In omgeving hardenberg sneeuwt t iets.. Word wel steeds iets meer maar je ziet t nog niet op de straat zeg maar... wel -8.4 hier..brr
Glitch schreef:Is het heel gek als ik zeg dat ik die kou heerlijk vind? Van mij mag het nog wel harder vriezen ik vind vriezen ook fijn, maar niet als het dan ook nog waait...
Glitch schreef:Is het heel gek als ik zeg dat ik die kou heerlijk vind? Van mij mag het nog wel harder vriezen Voor mij ook geen probleem, maar je kan zo weinig doen met je paard als je op een buitenstal staat.Naja laten we hopen op een niet zo lange winter
zow dat andere topic is hard gegaan. wel een goed begin van deze met zo'n weertje op het begin van de meteorologische winter...
Ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat dit, ik haat sneeuw en kou! Ik haat vroeg donker!Zo ik heb gesproken
Cinnepin schreef:Ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat dit, ik haat sneeuw en kou! Ik haat vroeg donker!Zo ik heb gesproken Ik heb er ook niks aan toe te voegen
ja das toch niet normaal zo koud?Ik ben al net een ijspegel bij 10 graden boven nul! dus je wilt niet weten hoe ik er nu bij loop!
Cinnepin schreef:Ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat dit, ik haat sneeuw en kou! Ik haat vroeg donker!Zo ik heb gesproken Je haalt de woorden uit mijn mond
Erna_ schreef:Cinnepin schreef:Ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat dit, ik haat sneeuw en kou! Ik haat vroeg donker!Zo ik heb gesproken Je haalt de woorden uit mijn mond Bij mij ook
nog meer sneeuw? Getver!heb wel gehoord dat t na het weekend weer gaat dooien en heb al graden van +5 gezien, das betere werk
Het zou hier vanaf 23u moeten gaan sneeuwen volgens Buienradar. Nou ik ga niet kijken hoor. Ik zie het morgen wel...