Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LynnDenise schreef:Heb je je provider al gebeld?
met een abbo kunnen ze toch kijken bij welke zendmast hij voor het laatst is getraceerd? Mocht hij dan 'gestolen' zijn, dan zullen ze vast wel heel snel heel ver weg rijden met je mobiel
. Had m'n paspoort gebruikt om die telefoon te activeren en 'm daarna onbewust met de handleiding etc. in de doos gestopt.. Carmen schreef:Dit kan mij nou ook overkomen,
want kijk (GINAAA!) ik weet honderduizend procent zeker dat ik mijn ID-kaart twee weken terug, op een zondag nog had. Hij zat in mijn tas, en die heb ik, dat ik terug kwam uit Brabant in de auto laten liggen. Ik moest namelijk een paard voorrijden en het was vijf voor vier en de kopers kwamen om vier uur dus ik moest snel-snel omkleden. In de avond, toen het allang donker was ging ik mijn tas binnen brengen. En leeggooien. En toen heb ik mijn ID in mijn kamer gelegd, en nu (twee weken later) is ie gewoon spoorloos verdwenen!
Dus ik weet hoe je je voel... Heel veel sterkte..

Red_Savage schreef:He wat raar? Ik denk dat er toch een mogelijkheid is dat je je mobiel ergens hebt neergelegd. Ik doe dat soort dingen blijkbaar ook vaak onbewust, en dan kan ik me er werkelijk NIETS meer van herrinneren.