( was nogal gehorig bij mij in de flat en ik was inmiddels zooooooo strontsago geworden er van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjady schreef:hhaaahha, ja ik snap dat dat raar overkomt. Ze hadden gehoorapparaat,waren dan slechthorend en niet 100% doof en dan hoorde ze de telefoon wel. Ik liet hem dan steeds overgaan, dan begrepen ze het wel.
Alleen praten(schreeuwen) ze nogal hard naar elkaar over wat ze wilde en deden, zeg maar. Letterlijk kon ik alles verstaan.
Varekaj schreef:Raap me op![]()
Ik woon in een rijtjeshuis, zoveel hoor je niet vande buren dus ga niet klagen. Ik merk het wel als ze hun bad laten vollopen en ik zit ook net in de badkamer, omdat de leidingen door dezelfe muur lopen en de huizen in spiegelbeeld zijn gebouwd, maar anders, geen last.
Nou heb ik wel aan elke kant grootouders wonen, bejaarde mensen. Vorig jaar was er een periode dat de kleinkinderen elke dag, zo rond de vroege namiddag (rond half 2 denk ik) naar buiten moesten. Mijn ex en ik waren nog samen, we hadden het er een keertje over met de kinderen en kleinkinderen van de buren en hun dochter zei iets over een siësta, dat oudjes daar wel nogal sterk aan vasthouden. Omdat het pokkeheet was stonden overal ramen en deuren open, en iedereen zat voor de garage in de schaduw van de bomen in de voortuin. Hoorden we een paar tellen later zo'n harde kreun... Je kon écht niet missen wat daar de oorzaak van was. Mijn ex en ik gewoon tegen de grond van het lachen, en de uitdrukking op het gezicht van kinderen en kleikinderen om het besef wat oma en opa aan het doen waren, nou... da's echt wel geld waard![]()
Ik heb mijn moeder en haar nieuwe vriend trouwens een keer betrapt op vakantie toen ik 16 was. dat blijft een horrormoment...
Ollie23 schreef:Erg grappig dit topic. Vooral omdat er onder dit topic een reclame link van een bedrijf staat voor GELUIDSISOLATIE!!!
Frozenstar schreef:Oh ik brulde net op mijn werk van het lachen om dit topic, ook even uitgebreid verteld wat er staatToen kwamen de verhalen van collega's los....
Varekaj schreef:Frozenstar schreef:Oh ik brulde net op mijn werk van het lachen om dit topic, ook even uitgebreid verteld wat er staatToen kwamen de verhalen van collega's los....
Hahaa heb ook zo'n collega's, die zouden ook in een deuk liggen. Supergezellig toch! Wel lastig als je zo'n topic leest en net als je wat grappig te zien krijgt heb je een klant voor je en moet je je inhouden. Heb zo al een keertje van iemand de vraag gehad "heeft u buikpijn, u ziet er gespannen uit".
Gelukkig heb ik nu enkele weken vakantie en kan ik lekker in m'n sofa onderuitgaan![]()
En zoals Pilipa zegt: Kan je geen foldertjes in de bus gaan duwen ivm geluidsisolatie?
Ook een goeie: neem het op met een recorder, en stop het met enveloppe in de bus.