Quandro schreef:Er is niets mis met mijn opvoeding.
Kijk zelf eerst maar eens of je kinderen zonder dat ze in een internaat/gevangenis/cliniek belanden kan opvoeden tot een volwassen leeftijd.
Tegen die tijd praten we veder.
Als je kritiek op iemand hebt , is het waarschijnlijk een gebrek van jezelf.
Want waarom zou je er anders kritiek op hebben?
Zulke reacties had je kunnen verwachten Quandro... Dat is het risico als je je eigen opvoeding als voorbeeld neemt.

En dat je eerst zelf een kind succesvol opgevoed moet hebben vind ik persoonlijk nogal onzinnig, je kan ook genoeg weten over opvoeding zonder dat je het zelf eerst hebt ervaren. Het is juist heel goed dat mensen er een duidelijke mening over hebben, anders zou ieder eerste kind een grote mislukking kunnen worden. Er samen over discussiëren is dan ook helemaal niet verkeerd.
Kritiek heeft niets met een eigen gebrek te maken, sorry meid maar dat raakt kant noch wal en ik ben ook wel heel nieuwsgierig waar je dat op baseert?
.
.
), is de ander fanatiek dressuurruiter en schoolmeester in spé, en ik dwarrel er een beetje door als de open minded paria met een groot taalgevoel. Ik wil studeren, Nederlands of misschien Engels, of misschien ga ik wel naar Italie om een slakkenboerderij te beginnen...

.