bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:24

Ik heb seriously een keer gehad dat mijn benedenburen, de buren rechts naast me én boven me, tegelijk aan het krikken waren. En niet te zacht ook! Mijn hemel zeg, toen heb ik ook keihard op de muren geslagen en met mijn bed tegen de muur aan gebonkt en KEIHARD geschreeuwt en gekreunt. Toen was het ook ineens stil en riep ik er nog achteraan: EN NOU KOPPEN DICHT WANT IK KAN HET HARDER.

( was nogal gehorig bij mij in de flat en ik was inmiddels zooooooo strontsago geworden er van :') )

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:26

Zulke buren heb ik ook. Probleem is alleen... ik weet niet wélke buren het zijn; rechts van me lijkt het meest logisch, maar hun slaapkamer ligt niet tegen de mijne aan en ze hebben zelf een kind, dus als IK er al wakker van word... (niet alleen van gekraak en gebonk, maar óók van gekreun).
Mijn onder buurman.. nee... geloof niet dat die man ooit seks heeft en boven? Hmm.. zou kunnen..
Maar alle mensen wonen hier al zeker 2 jaar en ik hoor het pas sinds de zomer.
En 's nachts ben ik echt niet zo actief dat ik mijn bed uitstap en met een glas tegen alle muren aan ga staan...

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:26

hhaaahha, ja ik snap dat dat raar overkomt. Ze hadden gehoorapparaat,waren dan slechthorend en niet 100% doof en dan hoorde ze de telefoon wel. Ik liet hem dan steeds overgaan, dan begrepen ze het wel.
Alleen praten(schreeuwen) ze nogal hard naar elkaar over wat ze wilde en deden, zeg maar. Letterlijk kon ik alles verstaan. :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:28

Raap me op :')
Ik woon in een rijtjeshuis, zoveel hoor je niet vande buren dus ga niet klagen. Ik merk het wel als ze hun bad laten vollopen en ik zit ook net in de badkamer, omdat de leidingen door dezelfe muur lopen en de huizen in spiegelbeeld zijn gebouwd, maar anders, geen last.

Nou heb ik wel aan elke kant grootouders wonen, bejaarde mensen. Vorig jaar was er een periode dat de kleinkinderen elke dag, zo rond de vroege namiddag (rond half 2 denk ik) naar buiten moesten. Mijn ex en ik waren nog samen, we hadden het er een keertje over met de kinderen en kleinkinderen van de buren en hun dochter zei iets over een siësta, dat oudjes daar wel nogal sterk aan vasthouden. Omdat het pokkeheet was stonden overal ramen en deuren open, en iedereen zat voor de garage in de schaduw van de bomen in de voortuin. Hoorden we een paar tellen later zo'n harde kreun... Je kon écht niet missen wat daar de oorzaak van was. Mijn ex en ik gewoon tegen de grond van het lachen, en de uitdrukking op het gezicht van kinderen en kleikinderen om het besef wat oma en opa aan het doen waren, nou... da's echt wel geld waard :=

Ik heb mijn moeder en haar nieuwe vriend trouwens een keer betrapt op vakantie toen ik 16 was. dat blijft een horrormoment...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:29

tjady schreef:
hhaaahha, ja ik snap dat dat raar overkomt. Ze hadden gehoorapparaat,waren dan slechthorend en niet 100% doof en dan hoorde ze de telefoon wel. Ik liet hem dan steeds overgaan, dan begrepen ze het wel.
Alleen praten(schreeuwen) ze nogal hard naar elkaar over wat ze wilde en deden, zeg maar. Letterlijk kon ik alles verstaan. :#

Nog inspiratie opgedaan :)* _O- _O- _O-

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:29

Gewoon doen hoor, een briefje. Heb ik ooit bij de buren gedaan. Als die sex hadden leek het wel of zij lag te bevallen, wat een geschreeuw zeg. En dat bonken:

bonk.....bonk.... bonk..bonk..bonkbonkbonk

hou toch op zeg. En dan woon ik in een gewoon rijtjeshuis he, niet eens zo gehorig!

Dus. Ik heb een heel net briefje gemaakt in de trant van: beste buren, ik ben oprecht blij voor jullie dat jullie zoveel plezier in bed hebben (en daar een smilietje achter) maar ik zou het op prijs stellen als... blablabla.

