Toen was ik nog lief!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:25

Ik heb er ook 1...

Ik was7 jaar en verbrandde mijn bovenarm aam gloeiend heet water, huid liet gewoon helemaal los, dus wij naar de dokter.
Arm behandelt enz en dokter zegt dat ik goed op moet letten met douchen want het mocht niet nat worden.

Ik: "oh mam dat maakt niet uit he, want ik ga in de vakantie nooit in bad..." _O- (zomervakantie was net begonnen :+ )
mn moeder kon wel door de grond zakken, dokter moest heel hard lachen

(Even voor de duidelijkheid, ik douchte wel gewoon maar t wasgeen drama als we keer oversloegen)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:32

Hahah, geniale stukjes zitten er tussen.

Toen ik in Turkije op vakantie was, vroeg ik aan me vader of ik naar buiten mocht.
Me vader sliep, omdat we net waren aangekomen, en had in zijn slaap ja gezegd.
Ik naar buiten, over het strand rennen.
Maar toen ik terug wou, wist ik niet meer welk appartement het was.
Ik zag die van ons niet meer (stond achter het gebouw, waar ik nog niet gekeken had).
Zo'n turkse vrouw ging mij troosten, en ik maar in het Nederlands vertellen dat ik naar papa en mama wil.
Zij terug praten in het turks, maar later in het nederlands.
Had ik haar toch nog ff mooi nederlands geleerd zei ik later tegen mijn ouders,en toen ik verder ging kijken zag ik gelijk onze appartement :+

Ohja, ik had ook een keer kokend water over me gehad.
Wij naar het ziekenhuis.
Dokter zeg, zo meid nu mag je naar huis.
Maar papa en mama ik wil helemaal niet naar huis, ik wil hier blijven !
Mama jij bent hier ook zo vaak, ik wil weten hoe het is om hier te zijn.
(mijn moeder hebt een ziekte, waardoor ze vaak opgenomen word).

Jess1989

Re: Toen was ik nog lief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:38

Hmm, zelf had ik acties als: mamaaaaaaaaaa, zwarte pieieiehieieieit!!! En dan vooral wijzen naar de betreffende neger.... en mn moeder schaamt zich nogal snel!

Gelukkig had mn mams zelf ook een stunt. Op zwemles stond mijn badmeester altijd in zijn zwembroek en in het water. Komt ze um op een geven moment tegen in de supermarkt, roept ze keihard door de appie: JOH IK HERKENDE JE NIET MET JE KLEREN AAN!!!

Ze wist niet hoesnel ze bij die kassa moest komen... _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:12

JessAndHope schreef:
Gelukkig had mn mams zelf ook een stunt. Op zwemles stond mijn badmeester altijd in zijn zwembroek en in het water. Komt ze um op een geven moment tegen in de supermarkt, roept ze keihard door de appie: JOH IK HERKENDE JE NIET MET JE KLEREN AAN!!!

Ze wist niet hoesnel ze bij die kassa moest komen... _O-

Geweldig!! :D

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:50

xKatjj schreef:
xAmigo schreef:
wat een géniaal topic :D

oooh ik herinner me er opeens nog een van mezelf...
toen ik een jaar of 5 was, was ik eens met een oom aan het spelen (die was toen denk ik rond de 20 ofzo)
en toen moest die van mij een of ander personage spelen en zei ik: "Nu heet ik Emma en jij heet Kanker."

ik wist toen nog helemaaal niet wat dat was, maar ik heb het wel altijd onthouden en ik vind het gewoon nog beschamend als ik eraan denk := wat moet die wel gedacht hebben haha :+

Omg oke, sorry maar ik heb hier een halfuur om dubbel gelegen :')

O:)

franka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:55

ik heb vroeger in een restaurant wel eens naar de ober geroepen dat hij geen bestek hoefde te halen voor me omdat ik wel met m´n handjes kon eten! hij was vergeten bestek bij mijn bord neer te leggen. mijn moeder schaamde zich flink, want ik riep het echt alsof ik nooit bestek gebruikte.

mijn dochter was dan wel weer erg tactisch voor haar leeftijd. was ze drie jaar. staan we in de rij bij de kassa en er staat een dikke mevrouw voor ons. zegt ze zachtjes tegen mijn moeder: kijk beppe(=oma), die mevrouw is goed gegroeid!

mexlovenoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:59

ik heb ook zoiets stoms. ik was toen ongeveer 3/4 jaar ik zat vroeger in de bus in mijn buggie.. en toen was er een keer een man in een rolstoel.. en ik vroeg doodleuk '' hey zit jij ook in een buggie?!''

