Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ben nooit dronken of bezopen en was het ook niet van plan.

Dus daarna was ik er ook al snel klaar mee om veel te drinken. Ik drink soms alleen wat omdat ik het lekker vind en daarnaast werd hierboven ook al genoemd dat je snel raar word aangekeken als je nuchter gaat staan springen, dit heeft er voor mij er ook mee te maken gehad. Soms werd ik namelijk echt gek van die reacties van mensen, goh hoeveel heb je al op
Ik drink vaak een of twee mixjes en dan houd ik het ook vaak langer vol, anders dan ben ik na een uurtje alweer gaar en wil ik naar huis
Tegenwoordig bob ik vaak en dan ben ik ook altijd nuchter en vermaak ik mij prima. Het leukste was laatst nog toen hebben we 3 uur geslapen, ik ging met veel slaapgebrek werken, maar was echt zo vrolijk als weet ik het wat en mijn collega had een kater en was zo chagerijnig als de pest
Die dag werd weer benadrukt hoe prettig het is om niks met alcohol te drinken 

verder hoef ik ook niet te drinken om lijp te doen, dat ben ik van nature al
hier in spanje drink ik bier omdat het bijna goedkoper is dan een cola trouwens
phormicola schreef:Ik was vroeger een regelrecht drankorgel. Werd niet ziek, herinnerde me alles, hoeveel ik ook dronk. Mensen konden vaak niet eens zien dat ik dronken was
Nu kan ik er niet meer tegen en ik drink dus ook niet echt meerEr veranderde plotsklaps iets in m'n lichaam, ik kon ook niet meer roken. Roken kan ik nu wel weer en heeeel afentoe een jenevertje of een rood wijntje kan ook, maar niet meer dan twee glazen per dag en niet langer dan 3/4 dagen achter elkaar. Heel vreemd, maar ik vind het prima zo
)
Ik denk dat de meeste drinken omdat het "zo hoort", heb zelf bijna nooit gedronken en als ik al drink dan blijft het bij 2 glazen.
Hersenwerk! Dus nee, je hebt echt geen alcohol nodig om gezellig te worden (of mensen ook echt gezellig worden van alcohol laat ik in het midden).
tanya89 schreef:Goed puntIk denk dat de meeste drinken omdat het "zo hoort", heb zelf bijna nooit gedronken en als ik al drink dan blijft het bij 2 glazen.
Er is pas eens op televisie geweest dat je jezelf ook dronken kan denken. Ze gaven iedereen bier, 1persoon kreeg bier zonder alcohol, en hij was net zo dronken als de restHersenwerk! Dus nee, je hebt echt geen alcohol nodig om gezellig te worden (of mensen ook echt gezellig worden van alcohol laat ik in het midden).

heeft niks te maken met goed eten van tevoren, 's nachts snacken heb ik geen zin meer in omdat ik dan vaak al misselijk ben. Heb vorige keer de dag zelf maagbeschermers genomen en 's nachts toen ik thuis kwam ook samen met een soort rennie, en dat de volgende ochtend ook weer, toen was het wat minder gelukkig. En ik drink al meestal geen cola of iets maar vaak gewoon water en dan alsnog de volgende dag zo misselijk
Joolien schreef:tanya89 schreef:Goed puntIk denk dat de meeste drinken omdat het "zo hoort", heb zelf bijna nooit gedronken en als ik al drink dan blijft het bij 2 glazen.
Er is pas eens op televisie geweest dat je jezelf ook dronken kan denken. Ze gaven iedereen bier, 1persoon kreeg bier zonder alcohol, en hij was net zo dronken als de restHersenwerk! Dus nee, je hebt echt geen alcohol nodig om gezellig te worden (of mensen ook echt gezellig worden van alcohol laat ik in het midden).
Ik doe wel eens alsof ik dronken ben, schijn daar ook goed in te zijn. MAar dan kan ik wel heel goed doen alsof
Heb eens gedaan alsof ik aangeschoten was (na 1 glaasje
) en toen ik zei dat ik écht niet aangeschoten was geloofde ze me niet. Duuuus drank is echt niet nodig IMO. Als je het eens drinkt omdat je het lekker vindt is ook niet erg, maar dan hoef je er toch ook niet 10 weg te tikken? Doe je met frisdrank toch ook niet?
Ik voelde me er lekker bij, maar ik ben nu weer aan het minderen. Sommige avonden drink ik helemaal geen alcoholische drankjes en soms nog een wijntje of een shotje.
Ik deed het omdat ik niet lekker in mijn vel zat en zo losser werd en me fijner voelde.