Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:27

Lees het verhaal met kippenvel op mijn hele lijf. Ik wil je enorm veel sterkte toewensen, niet alleen in de nabije toekomst, maar ook je verdere leven.

Niets anders dan respect hoe je hier mee om gaat en ik hoop voor je dat hij een manier vind om er samen met je uit te komen. Dat is iets wat ik je echt van harte gun.

JustWendy

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:31

Heel veel sterkte toegewenst!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:40

Jeetje zeg!! Ik heb al vanaf het begin meegelezen, maar wat is dit heftig om te lezen.

Ik wil je heel erg veel sterkte en wijsheid meegeven.

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:01

Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Vind dat je er goed mee omgaat.
Heel veel sterkte zeg!

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:14

Jeetje wat een verhaal.. Heel veel sterke!

Elisah1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:21

Jeetje! Wat heftig zeg!!
Heel erg veel sterkte gewenst! :(:)

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:25

Ik vind dit echt heftig om te lezen. Ik kan me niet echt inbeelden wat er in zo iemand omgaat zoals bij je man. Daardoor vind ik het zo ontzettend knap hoe jij hier mee om kunt gaan. Echt heel veel respect naar jou toe. Wat ben jij ontzettend dapper zeg. Heel veel sterkte! :(:)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:41

Net zoals alle vorige Bokkers, vind ook ik jou een TOP vrouw! Ik vind het écht écht écht ongelooflijk hoe ontzettend nuchter en sterk je hiermee kan omgaan., diep respect! Ik zou het werkelijk waar nièt kunnen.

Gelukkig heeft jouw man ervoor gekozen om erover te pràten in plaats van gelijk iets te ondernemen. Ik wens jullie drietjes heel veel sterkte en ik hoop uit de grond van m'n hart dat jullie terug onbezorg gelukkig kunnen zijn. Mijn stiefpa heeft vorig jaar een burnout gekregen en moest daardoor ook zwaar aan de medicatie. Het was een erg moeilijke tijd en we herkenden hem echt niet meer. Maar hij is er helemaal door gekomen en is terug de oude. Ik hoop van ganser harte dat ook jullie verhaal zo zal lopen.

In je OP staat dat je hem hebt gevraagd het niet te doen zodat jullie zoontje hem zou kunnen vinden.
Dat is een zin waar ik echt kippenvel van krijg. Niemand zou die woorden ooit moeten hoeven uit te spreken en het is ontzettend jammer dat die woorden hem niet helemaal wakker hebben geschud.

Heel veel sterkte voor de komende tijd, hou vooral vol! :(:)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:06

Verschrikkelijk..... Heel veel sterkte toegewenst, ik zou hem geen seconde alleen laten denk ik...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:37

Ik zou hem naar een kliniek toe tráppen! Dat is hij jou en je zoontje verplicht.

Veel sterkte toegegewenst.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:39

Heel veel sterkte... Meer kan ik niet zeggen... Zeker niet na je berichtje over eventuele muziek bij de afscheidsdienst... Bij mijn vader is ook bloed, zweet en tranen gedraaid... Niet om dezelfde reden, maar toch :(:)

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:46

jeetje zo te horen is hij niet van plan om er nog lang mee te wachten?! Ik zou hem toch echt wel laten opnemen! Wat ga je anders tegen je zoontje zeggen? Jeetje wat een pijnlijk verhaal. Je houdt je erg sterk moet ik zeggen, maar blijf wel knokken alsjeblieft! Is het niet voor jou, doe het dan voor je zoontje, want dit gaat zijn hele leven bepalen..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:50

:(:) :(:) :(:)
woorden schieten te kort

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:50

Ik hoop dat je HA nog wat heeft mogen betekenen?

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:01

Quellian schreef:
Ik zou hem naar een kliniek toe tráppen! Dat is hij jou en je zoontje verplicht.

Zo denk ik er eigenlijk ook over..
Jij hebt je, naar je zegt, erbij neer gelegd en natuurlijk heb ik daar respect voor maar ik hoop niet dat je, als hij er eenmaal niet meer is, spijt van je beslissing krijgt..
Heel veel sterkte gewenst!!

