Collega trouwt: wàt een drama!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanelle

Re: Collega trouwt: wàt een drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:54

Even terug lezen ;)

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:59

ik had haar zelf even gevraagd of ze dat zo ervaart..
als ze dat zo ervaart, ging ik niet heen..
mocht ze het wel zo vinden dan zal ze je dat wel vertellen..

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:02

Ik zou lekker gaan, mezelf volvreten met alles wat ik tegenkwam en te pakken kon krijgen en flink zuipen! Ik zou dan ook rete-nieuwsgierig zijn naar wat voor soort vertoning dit wordt. Een lege enveloppe geven vind ik ook wel een goeie.
Ik zou me hier dus echt niet druk om maken hoor!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:10

Shanelle schreef:
Mwah, eerlijk gezegd, als je al zo vaak onder gek*kt bent door die persoon en telkens wanneer je denkt dat ze veranderd is terug zulke dingen meemaakt, dan schaam je je niet zo snel om eens heel even iets op internet te gooien.

Dan snap ik al helemaal niet waarom je nog van plan bent om te gaan.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:13

Wat heb jij er eigenlijk aan om haar hier zo af te zeiken? Het wordt steeds meer en meer..... Sorry maar ik vind dat e jezelf zo van een hele slechte kant laat zien, je zit toch niet meer in de brugklas? Als het je niet aanstaat hoe zij haar feest organiseert dan ga je toch gewoon niet? Zou sowieso maar niet gaan: je komt niet echt over alsof jij daar een bijdrage gaat leveren aan de goede sfeer.....

Vind dit echt ontzettend kinderachtig. :Z

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:18

Als je wil ga je, anders niet. In de OP te lezen staat ze niet bepaalt te springen voor je komst!

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:21

Als het echt zo is als dat ts hier neerzet, dan had ze van mij een envelop met een halve rol wc papier (van o.a. Xenos met alle euro briefjes er op) gekregen in een mooie kaart en ik had bedankt voor deze feestelijke gelegenheid.

Vind het knap van je dat je toch gaat, maar anderzijds ook, hoe zeg ik dat netjes.
Euhm, niet zo netjes, dat als je daar heen gaat je wel zo'n topic opent, heb dan ook de 'balluh' om niet te gaan.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:43

wat is er knap aan om naar een bruiloft te gaan van iemand die je totaal niet mag?

Ik zou er niet op zitten te wachten in elk geval. Als ik hoorde dat iemand zich zo had uitgelaten over mijn bruiloft en ook nog was gekomen had ze een dreun gekregen.

De gasten verzorgen kost ook geld hoor. De meeste bruidsparen vragen geld maar denk maar niet dat het geld dat je daar krijgt ook maar enigzins opweegt tegen de kosten die je maakt.

Dus voor iedereen die dit leest; ga niet naar een bruiloft (of wat voor feest dan ook) van iemand die je niet mag. Je doet er écht niemand een plezier mee.

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:50

Ik vind het knap dat ze, na het openen van dit topic, toch heen gaat ja. (en in wat voor opzicht ik dat knap vind mag ieder voor zich invullen, dacht zelf dat het laatste zinnetje toch wel genoeg zegt)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:07

Een bruidspaar geld gaan lopen kosten omdat je te laf bent om af te bellen vind ik niet erg 'knap'. Maar dat mag iedereen idd vor zichzelf invullen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:13

Jemig wat kunnen sommige mensen enorm moeilijk doen. Het leven is te kort voor zulke dingen. Ik ging liever iets leuks doen op die dag dan met enorm veel tegenzin naar een bruiloft waar je helemaal niet heen hoeft en waar je niemand een plezier mee doet..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:15

Maar als je er wel heen gaat, heb je achteraf weer lekker wat te zeuren en af te kraken, toch!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:19

Dat is waar, maar om die reden zou ik nooit naar een bruiloft gaan. Doe liever leuke dingen op die dag waar ik me wel goed bij voel. Als ze dit al een 'drama' vindt krijgt ze een heel zwaar leven.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:22

pfff nee ... ik zou het gewoon relaxed houden :)

