Genante glijers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:06

Jup, ik vorige week, op mijn werk. Ik werk bij de Mac, het was enorm druk, 5 volle kassa's, en de vloer was glad van alle sneeuw die mensen mee naar binnen liepen.Ik liep met een enorme stapel dienbladen tot voor m;n gezicht, en zjoefff, daar lag ik.. :') Met nog een mooi glijdend schaats tafereel voorafgaand..

Leinearthur

Re: Genante glijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:12

Ja hoor vandaag de blunder van de week.

Loop het schoolplein op iedereen zegt; volgens mij is het glad hier.
Ik met mijn domme kop denkt; oooh het zal wel.
en loop gewoon door :+

dus ik ga onwijs erg onderuit , zit ik dan met me billen op het ijs voor de halve school.
hun allemaal lachen, naja dan ga je zelf ook maar meelachen :=

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:18

pijn gedaan of viel t mee ?

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:19

Niks aan over gehouden behalve een natte kont, maar och ik schaamde me wel dood :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:25

Hmm, geen glijers in de sneeuw afgelopen week, maar heb wel leuke glijers gehad hoor :P

* Ik liep met m'n hand vol gestapelde borden de keuken in op het werk om af te ruimen. Ik gleed uit, maar de borden kwamen precies bij de afwas terecht. Ik leek net Bambi :')
* Op school. Ik liep daar mooi op mijn hakken, wat natuurlijk al wat onstabieler is.. Hield ineens de vloerbedekking op, het werd van dat gladdere spul. Ik gleed zo uit, maar kon net overeind blijven. Weer een Bambi verhaal dus. Helaas waren alle lokalen van glas en zagen heel veel mensen me :P

Toen ik in de 2e zat van de middelbare, ging ik samen met 3 meisjes een liedje zingen op het schoolconcert. We moesten toen het liedje afgelopen was, snel weglopen, om de microfoons aan de volgende solisten te geven. 1 meisje liep echter de verkeerde kant op en rende de goede kant op. Ging ze echt vol onderuit precies op het podium, op de plek waar het licht scheen. Dat was zo'n geniaal gezicht

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:27

oooeeeehh dat laatste hahahahahahaha dan kun je me opvegen :D

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:48

Heb er ook een paar:
Vorig jaar was ik op weg naar het station en had haast. Dus ik op de Vismarkt met een rotgang de bocht door, glijdt m'n fiets weg: KEBAB. Precies naast een groepje mensen. Ze vroegen wel of het ging :D Was even vergeten dat het glad was...

Ook vorig jaar: op weg naar een tentamen. Was laat, het had een klein beetje gesneeuwd en dat was hier in de straat door de auto's platgereden waardoor de weg spekglad was. Normaal liep ik de straat uit, maar ik had haast dus ben maar gaan fietsen. Heel krampachtig natuurlijk, en toen ik dacht: jaa, ik ben er bijna: KEBAB. M'n fiets bleef liggen op de plek waar ik was gevallen, ik schoof twee meter door over de weg...

Niet in de winter, wel knullig: wilde van de ene zeilboot overstappen op de andere. Ik spring van de ene in de andere boot, glij uit en BAP, daar lag ik. Had veel toeschouwers helaas

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 01:10

Als het op sneeuw aankomt wil ik altijd heel voorzichtig lopen, helaas is dat niet zo heel voorzichtig in de ogen van iemand anders.

Ik zag welgeteld 1,5 vlok sneeuw. Boemboem, daar lag Kim gestrekt op de stoep *D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 01:30

Ben eigenlijk heel voorzichtig met gladheid. Ben vorig jaar een keer onderuit gegaan, bij mij in de straat. Ik loop met mijn fiets de stoep af, zet mijn voet op de trapper, zet wat af... en ga zowaar onderuit... Voor de ogen van mijn buurvrouw die in een deuk lag haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 06:15

bah gister was het zo glad := dus ik een jongen uitlachen en even roepen gaat het? met een pret hoofd een stukje verder lig ik zelf ook :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 08:54

takkie_muis schreef:
bah gister was het zo glad := dus ik een jongen uitlachen en even roepen gaat het? met een pret hoofd een stukje verder lig ik zelf ook :+

_O- Irritant he als dat gebeurt? :')

Bleg ik hier gisteren heel trots dat ik nog niet gevallen/geschoven was. Onderhand heb ik al 5 schuivers gemaakt... >;)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 09:03

Ik ben ook onderuit gegaan. We hebben een pad schoon gemaakt en alle sneeuw naar de zijkankt geschoven. Daar is nu een richel sneeuw van ongeveer 40 cm hoog.

Het was glad en mijn paard moest uit de bak. Ik lette meer op mijn paard, dat zij niet zou vallen. Maar ik ging zelf op dat richeltje staan en ging plat op me gezicht... Paard stond me schaapachtig aan te kijken en mijn mede stalgenoten vonden het prachtig...

Brimi_Disa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:29

Hahaha... erg leuke (en beeldende :D ) verhalen!

Vorig jaar een leuke situatie meegemaakt: Mijn man en ik waren op bezoek geweest bij mijn ouders.
Toen mijn vader de deur opende en ik naar buiten stapte zei mijn man nog: "Voorzichtig, het is glad".
Om daarna zelf naar buiten te stappen en naast mij op de grond te belanden :+
Ik heb eerst bijna in mijn broek ge**** van het lachen, dat gaf hem tijd om weer overeind te komen :D ;)
Daarna toch maar even gevraagd of hij geen pijn had :(:)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:33

Vorig jaar kwam ik van mn paard en het was ijskoud, fietste dus vrolijk met hele dikke en lelijke jas, unoxmuts, bergschoenen en oude joggingbroek.

Dus ik scheur op mn vouwfiets het bochtje om en ik glij toch uit! mijn fiets schoof de ene kant op en ik de andere kant op, recht voor een superknappe jongen! haha ik schaamde me echt kapot. :))

Bij mij in de straat is er heel steil maar kort bruggetje, het bruggetje opfietsen ging goed, maar toen weer naar beneden. Ik remde iets te enthousiast waardoor ik opeens achterstevoren (!!!) het bruggetje afging, maar niet gevallen :P