Daarna nooit meer last gehad. En op de verkoopfoto's op funda zag ik later dat ze hun slaapkamer in een andere kamer hebben gemaakt, en hun 'bed' is nu een zooi matrassen op de grond. Prima!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:30

Varekaj schreef:
Raap me op :')
Ik woon in een rijtjeshuis, zoveel hoor je niet vande buren dus ga niet klagen. Ik merk het wel als ze hun bad laten vollopen en ik zit ook net in de badkamer, omdat de leidingen door dezelfe muur lopen en de huizen in spiegelbeeld zijn gebouwd, maar anders, geen last.

Nou heb ik wel aan elke kant grootouders wonen, bejaarde mensen. Vorig jaar was er een periode dat de kleinkinderen elke dag, zo rond de vroege namiddag (rond half 2 denk ik) naar buiten moesten. Mijn ex en ik waren nog samen, we hadden het er een keertje over met de kinderen en kleinkinderen van de buren en hun dochter zei iets over een siësta, dat oudjes daar wel nogal sterk aan vasthouden. Omdat het pokkeheet was stonden overal ramen en deuren open, en iedereen zat voor de garage in de schaduw van de bomen in de voortuin. Hoorden we een paar tellen later zo'n harde kreun... Je kon écht niet missen wat daar de oorzaak van was. Mijn ex en ik gewoon tegen de grond van het lachen, en de uitdrukking op het gezicht van kinderen en kleikinderen om het besef wat oma en opa aan het doen waren, nou... da's echt wel geld waard :=

Ik heb mijn moeder en haar nieuwe vriend trouwens een keer betrapt op vakantie toen ik 16 was. dat blijft een horrormoment...

OLALALAAAAA SIESTA!!!! :Y)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:31

Mijn vroegere bovenburen deden aan SM, letterlijk en figuurlijk hard, dat was pas genant. Helemaal als er logees waren. Nooit wat van gezegd trouwens

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:33

Tja ik herken dit wel. :):)

Maar dan niet bij de buren maar bij paps en mams.
Dan lig je ook met je kussen over je oren hoor. :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:34

Jeetje wat een grappig topic :D

Gelukkig wonen wij buitenaf en hebben alleen schoonouders als buren die aan de andere kant van het huis slapen. :+

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 12:39

ooooo en ik maar denken dat dit niet erger kan ik lig hier in een deuk van alle verhalen....

wie weet ff alles uitprinten en door de bus doen :=

of een zwangerschaps ding wat laat zien wanneer je in je vruchtbareperiode bent....
dan heb je dr ook minder last van hihihi

_Yasmine_

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:41

_O-

geweldig topic, ben blij dat ik er zelf geen last van heb..

ik zou een subtiel briefje door de bus doen :)

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:44

Erg grappig dit topic. Vooral omdat er onder dit topic een reclame link van een bedrijf staat voor GELUIDSISOLATIE!!! _O-

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:50

Ollie23 schreef:
Erg grappig dit topic. Vooral omdat er onder dit topic een reclame link van een bedrijf staat voor GELUIDSISOLATIE!!! _O-

Hhahahah ja nou je het zegt .. bi mij staat dit:
Akoestische isolatie vloer doe het zelf eenvoudig en goed vloer en plafond geluidsdicht www.easycell.nl/geluidsisolatie
Akoestische hout panelen geperforeerd en gesleufd korte levertijd en nette prijs www.designpanels.com
Geluidsabsorptie-Platen voor technische en ruimteakoestiek. Alle maten, alle vormen. Af fabriek

Maar volgens mij ook weleens een topic wat ging over liefde ofzo... stonden hieronder van die linkjes : echtscheiding enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:52

Mijn ex en ik moeten nog steeds lachen als er iemand tijdens de zomer zegt "en nou even een siësta inlassen".

je kan ook eens bij je buur aankloppen of hij toevallig niet weet waar je oordopjes kan halen, je wordt gek van het gekraak in die oude gebouwen....

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:57

Easycell geluidsisolatie Doe het zelf eenvoudig en goed vloer en plafond geluidsdicht
Dit staat er bij mij :')

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:59

Haha, de verhalen zijn echt geweldig, zo maken we vanalles mee allemaal! :D
Fooeee moet men gezicht strak houden hier achter de pc…op men werk

De siestaaa vink ook weer een mooie haha

Misschien moet je ff foldertje van onderstaande linkjes mee in de bus doen haha!

