Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:27

bloempie186 schreef:
Zo had mn vader een keer een snoeischaar op het dak van de auto laten liggen.... Ook zo lekker handig.... Het dakraampje stond open waardoor toen ik remde de snoeischaar rakelings langs mn hoofd naar binnen kwam schieten...... Thnx pa!

Ja die ken ik ook. Ik heb ook zo'n "blonde" paps. Ging voor het eerst met mijn pa mee op motorweekend. Palief had alleen vergeten zijn tanktas dicht te doen dus vloog er ineens bij 140 km/h een doppenset langs mijn hoofd. Word je ook niet echt blij van.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:31

anne_bento schreef:
ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken :')

Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zitting :+ ben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel

Hahaha ik had precies t zelfde!! Alleen ik heb wel een seat .. Vond het al zoooo raar dat er geen andere merken waren :$ hihi

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:32

wij waren eens (twee ruiters, twee paarden, 1 auto + trailer) les gaan volgen en na de les zodanig aan het babbelen dat ik mijn hoofdstel aan de draaimolen van de trailer (hoe noem je dat ding) heb laten hangen+ westernpad op de driehoek voor de trailer heb laten liggen. Een uur en half (!) rijden later, kwamen we thuis en ontdekte ik dat mijn hoofdstel en pad nog netjes lagen waar ik ze had achtergelaten... Wel een beetje nat van de regen.
Even geluk dus...

Wendy1978

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:36

Ik ben keer over mijn eigen mobiel heen gereden :o
die lag op dak bij tanken en ik reed weg, en weer stukje terug
omdat ik de bocht niet helemaal haalde (was soort haarspeldbocht bij uitrijden van tankstation)
Voelde wel dat ik over wat heen reed maar wist niet dat over mijn eigen mobiel was...

Ik kwam thuis (woonde toen al op mezelf)
toen mijn moeder me belde op thuistelefoon:
Wen, er belt net een meneer dat hij je telefoon heeft gevonden
en hij belde naar Thuis (Mijn ouders huis dus)
op jouw mobiel
dus ik als speer weer naar tankstation terug gereden
om die meneer te bedanken
en mobiel was niet kapot
dus kon er gewoon nog jaar mee bellen :+

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:57

Ik was een week met een vriend van me mee op de vrachtwagen. Ik lag bijna te slapen tot hij tegen me zei dat ik rechts moest kijken. Ik kijk al slaperig naar rechts en vraag of dat tennisbanen waren. Werd me daarna een partij uitgelachen. Bleek het het grootste vliegveld van Duitsland te zijn.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:39

Haha wat een verhalen hier :D
Ik heb op het gebied van auto's en tanken NOG geen blonde actie gehad, rijd pas net een paar maandjes. Met m'n scooter wel.. :+ Na het tanken had ik per ongeluk m'n sleutels in m'n buddy gegooid. Was wel vaker gebeurd en ik weet dat je de buddy een stukje 'op kunt tillen' en dan met je hand erin kan, maar daar moet je wel sterk voor zijn. Dat kon ik dus niet alleen.. Ik een meneertje van het tankstation gevraagd of ie mij even wilde helpen en 5 minuten later zat ik weer op m'n scootertje, maar ik voelde me echt heel dom. :o
Ook idd wel eens de tanktop laten liggen en een nieuwe moeten kopen bij de scooterzaak.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:12

2 jaar geleden kreeg ik met sinterklaas bij mn schoonfamilie voor t eerst zo'n advent kalender.. zo'n kras ding.. (zo'n ding: http://www.willemdeboer.com/images/uplo ... _groot.jpg)
ik had nog nooit zo'n ding gehad dus helemaal leuk.

de dagen daarna heb ik elke dag braaf 1 vakje opengemaakt.
ik was alleen na een dag of 10 best wel teleurgesteld.. achterop stonden allerlei figuurtjes (kerstboompje, sneeuwpop enz) en als je dan bijv 10 kerstboompjes hebt dan had je een geldprijs.
alleen na 10 dagen, had ik alleen nog maar het symbool van een cadeautje onder de vakjes zitten die ik tot dat moment open had gemaakt.
dag 11 kwam vriendje gezellig langs dus ik vraag hem of hij al wat gewonnen had met zn kalender en dat ik alleen nog maar cadeautjes had en die waren niets waard.
vriend kijkt me met een heeeeele rare blik aan en vraagt of ik dat serieus meen.
ik snapte er niets van en heb mn kalender erbij gepakt " ja kijk maar, alleen maar cadeautjes".
vervolgens heeft vriendje 10 min over de grond gerold van het lachen waarna ie eindelijk kon uitbrengen dat ik die cadeautjes natuurlijk nog moest openkrassen.. t heet niet voor niets een KRASkalender.

