebollen aan kwam zetten en dit jaar kreeg ik tijdens deze winterse periodes van een abbonnee een paar keer een Mars/Twix en er was een abonnee waar ik van begins af aan de krant bezorgde en er pas mee is gestopt; zij gaf me alsnog nog geld

Dan denk ik wel eens, misschien moet ik maar langs de deur gaan
)
)