_Nancy schreef:Maar HIJ vindt het toch niet erg als er iemand bij zit?
Wat maakt het uit wat jullie vinden? :')

Het is niet zijn auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Toch kan ik me het gevoel van TS heel goed voorstellen. Iemand die zo doet en dan de reactie van je vriend die soort van jou 'dumpt' om háár naar het werk te brengen... Dan snap ik het taalgebruik ook wel.
Kiwipitje schreef:Fijn dat je ervaring hebt met ontspoorde jongeren. Ik wens niet met mijn vriend te hoeven omgaan alsof hij een ontspoorde jongere is. Maar dat zal vast aan mij liggen
.
Kiwipitje schreef:Inderdaad. Dan sta je toch wel aardig hoog in de ranglijst van profiteurs. Lekker makkelijk hoor! Doe mij zo'n lift
.
buster4ever schreef:maar ik ga t vanavond erover hebben maar ben gewoon wel kwaad erom
x__Danielle schreef:_Nancy schreef:Maar HIJ vindt het toch niet erg als er iemand bij zit?
Wat maakt het uit wat jullie vinden?
HIJ rijdt met ZIJN vriendin mee. Als die zelf een auto had oké maar nu rijdt HIJ met TS mee, en dan laat HIJ steeds iemand meerijden. dat kan HIJ niet erg vinden maar de TS wel...
Kiwipitje schreef:_Nancy schreef:Maar HIJ vindt het toch niet erg als er iemand bij zit?
Wat maakt het uit wat jullie vinden? :')
Het is niet zijn auto
buster4ever schreef:x__Danielle schreef:
HIJ rijdt met ZIJN vriendin mee. Als die zelf een auto had oké maar nu rijdt HIJ met TS mee, en dan laat HIJ steeds iemand meerijden. dat kan HIJ niet erg vinden maar de TS wel...
even voor de duidelijkheid mijn vriend rijd met mij samen naar het werk en hij nodigt madam uit iedere keer terwijl ik er niets op in t brengen heb vriend lief maakt er geen probleem van omdat ze toch op de route zit. ze rijd mee en terug...hij ziet kennelijk niet dat t iritant is
maar ben gewoon pissig dat meneer gelijk begint over dat ik jaloers ben terwijl ik dat totaal niet ben maar ik ga vanavond praten met hem en zie wel
amsterdam_30 schreef:Wat op mij ook HEEL vreemd overkomt is:
-dat jouw vriend het best vind dat zij niet betaalt terwijl het JOUW auto en JOUW benzinegeld is (hij moet ook meebetalen vind ik als hij iedere dag mee rijdt!! Zeker nu je schrijft dat je krap zit).
-dat jouw vriend desnoods helemaal een auto wil lenen van zn moeder om HAAR een lift te willen geven!!
Waarom is dat?? Uit principe?? Of vindt hij haar soms leuk???
Kiwipitje schreef:Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
En daarom moet zij zich maar verhuren als gratis taxi? Zou een mooie boel worden. Kijk want de bus van Uden naar Eindhoven rijdt ook écht wel als ik niet betaal hoor
.
NoaSky schreef:Precies, hier dacht ik ook aan.Hij kan het wel lekker prima vinden, maar het blijft nog altijd HAAR auto waar ZIJ de benzine voor betaald.
Dus als hij het ervoor over heeft om dan met zn ma's auto te gaan rijden, moettie dat lekker doen. Maar ik zou me
dan toch wel afvragen waar ik sta in de relatie als hij dat er werkelijk voor over blijkt te hebben..
_Nancy schreef:NeeKiwipitje schreef:Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
En daarom moet zij zich maar verhuren als gratis taxi? Zou een mooie boel worden. Kijk want de bus van Uden naar Eindhoven rijdt ook écht wel als ik niet betaal hoor
.
Heh? Woon jij in uden?