Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Ik heb al jaren het CZ jongerenpakket. Ik vind het een erg fijne verzekering voor een schappelijke prijs. Ik word 27 en dat is de max. leeftijd voor deze verzekering.
Gelukkig voor mij dat vanaf het nieuwe jaar ik door mijn werkgever verzekerd word bij Avéro.
Mootje schreef:Meen je dat nouIk moet verplicht bij mijn werkgever in de verzekering, dus ik stap er toch uit... Niet dat ik het erg vind want ik ga er in verzekering en geld op vooruit!
justmenatas schreef:Mootje schreef:Meen je dat nouIk moet verplicht bij mijn werkgever in de verzekering, dus ik stap er toch uit... Niet dat ik het erg vind want ik ga er in verzekering en geld op vooruit!
Volgens het boekje wat ik erbij heb gekregen wel hoor... ? Kan een werkgever verplichten je ergens te verzekeren?
leandrotje schreef:ik moet wel overstappen dit jaar ivm zwangerschap. nu wordt er bijna niks vergoed, dus moet wat beters gaan zoeken.
ik zit nu bij anderzorg.
de premie van menzis is al bekend en deze gaat dus €10,- per maand omhoog en je krijgt minder vergoed in de basiszorg.
zo is tandenverzekering van 18 t/m 22 jaar niet meer standaard vergoed en moet je een aanvullende verzekering daarvoor nemen...