Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Hier nog een lid van de Anti-Ugg-beweging (voorzitter), maar ik moet wel toegeven dat de rubber-Ugg zijn werk echt goed doet! Een kaplaars dus met dezelfde schapenvachtvoering van binnen, echt waterdicht en toch comfortabel. Voor de rubber Ugg maak ik een uitzondering, in een modderige paddock of ondergelopen longeerbaan zijn ze bijzonder fijn!
Maar leren Uggs![]()
![]()
. Ik snap trouwens ook nooit hoe het kan dat iedereen die dingen kan betalen, zelfs modaaltjes lopen erin.
BlackEyed schreef:Ik snap de mensen die van de zomer uggs droegen niet zo goed.
Dat is toch veel te warm?
Lovely schreef:BlackEyed schreef:Ik snap de mensen die van de zomer uggs droegen niet zo goed.
Dat is toch veel te warm?
Als je ooit de serie McCleouds Daughters hebt gevolgd, dan zie je ook dat de dames die dingen het jaar rond droegen, schapenwol is in de zomer niet zo warm als je zou denken.
Zooist schreef:Ikke ikke.... zou er nog niet dood in gevonden willen worden. En zeker niet als ze zo scheeeeef zijn bij de hielen.
Dat draag je toch niet?
Fiffill schreef:Lovely schreef:Maar leren Uggs![]()
![]()
. Ik snap trouwens ook nooit hoe het kan dat iedereen die dingen kan betalen, zelfs modaaltjes lopen erin.
Volgens mij juist modaaltjesen ze zullen er wel flink voor sparen dan? Nu zou ik sowieso nooit zoveel geld uitgeven aan schoenen (kan wel betere dingen bedenken) maar voor een paar sloffen...