horselover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:02

ik zei vroeger altijd als mensen aan mij vroegen hoe ik heette : 'Nannie' (schijnbaar vond ik dat een mooie naam ofzo). mijn ouders bleven maar zeggen dat ik toch echt Chantal heet. :P
ook had ik een keer een steen gepakt van de grond. die was warm doordat de zon erop scheen. toen ik hem pakte werd ie natuurlijk koud. ik moest huilen want dacht dat hij dood was. mams lag in een deuk :o

en mijn buurmeisje van 3/4 heeft ook geweldige opmerkingen. komt ze me tegen roept ze haaaai meneer chantal :D . was ik aan het oppassen pakt ze zo ineens mijn borsten :+ ? ' Mama hebt ook zulke borsten :Y) ' ? op dat moment schrok ik er wel even van.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:06

hahahha nu je dat verteld denk ik aan de dochter van een vriendin

ik had een shirtje aan kindje is 5 jaar en zit op mijn schoot
trekt ze spontaan mijn shirt naar beneden en zegt kijk mama stef heeft ook tieten.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:18

horselover7 schreef:
ik zei vroeger altijd als mensen aan mij vroegen hoe ik heette : 'Nannie' (schijnbaar vond ik dat een mooie naam ofzo). mijn ouders bleven maar zeggen dat ik toch echt Chantal heet. :P
ook had ik een keer een steen gepakt van de grond. die was warm doordat de zon erop scheen. toen ik hem pakte werd ie natuurlijk koud. ik moest huilen want dacht dat hij dood was. mams lag in een deuk :o

en mijn buurmeisje van 3/4 heeft ook geweldige opmerkingen. komt ze me tegen roept ze haaaai meneer chantal :D . was ik aan het oppassen pakt ze zo ineens mijn borsten :+ ? ' Mama hebt ook zulke borsten :Y) ' ? op dat moment schrok ik er wel even van.

HAHAHA! :D _O- Die is echt goed! :))

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:49

Op een videoband thuis hebben we een heel grappig filmpje; M'n oudere zus op klompjes bij de dierenboerderij. Zit er een geitje op een bankje en mn zus beukt dat arme beest er zo af en gaat er zelf zitten :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:00

Och ik kan ook meepraten hier.

Vroeger hadden wij op vakantie een vrouwtje achter een bar staan, die had een netshirtje aan (waar je alles dus doorheen ziet) ZONDER BH. Dus je zag echt alles. :')

Me ouders noemden haar mevrouw Tietje.

Toen waren we thuis, had de buurvrouw ook zo een shirt aan, maar dan wel iets eronder. Ik zie dat, en ik schreeuw heel hard, KIJK PAPA MEVROUW TIETJE. Oke, buuf boos.

Ik huilen, en ik moest sorry zeggen. Maar dat durfde ik niet, dus heb ik de hele middag huilend op de glijbaan gezeten. :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:07

GéWéldig!

zo heb ik er ook 1. Vroegâh, toen we nog op de basischool zaten in groep 1/2 hadden we altijd kerstliedjes/ontbijt enzo. Maar dan mochten ouders dus mee. Laat mijn papa dus groot ajaxfan zijn. Dus wij daarheen en in de kring kerstliedjes zingen;
'De herderjtes lagen bij nachte, zij lagen bij nacht in t veld'
laatste zin; 'daar hoorde zij engelen zingen, AJAX!AJAX!', ik er keihard doorheen :'), zaten we daar eigenlijk in de aula, iedereen mij aankijken :'), en de ouders mn papa en mama, met het rood op hun wangen natuurlijk := . daarna mocht ik dat niet meer zingen, alleen thuis :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:11

yrsa_karlijn schreef:
Toen ik klein was, denk een jaar of drie, noemde ik eekhoorntjes, n**khoorntjes. Wist ik veel. Mijn ouders vonden het wel grappig en vroegen steeds aan mij "hoe heette die beestjes ook alweer met die dikke rooie staart ?" Totdat we bij bambi in de bioscoop zaten en ik heel hard door de zaal riep. Kijk n**khoorntjes. Toen zijn mijn ouders me maar gaan corrigeren :+

Hahahahahahaha := :')
ik had het echt even niet meer toen ik hem las! echt geniaaaal!

ik had vroeger echt alleen dat als ik buiten voor op de stoep aan het spelen was ik regelmatig helemaal huilend binnen kwam gerend..
we hebben bij mij om de hoek een huis met gehandicapte(dove mensen met allemaal nog een extra beperking zo is er ook 1 spastisch.) maar die kwamen regelmatig door de straat. en wat was ik daar bang voor. ik liet al me speelgoed buiten en kwam jankend binnen! hahah :')

ariegornJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:15

hihi altijd leuk,
mijn vriend is een keer heel erg ziek geweest van la chouffe (dat is bier met zo'n kabouter erop)
volgende dag flinke koppijn dus mijn zoontje (4jr) vraagt wat er is, papa zei dat ie zich niet lekker voelt door het kabouter bier en dat ie moest spuggen en laat een filtje zien met dat bier merk erop.
Dus toen wij op een terras ergens zaten hing daar een hele grote poster op met een afbeelding van dat bier. rara mijn zoon schreeuwt keihard over het terras (ja lekker druk) kijk papa dat is dat bier waar jij altijd zo van moet overgeven.