-mensen komen in de kledij die hun fijn vinden! (dus wees vooral jezelf!)
-cadeautjes..nja een bloemmetje ook liever idd niet, het vergaat en tis maar mooi voor even, geef dan idd geld of bespaar je die paar euro!!! maar t mag natuurlijk altijd! maar voor mij koop je al snel iets leuks hoor...leuk gekleurd vaasje/creatieve dingen/sierraden/of bij de cadeau/spirituele winkel zijn ook vaak leuke dingen van 3 euro te vinden die een leuke betekenis hebben..echter cadeau's zijn leuk maar geen must :D
-belangrijkste voor mij is dat de mensen wie ik liefheb er zijn! en samen een feestje gaan vieren
-Kleur jurk mag jan en alleman weten :P why not!

ach... ik hoef sowieso niet zoon giga poespas trouwerij als ik al ooit zou gaan trouwen met iemand!
kost onnodig veel geld! sowieso is mijn perfect wedding sowieso ergens in de hei ofzo :D feestje dan ook indien ik het geregelt krijg in de hei of anders ergens een leuke lokatie... op een festival trouwen lijkt me ook giga gaaf :D zo op podium ofzo :P en dan samen het heel lowlands/pinkpop of waar dan ook een trouwfeest :D
Huwelijksreis? nou het liefst sziget ofzo! en dan gezellig daar met al mn vriendjes gezellig onszelf zijn :D heerlijk haha

maar goed ben ook geen standaart meisje :P

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:32

ik zou gewoon gaan, het is je collega waar je (dagelijks?) mee moet samenwerken.
weet je ook meteen wat voor een feestje het was, ik zou tenmiste nu heel nieuwsgierig zijn, al is het alleen maar om te zien of het was zoals zij later vertelt :Y) .
en prop jezelf gewoon lekker vol met die hapjes en drankjes, hoef je ook geen avond eten meer en dat scheelt jou dan weer :D

veel succes en sterkte, en maak er gewoon een gezellige paar uur van met je baas, ook nooit verkeerd trouwens (opslag, stapje hoger ;) )
en laat het woensdag wel weten als je geweest bent he, want wij zijn ook benieuwd !

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:09

Niemand geeft antwoord op haar vraag wat ze aan moet doen en of iemand ook zo iemand kent..

Ik zou gewoon iets zwarts aan doen.Leuk jurkje ofzo. Je gezicht laten zien en dan weer lekker gaan.

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:36

Ik vond de reacties die commentaar leverden op TS in het begin een beetje overtrokken..
Maar men.. Je zou maar een collega hebben die vertrouwelijke zaken zo open en bloot op het internet zet!
Eigenlijk zou "bridezilla" jouw posts eens moeten lezen!
Iedereen praat wel eens slecht over andere mensen, maar dit vind ik echt zo'n laag niveau.. Wat iemand anders hier al zegt.. Je zit toch niet meer in de brugklas ofzo?!

Beetje "schijnheilig" ben je, je denkt erover om te gaan om haar een plezier te doen?! of om zelf de lieve vrede te bewaren?!
Vrede bewaren begrijp ik ook best, maar dan zet je niet iemand zo te kakken hier.. (zeker als je over miskramen gaat beginnen, vind ik dat je echt te ver gaat, dat heeft niks met de bruiloft te maken)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:07

Nou ja..
Het antwoord ligt allang in je openingspost ;)
Je kunt wel om de feiten heen gaan draaien met 'ja, maar', het antwoord heb je zelf gegeven.

Niet gaan dus..

Ik zou hier geen 2x over nadenken, maar gewoon niet gaan.
Verman jezelf en zeg tegen haar hoe je erover denkt.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 22:18

De manier waarop sommige mensen hier hebben gereageerd vind ik er totaal over. Ik begrijp ergens wel dat jullie mij nu als pispaal gebruiken aangezien je haar (en mij) niet kent en dus totaal geen idee hebt van hoe sluw zij is en hoe verziekt de sfeer op ons werk daardoor is geworden.