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:05

Met kippenvel heb ik je posts gelezen.
Aan de ene kant denk ik dat je man er naartoe aan het leven is, dat niets hem meer op andere gedachten kan brengen, al hoop ik voor jou en je zoontje dat dit een fase is, waar met hulp van psychologen en een evt. opnamen een einde aan te maken is.
Aan de andere kant is dit dé schreeuw om hulp, mocht hij het 100% niet meer zien zitten, dan had hij zijn gedachten niet geuit en had hij de daad al bij het woord gevoegd.
Ik vind het heel knap en moedig wat je nu doet, al ben ik bang dat je met het continue babysitten op je man, toch de controle niet altijd in handen hebt.
Hou zijn medicijnen ergens waar hij het niet weet, een o.d. is zo genomen en dat is niet de bedoeling.

TS, heel veel sterkte.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:08

Ik ben benieuwd naar de TS haar verhaal van vanmorgen! Hoop dat alles nog onder controle is..........

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:10

Heeft ie al vaker een depressie doorgemaakt of is dit al veel langer aan de gang?
Kan me namelijk niet goed voorstellen dat je jezelf er zo snel bij neerlegt dat je man er een eind aan wil maken als je man een keer een zware periode doormaakt...

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:12

Met kippenvel je verhaal gelezen. Heb ook van dichtbij moeten meemaken hoe diep iemand in een put kan zitten. Hoe machteloos dat voelt, en gezien hoe weinig nut hulp heeft, als de persoon in kwestie niet wilt.
De persoon over wie ik het heb is er gelukkig wel weer redelijk bovenop gekomen, altijd zal het hem achtervolgen, maar aan zelfmoord denkt hij niet meer.

Ik hoop dat jou man nog een ommekeer maakt, een lichtpuntje gaat zien, en dat alles goed komt.

In ieder geval heel veel sterkte!
Ik vind je een sterk persoon

Liefs, x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:14

Naar een kliniek trappen heeft geen zin. Iemand die het écht wil, doet het toch, is helaas mijn (meevoudige) ervaring.

TS je schiet er geen reet mee op, maar mijn complimenten voor jouw begrip en liefde voor je man...

Sandraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:22

jeetje.. krijg echt kippevel van dit verhaal.
Wat heb ik een enorm respect voor jou, dat je er zo mee om kan gaan!

Denk je wel een beetje om jezelf & jullie zoontje..
Vanaf deze kant heel erg veel sterkte toegewenst & hopelijk komt er bij jullie toch nog een lichtpuntje in het leven.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:24

Heftig verhaal............
Je man zit wel heel erg in de put, probeer nog van hem te genieten, samen met jullie zoontje.
Want de kans is toch heel erg groot dat hij hem ertussen uit knijpt.
Ik wens je heel veel sterkte, in deze verwarrende tijd. Ik heb veel respect voor je.

Jenkins

Wow wat een verhaal...
Je gaat er wel goed mee om, maar als ik je berichten lees heb ik het idee dat er enigszins echt opgegeven word? gezien jullie al plannen maken wat er allemaal moet gebeuren als t gebeurt?

Ik heb zelf ook een erg moeilijk jeugd en als ik dit zo lees word mijn angst sterker dat ik het later ook niet meer trek......

Gulpje

Wat ben jij ontzettend dapper en sterk TS. Petje af. Ik wens je enorm veel sterkte en hoop dat je man eruit kan komen met zichzelf. Ik hoop het heeeel erg erg voor jullie allemaal.... :*

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:26

renatevb schreef:
jeetje zo te horen is hij niet van plan om er nog lang mee te wachten?! Ik zou hem toch echt wel laten opnemen! Wat ga je anders tegen je zoontje zeggen? Jeetje wat een pijnlijk verhaal. Je houdt je erg sterk moet ik zeggen, maar blijf wel knokken alsjeblieft! Is het niet voor jou, doe het dan voor je zoontje, want dit gaat zijn hele leven bepalen..

Zolang hij daar zelf niet achter staat kunnen ze hem nergens verplichten en zal hij dit zelf niet inzien.
Een beetje babbelen in zo'n clinic weegt voor mensen met deze gedachten niet op tegen de problemen die ze hebben.
Die blijven steeds maar boven komen de problemen.
Als zijn problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen was er misschien een goede kans, maar dat gaat nou eenmaal niet.
Het is gewoon heel erg dat hij er waarschijnlijk zo uit stapt maar laat wel een vrouw en kind achter.