fresco1234 schreef:@ Antheman: ben het helemaal met je eens
en je mag je al rijk noemen wanneer je een paard hebt
Zo is het.
Weet je wát belangrijk is in het leven? Dat jij en je naasten gezond zijn. Dat is met geld niet te koop hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fresco1234 schreef:Even een tip over goedkoop telefoneren: skype
alle vaste telnrs gratis
je moet wel een goed modem hebben
en mobiel inet van vodafone, kan je overal meenemen, 30 euro per maand
dan goedkoop overnachten: bij adresjes van vrienden op de fiets
paard hoeft geen dekens scheelt ook weer geld
en het voer van subli is net zo goed als het duurdere voer
en verder kan je hele mooie dekens kopen voor een zachte prijs bij de galopshop, voor als je perse toch dekens wenst
@vito: werd je er slechter van? neen
chaatje16 schreef:het gaat erom dat hij geschoren MOET worden, ik anders niet kan rijden zonder 1.5 uur uit te stappen in de winter! en daar de tijd niet voor heb
en hij een deken MOET hebben omdat alle dekens die GOEDKOPER zijn gesloopt worden door zijn medevrienden!! en ik die hengstendeken dus echt nodig heb!
en ik vroeg om mensen die dit herkennen verder vroeg ik nergens om
chaatje16 schreef:het gaat erom dat hij geschoren MOET worden, ik anders niet kan rijden zonder 1.5 uur uit te stappen in de winter! en daar de tijd niet voor heb
en hij een deken MOET hebben omdat alle dekens die GOEDKOPER zijn gesloopt worden door zijn medevrienden!! en ik die hengstendeken dus echt nodig heb!
NiNa_14 schreef:ja maar begin dan inet een topic het ik heb geen geld topic..
en heb gewoon het idee dat ze zichzelf zielig vind door de algemene toon van haar berichten hier in het topic..
wij hadden gewoon allemaal moeten roepen AAAAAAH wat ben je zielig
maar ik ga maar eens iets nuttigs doen met mijn zondag denk ik
grassie schreef:Wat een onzin Faux, ook als je in een welvarend land woont en het 'goed' hebt kan je nog wel geld problemen hebben? Lijkt me behoorlijk naar als al je geld richting benzine gaat, zou proberen daar een oplossing voor te vinden zoals hier al wordt aangedragen.. En vergeet niet dat paard een dure hobby is, je zegt 'ik kan niet uitgaan' maar dat is omdat je geld naar je paard gaat neem ik aan. Ik zou je paard wegdoen en lekker van je studentenleven gaan genieten, maarja wie ben ik
chaatje16 schreef:Echt ... mensen zeggen wel : geld maakt je ook niet gelukkig...
Nou mij WEL...![]()
Ik werk echt zoveel als ik kan om mijn studie heen... ik doe cursus hondentrimmen.. echt duur..!
Mijn stage is in Nijmegen want er is niks in de buurt.. ( voor mij 1.15 uur rijden )
Benzine moet ik zelf betalen...
Alles wat ik verdien bij mijn werk paas is door aan het betalen van mijn benzine, en er blijft niks over.. ik rij zo'n 500 km in de week( stage, school,werk,stal )
Mijn paard ( en medepaarden ) slopen constant zijn dekens en ik word er echt GESTOORD van!!
Nu wil ik een New Zealand deken kopen die iemand bij mij op stal ook heeft en is gewoon 175 euro... ( zeker weten met elk weer dan ook 100 % waterdicht ) oke dan heb ik wel eindelijk een echt stevige onsloopbare deken ( hij gaat dan over de andere dekens heen)
Maar... 175 euro.. pff dat is niet niks.. en ik kan t gewoon weg nu echt niet betalen
en zo zijn er nog meer dingen die ik niet kan betalen.. ik baal zo erg.. !!
mijn moeder betaald al mijn stalgeld ( hoefsmid ligt eraan of ik wat over hou in de maand of niet..) en ik wil ook nog wel is uit.. ben pas 19.. ik HAAT het dat alles uit gaat aan mijn studie.. uitgaan kan gewoon niet.. ain't got no money...
ZUCHT!![]()
kent iemand dit...? vast wel