zucht.. toen voelde ik me ook wel echt heel erg blond zeg

Tessabuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:24

Met m'n favoriete zonnebril van een rots afspringen op vakantie..

En dat wegrijden zonder tankdop is mij ook bekend.. :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:31

Zwitsal schreef:
2 jaar geleden kreeg ik met sinterklaas bij mn schoonfamilie voor t eerst zo'n advent kalender.. zo'n kras ding.. (zo'n ding: http://www.willemdeboer.com/images/uplo ... _groot.jpg)
ik had nog nooit zo'n ding gehad dus helemaal leuk.

de dagen daarna heb ik elke dag braaf 1 vakje opengemaakt.
ik was alleen na een dag of 10 best wel teleurgesteld.. achterop stonden allerlei figuurtjes (kerstboompje, sneeuwpop enz) en als je dan bijv 10 kerstboompjes hebt dan had je een geldprijs.
alleen na 10 dagen, had ik alleen nog maar het symbool van een cadeautje onder de vakjes zitten die ik tot dat moment open had gemaakt.
dag 11 kwam vriendje gezellig langs dus ik vraag hem of hij al wat gewonnen had met zn kalender en dat ik alleen nog maar cadeautjes had en die waren niets waard.
vriend kijkt me met een heeeeele rare blik aan en vraagt of ik dat serieus meen.
ik snapte er niets van en heb mn kalender erbij gepakt " ja kijk maar, alleen maar cadeautjes".
vervolgens heeft vriendje 10 min over de grond gerold van het lachen waarna ie eindelijk kon uitbrengen dat ik die cadeautjes natuurlijk nog moest openkrassen.. t heet niet voor niets een KRASkalender.

zucht.. toen voelde ik me ook wel echt heel erg blond zeg

_O- dit is toch wel echt hilarisch..... had mij overigens ook kunnen overkomen hoor :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:56

Plien91 schreef:
Mijn beste vriendin en ik gingen ooit haar hond uitlaten. Aan het einde van het rondje kwamen we erachter dat we de hond niet hadden meegenomen, dan sta je ook even stom te kijken!

ik lees hier dat meer mensen dat dus doen, dat heb ik dus ook een keer gedaan, halverwege stikkend van het lachen de hond opgehaald (waar dus thuis iedereen je ook loopt uit te lachen) het hondje lopen word zo wel erg leuk :+

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:06

Ach blond. Hier nog een!

Het is me een keer gelukt om te gaan tanken en dan gewoon m'n portemonnee niet bij me te hebben. Gelukkig wel het tankstation waar ik altijd kom dus was geen probleem om even de volgende dag terug te komen om te betalen.

Sta ook nog wel eens bij de kassa van de supermarkt, oliebol portemonnee thuis op tafel. Blij dat ik echt 2 minuten fietsen van de supermarkt woon.

Of ff met een collega thuis wat ophalen (oplader voor haar telefoon, mijn huis was dichterbij). Sleutels op tafel leggen, al kletsend naar buiten lopen, voordeur dicht trekken, sleutels nog binnen.
Kon ik op m'n lief gaan wachten 's avonds die altijd meer dan een half uur later thuis is. Het ergste is nog dat we eters kregen en die stonden dus ook voor een dichte deur. Schamen!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:11

Ik was patatjes halen bij de snackbar. :9
Netjes op de bestelling gewacht en een boekje uit de leesmap doorgebladerd.
De bestelling klaar, leg boekje weg en rij naar huis.