Ik woon nu ook in een rijtjes huis, ik ben nr 1 dus een hoekhuis en naast mij buurman van 80 hoop dat ie
Geen visite meer krijgt van dames whahhaa….

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:59

Oh ik brulde net op mijn werk van het lachen om dit topic, ook even uitgebreid verteld wat er staat :P Toen kwamen de verhalen van collega's los.... :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:07

Oei TS, dat lijkt me nou echt vervelend.

Mijn vriendin had het laatst andersom. Haar moeder kwam naar haar toe om te vragen of het ook wel eens wat zachter kon bij haar. :=
Lijkt me nog veel erger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:14

Frozenstar schreef:
Oh ik brulde net op mijn werk van het lachen om dit topic, ook even uitgebreid verteld wat er staat :P Toen kwamen de verhalen van collega's los.... :')

Hahaa heb ook zo'n collega's, die zouden ook in een deuk liggen. Supergezellig toch! Wel lastig als je zo'n topic leest en net als je wat grappig te zien krijgt heb je een klant voor je en moet je je inhouden. Heb zo al een keertje van iemand de vraag gehad "heeft u buikpijn, u ziet er gespannen uit".
Gelukkig heb ik nu enkele weken vakantie en kan ik lekker in m'n sofa onderuitgaan :+

En zoals Pilipa zegt: Kan je geen foldertjes in de bus gaan duwen ivm geluidsisolatie?
Ook een goeie: neem het op met een recorder, en stop het met enveloppe in de bus.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:17

Varekaj schreef:
Frozenstar schreef:

Hahaa heb ook zo'n collega's, die zouden ook in een deuk liggen. Supergezellig toch! Wel lastig als je zo'n topic leest en net als je wat grappig te zien krijgt heb je een klant voor je en moet je je inhouden. Heb zo al een keertje van iemand de vraag gehad "heeft u buikpijn, u ziet er gespannen uit".
Gelukkig heb ik nu enkele weken vakantie en kan ik lekker in m'n sofa onderuitgaan :+

En zoals Pilipa zegt: Kan je geen foldertjes in de bus gaan duwen ivm geluidsisolatie?
Ook een goeie: neem het op met een recorder, en stop het met enveloppe in de bus.

whahha dat is een goeie doe er gelijk een camera bij , denk dat we niet meer bijkomen

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:21

_O- _O- _O- _O-

Ligt in een deuk hier, sorry kan zo niet op ideen komen :D

Dit is echt een grappig topic.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:25

Oei! Vervelend
bij ons kon onze onderburin op kamers ons horen... dat moest ik aanhoren van een gemeenschappelijke vriend :+
Sindsdien doen we wat rustiger aan haha

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:34

Ik zou er wel om kunnen lachen...
Mijn vriend heeft er ook een handje van, van de zomer stonden alle slaapkamer ramen open, en serieus ik lag gewoon in bed tv te kijken en hij ook.

Begint meneer ineens keihard te kreunen gillen en weet ik wat nog meer... terwijl alle buren buiten zaten...
Geloof me ik maak nooit veel geluid, maar hun zullen wel gedacht hebben...

Zo is hij ook een keer midden in de nacht wakker geworden en schreeuwde hij keihard GRAS _O- _O- van die reclame van beemster kaas....

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:34

Hahaha!! Zoooo grappig om te lezen!! Nu nooit last van omdat mijn vriend en ik elk ons eigen appartement hebben... boven elkaar! En we wonen op de hoek dan zit er tussen onze slaapkamer en die van de buren nog een woonkamer. Dat zou voldoende isolatie moeten zijn! Ik heb mijn buren nooit gehoord dus ze hebben ons ook vast nooit gehoord ;)

Toen ik nog op het conservatorium studeerde woonde in in zo'n flat speciaal voor muziekstudenten en alles was extra geïsoleerd voor geluidsoverlast. Daar waren de kamers gespiegeld, dus woonkamer van jezelf en slaapkamer en dan slaapkamer van je buurman/vrouw en woonkamer. Ik had de slaapkamer aan de slaapkamer van mijn buurman grenzen en ik dacht dat die muur ook extra geïsoleerd was 8)7

NIET dus... :o :+