Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chawi schreef:Hoezo altijd Jannepauli...ik denk dat iedereen wel een keer in zijn leven zal meemaken dat hij of zij even geen kant op kan...En dan hoop ik dat ze andere vrienden hebben dan jij
Prisca schreef:idd hoop als het bij haar ooit gebeurt haar vrienden haar ook laten staan en dan wel KEIHARD op STRAAT.
Chawi schreef:Oh hemel! Chanteur alert!!! Meid, je staat nu voor een keuze. Of je laat je de rest van de relatie chanteren op punten waarvan hij vindt dat hij zijn zin wilt hebben of je maakt een einde aan de relatie.
Ik zou het wel weten en financiele ondersteuning mag never nooit niet een reden zijn om bij iemand te blijven. Ik neem aan dat je jouw zoontje wilt leren hoe hij met een vrouw hoort om te gaan. Als zijn moeder ben jij de enige die het goede voorbeeld kan geven!
Succes ermee.
Tallie1979 schreef:Ariebombarie schreef:ik vind het een kinderachtige streek van je vriend. zo iemand zou ik liever kwijt dan rijk zijn, hij speelt met je op deze manier.
Eens! Als je dit pikt, gaat het in de loop der tijd van kwaad tot erger..
crazygirl23 schreef:djuno schreef:Huh?? ...je opent met boktnaam Mayoinlove en je plaatst je laatste reactie met Crazygirl23?? Gaat er iets fout??
nee hoor ik heb me naam veranderd Ik las ergens dat dit eenmalig kon
pmarena schreef:Als het verder gewoon een lieve vent is die je niet raar dwingend behandelt , dan zal het hem echt wel oprecht om de privacy gaan.
Ik kan me best voorstellen dat je als volwassen kerel met een wat moeilijk verleden , die probeert alles weer op de rit te krijgen , niet vrolijk wordt van het idee dat er iemand bij je vriendin in huis komt wonen.
Inderdaad omdat daar op zoveel manieren ellende van kan komen.
Citaat:Zeker als jij en hij al wat te stellen hebben gehad met andere mensen , en samen een fijnere toekomst willen zonder dergelijk gezeur , dan kan het best wel frustrerend zijn als jij het nu op deze manier op gaat zoeken door iemand in huis te nemen
Straks bevalt het helemaal niet , heb je ergernis en ongemak aan haar , zit zij in de weg bij verkoop o.i.d. van je huis , moet je steeds rekening met haar houden.....en je vriend kan dus niet meer bij jou langs komen als hij gewoon even lekker met jou samen wil zijn , want dan loopt hij steeds tegen haar aan , of voelt zich in ieder geval niet "vrij" daar bij jou thuis omdat zij mee zit te luisteren voor zijn gevoel
Citaat:Het hoeft niet aan jou of aan haar te liggen dat hij het niet wil , sommige mensen voelen zich gewoon helemaal niet prettig in een situatie waarin een buitenstaander steeds vlakbij zit.
En dan nog het gevoel dat er weer 1 of andere profiteur grip op jou probeert te krijgen....waardoor hij ook weer in die eventuele ellende meegesleurd wordt.... als hij genoeg heeft meegemaakt kan ik me voorstellen dat hij daarvoor past en dat gewoon ECHT oprecht niet wil.
Citaat:Wel vind ik 1 en ander afhankelijk van de preciese situatie.
Kun jij absolute zekerheid krijgen dat je vriendin binnen een maand vertrekt als jij dat vraagt , en zoekt ze ECHT door naar een ander huis zodat het ECHT tijdelijk is.....en vind jij het fijn om haar zo doordeweeks in huis te hebben , dan moet het wel kunnen.
Mits je dan ervoor kan zorgen dat je vriend er dus geen last van heeft. Is het geen optie om altijd naar hem toe te gaan , zodat hij niet als "gast" in het huishouden van jouw en je vriendin terecht hoeft te komen , maar jullie gewoon je eigen samen-plekje hebben ?
Of is het wel de bedoeling dat hij af en toe bij jou komt ?
En wat willen jullie voor de toekomst , samenwonen in 1 van de huizen , of wat ? Dat is ook nogal van belang !
Als je samen verder wilt dan heeft die vriendin daar niks te zoeken....