randalinpony schreef:Dit soort mensen is er altijd al geweest....
Ik weet.

En het word alleen maar erger,nog effe en wij nederlanders zijn ook genoodzaakt om een wapen in huis te halen wil je je nog kunnen verweren tegen al die agressie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:randalinpony schreef:Dit soort mensen is er altijd al geweest....
Ik weet.![]()
En het word alleen maar erger,nog effe en wij nederlanders zijn ook genoodzaakt om een wapen in huis te halen wil je je nog kunnen verweren tegen al die agressie!
funnyhorses schreef:Peuk schreef:Ik vind de reacties trouwens nogal overdreven, kom dit regelmatig tegen met uitgaan. Echt schokkend vind ik het niet meer.
En DAT vind ik nou schokkend.![]()
Het is immers niet normaal als men in het openbaar zo'n geweld toepast.(binnenshuis uiteraard ook niet)
Het mag niet gewoon worden,mensen mogen niet zomaar weg kijken als er iemand gemolesteerd word!
Ayasha schreef:als eentje op staat dan volgen er meestal nog wel wat meer.
Maar als we allemaal bang zijn om zelf een klap op te vangen krijgen we inderdaad wat we nu hebben: iemand kan perfect in het midden van stad verkracht of dood geslagen worden zonder dat iemand wat doet.
Trots kunnen we zijn dat we zoveel macht geven aan dergelijke gevallen!
En maar klagen en zumpen dat de maatschappij zoveel agressiever geworden is.
Citaat:In mijn ogen is er een levensgroot verschil tussen twee gorilla's die elkaar uitdagen en vervolgens de hersens inslaan (die laat ik met plezier aan elkaar over) of iemand die verkracht wordt of slachtoffer van geweld wordt.
In dat geval heb je wel een morele plicht om in te grijpen, hoewel het niet erg helpt als je daarbij zelf overmatig gevaar loopt.
Citaat:En nogmaals, mij zal het een zorg wezen wat je doet, of niet doet en het boeit me om eerlijk te zijn nog minder waarom je het wel of niet doet
funnyhorses schreef:Ayasha over agressie gesproken......................................
Je bent al opvliegend achter je toetsenbord.![]()
Maar als jij zo dapper bent en tussen 2 flippende kerels wilt springen dan doe je dat maar,weet zeker dat je het ook maar 1x doet!(en misschien een laatste x)