Harry Potter zou ik wel willen, maar Haar naam was Sarah of the kids are allright lijken me ook wel leuk! Ik vind de meeste films wel leuk, alleen geen horror! Maar als er andere films zijn dan ben ik niet zo moeilijk! Alleen Jackass lijkt me helemaal niks!
Harry Potter ben ik dan weer totaal geen fan van, voor de rest ga ik eigenlijk nooit naar de Bios dus tjaa, dat laat ik aan de rest over, of als ik nog eens een avond vrij heb als deze ga ik wat recenties lezen.
harry potter is ook niks voor mij. Voor de rest maakt het me niks uit.
Black2000
Geplaatst: 30-11-10 21:31
Ik heb gekeken naar de nieuwe films en Burlesque lijkt me ook leuk of The cronicles of Narnia, een nieuw deel ( de 3e, geloof ik, haha! ) Maar nogmaals het maakt niet uit, als we er maar gewoon een gezellige kerst van maken!
Isabelle877
Geplaatst: 30-11-10 22:34
Mij maakt de film ook niet zoveel uit. Haar naar was Sarah zou ik ook wel willen zien, vond het boek erg mooi. Het is alleen niet echt een vrolijk verhaal.
Of een hele andere film: Meet the Parents: little fockers! De eerste twee delen vond ik supergrappig. Die draait vanaf 22 december in Utrecht.
Ja, klopt, met die sneeuw! Maar ladies, weten we al met hoeveel we gaan?? En wanneer gaan we reserveren? Moeten we niet te lang mee wachten. Het gaat snel genoeg, nog maar 3 weken! gezellie! En nog een beetje last gehad van de sneeuw? Ik vind het vreselijk, van mij mag het weer zomer worden, mij te koud allemaal. Maar vandaag heb ik mijn nichtjes uit school gehaald met de slee, was wel leuk! En nu nog 3 daagjes van mijn vrij zijn genieten en dan maandag weer werken! Gelijk sint vieren!