Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:Ik vind het onverstandig van B. om in discussie te gaan met een beveiliger, maar ik vind de reactie van de beveiliger onterecht. Het gelijk opbellen van de politie nog onterechter. Als B. aangeeft te geloven dat je in de bus mag eten kan de beveiliger zeggen, nee dat mag niet. Klaar!
Ayasha schreef:Njen schreef:En wie zegt dat alleen pubers dit doen? Ik denk dat iedereen die een borrel op heeft gerust zo kan reageren, hooligans als extreem voorbeeld zijn toch ook niet alleen pubers?
Dat zegt ze toch niet?
Iris82 schreef:Marjo_x schreef:Ik vind het onverstandig van B. om in discussie te gaan met een beveiliger, maar ik vind de reactie van de beveiliger onterecht. Het gelijk opbellen van de politie nog onterechter. Als B. aangeeft te geloven dat je in de bus mag eten kan de beveiliger zeggen, nee dat mag niet. Klaar!
Geloof je werkelijk dat het zo gegaan is?
'Je mag niet eten in de bus jongen!'
"Nou meneer ik denk dat ie wel mag eten in de bus"
'Niet waar jongen, geloof je me niet, zou je er dan uit willen gaan?'
"Nee meneer"
'Nou dan bel ik wel even de politie, blijf maar rustig zitten'
Kom op, die beveiliger weet echt wel waar hij aan begint door de politie te bellen. Dat werkt echt nooit in je eigen voordeel en je dienst zal er zeker niet sneller afgelopen van zijn.
Ayasha schreef:Marjo_x schreef:ik geloof niet dat ik ergens zeg dat B. compleet onschuldig is?
Ik vind het onverstandig van B. om in discussie te gaan met een beveiliger, maar ik vind de reactie van de beveiliger onterecht. Het gelijk opbellen van de politie nog onterechter. Als B. aangeeft te geloven dat je in de bus mag eten kan de beveiliger zeggen, nee dat mag niet. Klaar!
Daarnaast, als je al met zulke vooroordelen zo'n dienst gaat draaien moet je bij jezelf te rade gaan of je nog wel objectief bent.
Nee, je moet doen alsof er niks aan de hand is en vooral geen voorzorgen nemen uit angst dat je misschien een vooroordeel hebt en maar hopen dat ze je de schedel niet in slaan.
Jeszica schreef:RoosIris schreef:
Ben wel met je eens dat ze wat pittiger te werk mogen gaan. Maar om nou meteen de Engelse politie achterna te gaan....nee.
De Nederlandse politie heeft hun pistool ook nog ter bescherming. De Engelsen hebben dat niet, daarom gaan ze meteen in de aanval. EN hard ook!
Pistool mogen ze niet zo snel gebruiken. Na het gebruik van het wapen wordt er ook nog eens goed onderzocht of agent in kwestie wel juist gehandeld heeft en het recht had om wapen te gebruiken.. Dat is zo verschrikkelijk streng.
Iris82 schreef:Marjo_x schreef:Ik vind het onverstandig van B. om in discussie te gaan met een beveiliger, maar ik vind de reactie van de beveiliger onterecht. Het gelijk opbellen van de politie nog onterechter. Als B. aangeeft te geloven dat je in de bus mag eten kan de beveiliger zeggen, nee dat mag niet. Klaar!
"Nee meneer"
Kom op, die beveiliger weet echt wel waar hij aan begint door de politie te bellen. Dat werkt echt nooit in je eigen voordeel en je dienst zal er zeker niet sneller afgelopen van zijn.
M3lisss schreef:Marjo_x schreef:
Jij neemt het plaatje iets te letterlijk denk ik
Je mag helemaal niet eten/drinken in de bus, niet telefoneren en geen muziek op hebben.
Neem aan dat ieder van ons deze regels wel eens overtreed
Dat denk ik ook wel, maar er is wel een verschil tussen een broodje of een reep-ding tussendoor, of een volledige warme maaltijd.
Marjo_x schreef:Of misschien moet je eerst bij jezelf te rade gaan in hoeverre de situatie bedreigend is?
Als 1 jongen aan je vraagt of eten in de bus echt niet mag, hoe pittig is het dan om gewoon antwoord te geven..
Marjo_x schreef:Of misschien moet je eerst bij jezelf te rade gaan in hoeverre de situatie bedreigend is?
Als 1 jongen aan je vraagt of eten in de bus echt niet mag, hoe pittig is het dan om gewoon antwoord te geven..
"Nee meneer"
Ayasha schreef:En voor zover ik weet is zo'n hond wel iets beter getraind dan dat ie uberhaupt gaat scheuren.
Njen: dat doet ze niet als je fatsoenlijk leest, ze heeft het over de mensen op deze bus, niet over alle pubers.
Berdien schreef:Uit elkaar zie scheuren?? Kom op zeg, het is nergens voor nodig om te overdrijven. En inderdaad, de politie wordt heus niet zomaar gebeld.
Een mueslireep of je iPod aan is volgens mij ook helemaal geen probleem, zolang je anderen er maar niet mee last valt. Maar bonkende muziek en een patatlucht door de hele bus.. nee, daar worden mensen niet zo blij van
ladynaomi schreef:Hey,
Als ik even mijn mening hierover kwijt mag, hierdoor maakt de politie mij echt WOEST.
Wat heeft het in hemelsnaam voor een zin, om met zoveel mensen in te gaan staan hakken op een persoon die uiteindelijke helemaal niets met het oorspronkelijke probleem te maken heeft?
Ga asjeblieft eerst eens na wat er aan de hand is!
Zit hier gewoon te beven van woede omdat die jongen onschuldig is veroordeeld en ff in mekaar getimmert wordt door weet ik veel hoeveel onnodige politieagenten.
Groetjes Naomi
"Nee meneer"