Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Henkjan schreef:het is toch ook jou hobby, niet de zijne? als ik ziek ben moet ik ook zelf voeren, dat is het risico als je dieren neemt...
Vienna2007 schreef:Ik zie niet in waarom vrouwen altijd maar verwachten dat hun man bij dat soort dingen moet helpen. Ik wil mijn vriend helemaal niet om me heen hebben als ik bij mijn paarden ben... Het is mijn hobby en mijn ontspanning, en dat wil ik graag zo houden, en al zeker niet iemand anders opschepen met mijn hobby en/of lasten.
Wat als je geen man had gehad, dan had je het toch ook zelf moeten doen?
jwoltmanelp schreef:Henkjan schreef:het is toch ook jou hobby, niet de zijne? als ik ziek ben moet ik ook zelf voeren, dat is het risico als je dieren neemt...
Het is absoluut mijn hobby, maar als je een relatie heb, verwacht ik wel dat je elkaar helpt in geval van ziekte/nood. tevens vind ik het niet zo leuk, dat mijn man zo'n opmerking met derden erbij maakt. Daarover moet ik het met hem over hebben
friesiszwart schreef:Begrijpelijk dat als het jouw hobby is en hij er niets mee heeft dat dit zijn gedrag is ten opzichte van de paarden en de verzorging. Wees blij dat hij al 1x in de maand mee wil.
Je kunt het slechter treffen een vriendin van mij moest haar paard die zij al een aantal jaren had weg doen omdat hij haar niet wilde "delen".
Inney schreef:friesiszwart schreef:Begrijpelijk dat als het jouw hobby is en hij er niets mee heeft dat dit zijn gedrag is ten opzichte van de paarden en de verzorging. Wees blij dat hij al 1x in de maand mee wil.
Je kunt het slechter treffen een vriendin van mij moest haar paard die zij al een aantal jaren had weg doen omdat hij haar niet wilde "delen".
Mijn man hoeft helemaal niet van paarden te houden, echt niet. En mijn man zal ook voor de paarden gaan. Maar als hij mijn hobby en passie niet wil accepteren en respecteren, dan is hij mij gewoon niet waard, om het zo even te zeggen.
Dit is gewoon egoïstisch.
__PSM__ schreef:eens
Maar toch, soms is het wel fijn als iemand heel even iets kan doen bijv. in geval van ziektegelukkig wil min vriend dat dan wel