Thuis de tas met tatjes op tafel en het boekje uit de leesmap. :+
Had ik mijn portomonee in de leesmap gelegd in plaats van het boekje. %)

Ben nog nooit zo hard terug gereden door het dorp *D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:14

Ow, nog 1..... van lang geleden. Die was zoooo erg :o

Had s'ochtend behoorlijk haast. Dus snel mijn laarzen aangetrokken en de bus en metro in naar werk.
Vergadering gehad in de ochtend, tussen de middag door de kantine gewandeld en daar gegeten :Y) , in de middag over de afdelingen geweest.

Sta ik op de terugweg in de metro, zie ik wel een paar jongens kijken. Voelde me nog gevleid :D

Ben ik daarna de honden aan het uitlaten, trap ik een paar keer tegen de bal, zie ik dat ik twee verschillende laarzen aan heb :+ . Wel een soortgelijk model, iets anders, maar de ene was zwart en de andere was bruin _O- _O- :')

En echt niemand had wat gezegd!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:25

Een vriendin:

Snel willen tanken, merken dat je auto verkeerd staat, dus met de tankopening de andere kant. Toch proberen tanken en de slang erin steken, dus over het dak van de auto. Eens getankt merkt ze dat de slang er niet terug uitgaat.
Hopeloos staan trekken, niet lukken. Uiteindelijk hulp ingeroepen van enkele schooljongeren. (school was net uit)
Die kregen hem er wel uit, maar de auto ging vol benzine :P _O- _O- _O- _O- 8)7 :')

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:28

hahaha geweldig wat ik hier lees _O-

Ik had afgelopen zaterdag verjaardag en ik fietste met vrienden van mij mee, dus ik stond daar als enigste meisje tussen de jongens nog tegen een vriend van mij te vertellen dat ik zoveel geshopt had en dus nog maar 20 euro op mijn rekening had. Dus ik ging pinnen, kom weer vrolijk buiten met pinpas en begin weer met vrienden te kletsen.. totdat op een gegeven moment een vriend van mij naar buiten komt met mijn geld, helemaal vlak van het lachen zegt hij nog zo van.. *hahaha* [***], heb je maar zo weinig geld op je bankrekening staan vergeet je je geld ook nog mee te nemen _O- _O- _O-

toen voelde ik me behoorlijk blond.. :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:52

Wij hebben wel eens een buitenboord bungelende hond gehad :o Beide honden stonden achterop (pick-up) en waren vastgebonden aan de buizen die daar waren. Was er eentje overboord gesprongen, uit de rijdende auto dus, en bungelde langs de laadbak. Gelukkig reden er mensen langs die goed waren in hints waardoor we doorkregen dat die hond zich daar aan het verhangen was.

Daarna hebben we een bench achterop gezet, waar ze in het vervolg in moesten.

naambordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:40

Hahahaha geweldig topic dit :') _O-

Ik had vorige week ook iets uhm stoms... doms...
Met mams naar de C1000, elk een karretje en ik tufte mooi achter me mams aan..
Tot op het eind van een stelling, moeders sloeg linksaf bochie om en ik blijf bij de slagroom staan :9
Een bus gepakt.... gooi em ook nog met beleid in het karretje voorzichtig......

Whoesjjjj pssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ALLEMAAL SLAGROOM!!! echt het spoot alle kanten op, tot ver over me hoofd :') :')
Ennuhh ja ik zat er lichtelijk onder....

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Hulpje van de supermarkt pakte snel de bus weg (dop zat er nog op!! was gewoon een scheurtje in gekomen..... :oo ) en heeft me doekies gegeven en hebben
de boodschappen wat schoongemaakt.
Mezelf wat afgeboend..
Sta ik te boenen komt me moeder om het hoekje.... "waar blijf je nou??" huhhhhhh wat heb jij gedaan??? _O- _O-

Moeders baalt nog dat ze er niet bij was, ze had eerst een foto gemaakt anders en dan pas geholpen zei ze.... (en bedankt!!)
Paar oude vrouwtjes hoorde ik nog zeggen: "oooooch wat sneu :(:) "

Tsja voelde me behoorlijk voor paal staan :') :') :')

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:45

M'n moeder heeft een keer een doos eieren op de auto gezet, om vervolgens de klep te openen, de spullen wat ze in haar hand had in de achterbak te leggen en toen de eieren vergeten!
De eieren stonden er nog mooi op toen ze thuis kwam :p

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:49

oh ja.. ik werk in een winkel waar we een inpak tafel hebben. Maar dit moeten de mensen zelf doen.

