Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:38

Geen idee, ze heeft er toch een hele tijd opgestaan, met een telefoonnummer bij en mailadres.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:40

AngeliqueB schreef:
De opa van een vriendin moest dagelijks tabletten nemen, maar wilde dat niet meer, hij kreeg ze niet afgeslikt door de scherpe randjes.... Zelfs als hij de hoekjes eraf knipte ging het niet... _O-

Die snap ik eigenlijk niet :')

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:44

Fien__ schreef:
AngeliqueB schreef:
De opa van een vriendin moest dagelijks tabletten nemen, maar wilde dat niet meer, hij kreeg ze niet afgeslikt door de scherpe randjes.... Zelfs als hij de hoekjes eraf knipte ging het niet... _O-

Die snap ik eigenlijk niet :')

Ik ook niet _O-

x__Danielle

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:45

Haha hij vergat waarschijnlijk het pilletje uit het "hoesje" te halen en slikte ze met omhulzing en al in... Denk ik

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:47

Cayenne schreef:
Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het vertelde _O- Hij past erg goed in dit topic denk ik :D

Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje :oo :wow:

Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest :')
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar :+ :D

De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!" :j
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"

:= *Mams + dochter proberen zich in te houden*

Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt :D
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter: :? raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan :o? :o?"

*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels* _O-

:)) Ik had hier zo graag bij willen zijn :') Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde _O-
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde :))

hahaha geweldig := mijn moeder kwam jaren geleden ook aan met dat verhaal :') maar die vrouw had hem in de vensterbank staan :')

elyse14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:52

Afbeelding

_O- zo slikt die man zijn pilletjes door! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:55

Die tekening :') :')

Heb even gezocht op google ivm die mollenvanger? dateert alweer van 2008, maar vind de advertentie (of een voorbeeldje ervan) niet meer terug.

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:56

hahahahahahahahahhahahaha top, goed verduidelijkt!!

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:58

elyse14 schreef:
Afbeelding

Precies! Het was een beetje sneu voor de man, hij vertelde het heel serieus aan zijn kleindochter... :Y)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:00

Ik zat in de kantine met wat andere mensen en toen ging het over fluiten;
ik: ik kan niet fluiten
andere: ik kon ook niet fluiten
ik: toen je twee was zeker?
ik: maar ik kan wel op het dopje van een eikeltje fluiten
ander: huh?
ik: ja dat heb ik geleerd van mn vriend in het bos, dan moet je zo en zo je vingers over het dopje vouwen en dan blazen...

naja ik was dus heel serieus maar je kan wel nagaan hoe het naar hun over kwam :o

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:01

hahahaha :=

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:05

moonsparkle schreef:
Ik zat in de kantine met wat andere mensen en toen ging het over fluiten;
ik: ik kan niet fluiten
andere: ik kon ook niet fluiten
ik: toen je twee was zeker?
ik: maar ik kan wel op het dopje van een eikeltje fluiten
ander: huh?
ik: ja dat heb ik geleerd van mn vriend in het bos, dan moet je zo en zo je vingers over het dopje vouwen en dan blazen...

naja ik was dus heel serieus maar je kan wel nagaan hoe het naar hun over kwam :o

Het dopje van een eikel :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:19

elyse14 schreef:
Afbeelding

Neeeeeeh,
dat kan echt niet toch?
wie weet nou niet dat je dat uit dat dingetje moet halen?

mijn oma heeft ooit wel eens bruistabletten voor haar gebit perongeluk gebruikt als middeltje tegen de hoofdpijn,maar dit? :')

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:29

Geweldige verhalen _O-
Zo heb ik gehad dat ik een tijdje met een jongen ging en we waren bij een vriend van hem...
We waren even naar beneden gegaan drinken halen en dat duurde wat langer, dus kwam hij even beneden.. Bleek mijn BH-bandje losgeschoten te zijn, die vriend kijken. Ik: Oh oliebol is die weer losgeschoten..
Denk niet dat hij dat geloofde, maar er was serieus niks gebeurd :')

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:08

gett schreef:
Geweldige verhalen _O-
Zo heb ik gehad dat ik een tijdje met een jongen ging en we waren bij een vriend van hem...
We waren even naar beneden gegaan drinken halen en dat duurde wat langer, dus kwam hij even beneden.. Bleek mijn BH-bandje losgeschoten te zijn, die vriend kijken. Ik: Oh oliebol is die weer losgeschoten..
Denk niet dat hij dat geloofde, maar er was serieus niks gebeurd :')

haha, da's ook wel erg genant :P
Zie dat maar eens uit te leggen :=

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:21

Haha hilarisch dit topic!!!!!!
Het oude vrouwtje zie ik helemaal voor me... O wat had ik graag achter die kassa gestaan bij de Kruidvat.. hjad stuk gegaan :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:29

