Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik was vroeger een regelrecht drankorgel. Werd niet ziek, herinnerde me alles, hoeveel ik ook dronk. Mensen konden vaak niet eens zien dat ik dronken was
Nu kan ik er niet meer tegen en ik drink dus ook niet echt meerEr veranderde plotsklaps iets in m'n lichaam, ik kon ook niet meer roken. Roken kan ik nu wel weer en heeeel afentoe een jenevertje of een rood wijntje kan ook, maar niet meer dan twee glazen per dag en niet langer dan 3/4 dagen achter elkaar. Heel vreemd, maar ik vind het prima zo
tanya89 schreef:Goed puntIk denk dat de meeste drinken omdat het "zo hoort", heb zelf bijna nooit gedronken en als ik al drink dan blijft het bij 2 glazen.
Er is pas eens op televisie geweest dat je jezelf ook dronken kan denken. Ze gaven iedereen bier, 1persoon kreeg bier zonder alcohol, en hij was net zo dronken als de restHersenwerk! Dus nee, je hebt echt geen alcohol nodig om gezellig te worden (of mensen ook echt gezellig worden van alcohol laat ik in het midden).
Joolien schreef:tanya89 schreef:Goed puntIk denk dat de meeste drinken omdat het "zo hoort", heb zelf bijna nooit gedronken en als ik al drink dan blijft het bij 2 glazen.
Er is pas eens op televisie geweest dat je jezelf ook dronken kan denken. Ze gaven iedereen bier, 1persoon kreeg bier zonder alcohol, en hij was net zo dronken als de restHersenwerk! Dus nee, je hebt echt geen alcohol nodig om gezellig te worden (of mensen ook echt gezellig worden van alcohol laat ik in het midden).
Ik doe wel eens alsof ik dronken ben, schijn daar ook goed in te zijn. MAar dan kan ik wel heel goed doen alsof