Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
30 euro betalen voor een shirtje wat ook 5 euro kan kosten vind ik dan een beetje zonde. 
Want ook al zijn de echte 'maar' 60 euro. Dat is alsnog 6 tientjes en die kan ik niet zomaar missen. En met mij nog wel wat anderen denk ik zo
Voor 30 euro in de outlet, haha.
Never nooit dat ik 'm voor die 200 euro die 'ie eerst koste had gekocht.
Macs schreef:voorbeeld: Je koopt dus ook geen apple computer. Microsoft is er mee begonnen (toch?) dus dan is het ook nep.

)
.
.
Ik hou niet van jarenlang hetzelfde, vind het juist leuk om steeds weer iets nieuws te hebben! En doordat het goedkoop is kan het ook! En zoals al meer mensen zeggen, merkkleding (en merkschoenen) gaat (gaan) echt niet altijd langer mee!
. Ik heb ook wel eens neppers gehad, maar dat verschil voel je toch echt wel heeeeeeel erg goed qua comfort, warmte en vooral ondersteuning van je voet. Ze blijven ook echt supermooi. Voor mij geen nep uggs meer!
) en het zit echt heerlijk! Staat alleen soms het merk wel erg groot op, vind ik niet altijd lelijk, maar het hoeft van mij niet echt.
Peelie schreef:Ik ben niet zo materialisties aangelecht... Mijn kleren ed zijn wel allenmaal van een merk (America Today, ed) omdat ik een moeilijke maat heb. Maar niet bijzonder duur. Als ik Nike's koop dan denk ik daar ook eerst 10x over na, of ik ze wel echt leuk vind en of ik zel wel echt ga dragen ed