Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

) en dan zo'n opening maken, bij zijn achterwerk, om het maar netjes te zeggen. Daar allemaal viezigheid in stoppen en de cadeaus ergens daartussen proppen 

Captain_ schreef:Hihi suprise die ik ga maken:
Een koe (gewoon van kartonnen dozen, en wc-rollen voor de poten) en dan zo'n opening maken, bij zijn achterwerk, om het maar netjes te zeggen. Daar allemaal viezigheid in stoppen en de cadeaus ergens daartussen proppen
Dus eigelijk zit ze dan gewoon in zijn poepgat te graaien
Vond het zo'n leuk idee
. daphne1997a schreef:Captain_ schreef:Hihi suprise die ik ga maken:
Een koe (gewoon van kartonnen dozen, en wc-rollen voor de poten) en dan zo'n opening maken, bij zijn achterwerk, om het maar netjes te zeggen. Daar allemaal viezigheid in stoppen en de cadeaus ergens daartussen proppen
Dus eigelijk zit ze dan gewoon in zijn poepgat te graaien
Vond het zo'n leuk idee
Dan moet je als viezigheid ontbijtkoek nat maken tot een drap, heeft een vriendin een keer gedaan. Was echt heel grappig.
had eens een suprise gekregen waar de cadeaus in rauwe eieren zaten en dat zat overal tussen

) 
iloveyah87 schreef:Ok, ik heb alles gelezen maar er zat niks tussen voor wie ik heb getrokken.
Info:
Collega > parkeercontroleur
Leeftijd> ergens in de 30
Afkomst> Ghana >>> Misschien leuk om hier iets mee te doen??
Heeft een hond...
Verder zou ik het echt NIET weten kwa info...
Ik hou altijd van orginele en/of grappige surprises...
Mocht ik geen surprise kunnen bedenken dan zit ik te denken om maar een puzzeltocht door het hele bedrijf heen te houden voor hem
Dus wie heeft een idee?

iloveyah87 schreef:iloveyah87 schreef:Ok, ik heb alles gelezen maar er zat niks tussen voor wie ik heb getrokken.
Info:
Collega > parkeercontroleur
Leeftijd> ergens in de 30
Afkomst> Ghana >>> Misschien leuk om hier iets mee te doen??
Heeft een hond...
Verder zou ik het echt NIET weten kwa info...
Ik hou altijd van orginele en/of grappige surprises...
Mocht ik geen surprise kunnen bedenken dan zit ik te denken om maar een puzzeltocht door het hele bedrijf heen te houden voor hem
Dus wie heeft een idee?
Is er nog iemand met een geniaal idee?
, kan ik een frame van maken (hoop ik )
Nu de rest nog
Is letterlijk 10 jaar terug dat ik met papier maché gewerkt heb. Iemand tips?