Dat vrouwtje :')

Schiet me net één te binnen

3 weken geleden bekeek ik mijn emails op school en was ik nadien vergeten afmelden.
2 grapjassen uit mijn groep hadden het briljante idee om een (vervelende) kerel uit mijn klas in mijn naam te emailen dat ik heel graag wilde afspreken :+

Had ik pas door toen de jongen in kwestie terugmailde welke dagen en zelfs precies welke uren hij tijd had.
Ik vriendelijk uitgelegd hoe en wat, en maar hopen dat hij my side of the story gelooft :+

O, en nog eentje die best wel beschamend is: Ik had een busje glijmiddel in mijn handtas gedaan omdat ik die had gevonden op mijn kot, en ik wilde het thuis leggen.
Wilde ik op school mijn deodorant grijpen, en wat vis ik uit mijn handtas... juist ja :+ Halve klas kon het aanschouwen en hilariteit alom... ter info zit met 1 meisje in de klas de rest is mannelijk volk
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 15-12-10 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:29

HiHi geniaal topic! _O-

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:41

Leuk topic! volg het even
:')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:55

ik pakte een keer wat uit de tas van mezelf raakte ook de tas van mijn nichtje raakte schijnbaar iets daarbij aan, dat gigantisch trilde..en herrie maakte

ze keek toch verschrikt op en zei dat het haar tandenborstel was.

het is dat ze inderdaad s avonds de tandenborstel eruit haalde en gebruikte om haar tanden te poetsen.. anders..

mijn ouders zijn ook een keer door het bed gezakt.. alleen had ik die middag met een vriendin er op gesprongen een koprol maken door achter er op te springen.. ik had het snel gemaakt en niks gezegd (was nog erg jong)

de volgende ohctend zag ik wel de dozen eronder staan.

mijn vader had het echter wel door.. maar mijn oudere broer had de grootste lol

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:17

Je tas in een bagagekar voor op de boot naar Terschelling drukken, terwijl je dat doet begint er in de tas iets flink te zoemen en te trillen. Het was echt een ladyshave! :+

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:26

Ik zat met mijn ex achter in de auto, ik was oorbellen aan het in doen. Op een gegeven moment valt dat ding op de grond, aan de andere kant van m'n ex, dus ik buk over hem heen om dat dingetje op te pakken.
Draait de bestuurder (vriend van me ex om): ''Zeg.. Houden jullie het nog wel een beetje netjes in m'n auto?'' (Ex zat dus achterover geleund en ik was half over zijn schoot gebogen, met mijn hoofd op zijn schoot ongeveer en hoofd naar beneden kijkend om te zien waar mijn oorbel lag. Zag er dus even anders uit :') )

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:56

WendyK schreef:
Je tas in een bagagekar voor op de boot naar Terschelling drukken, terwijl je dat doet begint er in de tas iets flink te zoemen en te trillen. Het was echt een ladyshave! :+

haha, dat heb ik ook een keer gehad :+

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:00

vaker met een goede vriend in bed gelegen (niks gebeurd) ja..ja.. :')

of met een vriend op je kamer een filmpje kijken... ''oh, noemen ze dat tegenwoordig zo''

Een jaar of 4 geleden was de relatie tussen mij en mijn toenmalige vriend over dus ik vertelde dat tegen mijn pa. ''wacht even'' en hij loopt naar zijn slaapkamer, komt terug en gooit zo een hele berg condooms op de eettafel _O- uh ja, dan sta je ook wel even met je mond vol tanden.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:10

Ik ging een tijdje geleden een filmpje kijken met m'n vriend in bed. Had een trainingsbroek aan en had die uitgedaan omdat ik het heet kreeg met die broek aan onder de dekens en met blote benen ligt het gewoon veel lekkerder. In de reclame liep ik even naar beneden om wat drinken voor ons te pakken en je raadt het al, ik had m'n broek achterstevoren aangedaan. :D M'n vader is echt een pestkop, dus ik kreeg het meteen te horen! Leg dan maar eens uit dat je alleen een film hebt gekeken..