Het was erg druk die dag en ik stond achter de kassa. De volgende klant had ik vriendelijk hallo gezegd, heeft u alles kunnen vinden? En een klanten kaart van ons??? Heb haar dus minstends 3 keer aangekeken... en toen vroeg de klant; kun je het even voor me inpakken??? Waarop ik standaard antwoord , mevrouw ik heb aan de overkant een in pak tafel dat mag u daar zelf doen. Waarop mevrouw zegt als ik het had gekund had ik het ook zeker zelf gedaan. Waarop ik op kijk... en zie dat mevrouw helemaal geen onder armen heeft!!!!!! Werkelijk ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig kon mevrouw er ook om lachen. :o

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:53

muts_marijke schreef:
oh ja.. ik werk in een winkel waar we een inpak tafel hebben. Maar dit moeten de mensen zelf doen.

Het was erg druk die dag en ik stond achter de kassa. De volgende klant had ik vriendelijk hallo gezegd, heeft u alles kunnen vinden? En een klanten kaart van ons??? Heb haar dus minstends 3 keer aangekeken... en toen vroeg de klant; kun je het even voor me inpakken??? Waarop ik standaard antwoord , mevrouw ik heb aan de overkant een in pak tafel dat mag u daar zelf doen. Waarop mevrouw zegt als ik het had gekund had ik het ook zeker zelf gedaan. Waarop ik op kijk... en zie dat mevrouw helemaal geen onder armen heeft!!!!!! Werkelijk ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig kon mevrouw er ook om lachen. :o

Oei, lastig is dat. :o

Vandaag had een blinde meneer mij iets aangegeven dat hij wilde laten zien, en toen ik het terug wilde geven stak ik mijn hand uit:"Hier". Oei. :o

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:59

Ik had wel eens dat ik een envelop met 200 euro erin op het dak van de auto had laten liggen..
Even later vonden we hem gelukkig nog terug op straat!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:04

Mooie verhalen komen voorbij :D
Een vriendin van mij heeft na het tanken haar portemonnee op het dak van de auto gelegd, toen nog even langs mij geweest, en daarna naar huis. Een paar uur later belt de buurman aan, met haar portemonnee in zn handen. Heeft dat ding dus een paar uur lang op het dak gelegen, vrolijk t halve dorp doorgetourd! Heb helemaal dubbel gelegen :D

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:05

Wat een geweldig acties hebben sommige van jullie heb echt flink gelachen.
Mijn moeder heeft zo een keer onze Mio (navigatiesysteem) op het dak van de auto gelegd zodat hij verbinding kon maken, want dit kon niet door onze voorruit. Zijn ze ingestapt hebben een kwartier gereden en op het moment dat ze de snelweg oprijden horen ze een klap. Had ze de mio op het dak laten liggen, dus auto op de vluchtstrook vader eruit en op het moment dat hij er heen liep moest hij dus wachten en reed er een auto midden over dat ding.

Ik had vorige week zelf ook slimme actie heb een extra slot om mijn fiets in de stad waarvan een sleuteltje al afgebroken was en had net voor die week bedacht moet een nieuwe kopen. Parkeer ik mijn fiets bij het volleybal wil ik 's avonds mijn sleutel weer pakken heb ik al mijn sleutels nog behalve die ene sleutel van dat slot die nog heel was. Dus kon mijn fiets niet mee krijgen, heb hem naar de fietsenmaker gesleept de volgende dag, was hem midden in de nacht kwijt namelijk.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:07

Oh en een paar jaar terug zat ik achter het stuur, was 's avonds, en ineens zag ik zo half vaag iets links van mijn hoofd recht naar beneden zakken. Een spin dus! Ieeehl! Vol op de rem, auto in de berm geparkeerd, en spin vriendelijk doch dringend verzocht de auto te verlaten.
Moest na dit alles ook wel heel hard lachen, maar brr. Als zoiets me op de snelweg gebeurd.. Ik weet t niet wat ik dan zou doen. Vluchtstrook is daar toch voor? :P

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:19

strawberrry schreef:
Mijn vader ging laatst alleen met de riem naar buiten en vergat de hond :')

o god ik ga hier stuk _O-