De mensen die wel het fatsoen hebben gehad om déftig te reageren; bedankt! Zelfs al zijn sommigen het niet met me eens, er zijn blijkbaar toch nog mensen die dat iet of wat netjes kunnen zeggen, daar gaat het toch om :j .

Ergens zou ik willen dat jullie d'r eens een weekje op logée zouden kunnen hebben, en kijken wat voor oogjes jullie dan trekken :+ Want tsjah, als van 9 mensen slechts 2 mensen gaan uit plichtsgevoel, dat zegt toch IETS - en niet alleen over mij (ben ik jullie even lekker voor!).

En ohjaaaaa, wat ik me nou afvraag: lopen jullie allemaal zo te zeiken tegenover IEDEREEN hier op Bokt die eens iets over 'n ander zegt? Mensen die toegeven bedrogen te hebben, hun BF haten enz enz? Ik wilde hier geen haat-campagne van maken, die jullie er wel van hebben gemaakt. Ik stel(de) me gewoon vragen bij haar eisen en was oprécht geinteresseerd of er nog mensen zijn die zoiets meegemaakt hebben. Slechts enkelen die dat hebben zien staan ;)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:19

Ik heb alleen jou berichten gelezen, en het enige advies wat ik voor je heb is, ga niet, of zeik niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:20

Ik vind het helemaal niet erg dat jij zoiets over haar schrijft hoor, dat zou ik denk ik ook doen als ik zo'n vreselijke klasgenoot of collega had. Maar ik ging dan gewoon ook niet naar haar bruiloft.. Waarom zou je naar een bruiloft van zo iemand gaan terwijl je zelf geen zin hebt? Geef me 1 reden..

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:24

Wat een zeur bij jij zeg (TS), als het je niet aanstaat ga je toch gewoon niet!
Om hier een topic over te openen zegt meer over jou dan over je collega......

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:45

Met een ding kan ik je iig helpen TS, als haar jurk "zeker niet wit is" dan is je probleem "wat ga ik dragen" meteen opgelost: Wit. :+

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:47

Ik kan me wel bedenken hoe de TS zich moet voelen :(:)

De beste vriend van mijn vriend zou ook gaan trouwen ( ze zijn uit elkaar helaas *\o/* )
Zijn ex-vriendin is ook echt zo'n geval :Y)

Ik mocht niet op de bruiloft komen, omdat ik haar in haar gezicht verteld had dat ik dr een zeur vond en dat ze dr liefje eens wat vrijheid moest gunnen :Y)
Hij mocht namelijk nooit weg, en als hij al wegging hing ze om de 30min aan de telefoon wanneer hij naar huis kwam.
Als ze te lang moest wachten stond ze voor de deur om hem op te halen :Y)
Uiteindelijk mocht ik dan wel komen, maar ze had ook echt van die belachelijke eisen :Y)
Zij is wat voller van figuur dan mij, niks mis mee natuurlijk.
Maar ik mocht geen jurk aan, of ander soort kleding waar mijn figuur goed in uitkwam.
Omdat er anders mannen meer naar mij keken dan naar haar :Y)
Ik moest maar in iets wijds komen, niks wat strak zat, en liefst geen make-up :Y)
Nou voelde het voor mij ook als een plicht om te gaan, aangezien ik mijn vriend toch wel wou bijstaan.
Hij zou namelijk getuige zijn..

Maar kan me erg goed voorstellen hoe het voor jou moet zijn..
Ookal is ze "maar" een collega, je werkt toch met haar samen.
Ik zou wel gewoon gaan, en maar doen alsof je neus bloed.
Lekker met je bazin plezier maken ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:48

Ik zou uitpluizen welke jurk ze heeft, en daarin gaan!

Oke, even serieus. Gewoon lekker thuis blijven, wat een heks zeg. Niks is verplicht, als ik zo'n collega had, had ze niet eens een kaartje van me gekregen. :n