en laatst in de speeltuin met terras, wou zoon lief een ijsje. Dit was een eendje gevuld met ijs en heete kwakkie.
Mijn vriendin vraagt aan zoon lief, vraag eens of mik ook een ijsje wil en welke?
Dus mijn zoon roept keihard naar mik: Mik wil jij ook een kwakkie?
(weer lekker druk met mensen)
tjaa zo zijn kinderen erg leuk

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:33

Ik woon in een heel rustig dorp, héél rustig, en het is zeldzaam als er mensen door onze straat heen komen. Toen ging ik eens met een vriendje toen ik een jaar of 5 was, limonade uitdelen aan voorbijgangers.
We zaten daar van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds achter ons tafeltje, maar er kwam niemand langs :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:43

Ooooh dat verhaal van de tieten ken ik, maar dan van twee oppasmeisjes. De oudste was toen zo'n 7 jaar oud geloof ik. :+
Zaten we leuk op de bank een film te kijken, echt heel gezellig zo, en ineens uit het niets prikt de oudste mij in de borsten (ik was toen zelf 14 haha) "Wanneer krijg ik borsten?"
Begint die kleinste (5?) "IK WIL OOK BORSTEN!"

Dus toen moest ik het hele verhaal uitleggen want hun moeder geeft biologie op de universiteit dus met een simpel antwoord waren ze niet tevreden. :+

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:42

Essssss schreef:
Hahaha wat een geweldige verhalen staan hier!

Toen ik klein was liep ik een keer samen met mijn moeder door de stad. Toen mijn moeder even niet op stond te letten was ze me kwijt. Ze had overal gezocht, in alle winkels gekeken, maar ze kon me maar niet vinden. Uiteindelijk bleef er nog maar 1 winkel over, de snoepwinkel.. Hysterisch was ze daar naar toe gelopen, en ze zag al een paar kassameisjes lachend ergens naar staan gluren. Toen ze binnen kwam, zag ze mij uit al die snoepbakken eten. Ze zei dat ik handen vol met snoep naar binnen werkte, en de kassameisjes moesten er erg om lachen.

Zo heeft me broer toen die klein was wel is aan de noodrem gehangen van de trein. Hij was zo geschrokken dat ie in mijn moeders vest kroop.

:)) :))

Geweldige verhalen hier!

Ik ging ook toen ik klein was winkelen met m'n moeder en m'n zus.. tot ik op een keer kwijt was... hun mij steeds zoeken door alle straten.. zat ik daar gewoon lief op zo'n schommelpaardje te schommelen. :(:)

En ook een keer.. moesten we op zolder iets kijken.. maar daar stond een klein fietsje wat ik zou krijgen voor kerstmis.
En toen vroeg ik natuurlijk van wie dat fietsje was.. mama zo "dat is van een ander kindje", terwijl die voor mij bedoeld was.

Dus toen het kerstmis was.. en ik scheurde het inpakpapier van het fietsje af.. toen dacht ik natuurlijk nog steeds dat ie echt voor een ander kindje was.. "Neee mama die is van ander kindje die is niet van mij"
Heb er volgens m'n moeder een half jaar lang niet op gefietst. _O-

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:50

Ooh ik herinner me eentje van mij.

Wij woonden vroeger in een appartement en boven ons woonde een alleenstaande vrouw. (Rond de 20 jaar.)
Mijn ouders maakten altijd grapjes dat deze mevrouw een raar gezicht had,het leek net een paard van voren . :P
Toen ik dus aan mijn vader vroeg waarom ze een paardenhoofd had antwoordde mijn vader dat deze mevrouw nooit goed luisterde.
Zo was ze een keer achter een paard gaan staan en haalde het paard uit. Als 8 jarige geloofde ik dit natuurlijk.
En toen er een schrijver bij ons in groep 5 langskwam (Jack Frijns dacht ik.) moesten we van de juf een grappig verhaaltje voor hem schrijven, zodat dit kon worden gepubliceerd in een blad.
Mag je raden over wie dat grappige verhaaltje ging, juist over die mevrouw met het paardenhoofd.
Heel verhaal had ik geschreven dat als stoute kindjes achter paarden gaan staan dat ze dan een paardenhoofd krijgen, net zo een als mijn 'buurvrouw'. Ik heb haar er zelfs bijgetekend en het erge was ook nog dat ik heel goed kon tekenen.
Voor mij was dit een doodnormaal verhaal maar alle andere ouders vonden het verhaal zo geweldig dat ze allemaal een kopie ervan wilden.
De juf vond mij een zeer 'creatief' kind. :+
Maar mijn verhaaltje werd wel gepubliceerd!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:51

Grinn, dan hoop ik maar dat je buurvrouw het nooit heeft gezien :=

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:52

MoonChloe schreef:
Grinn, dan hoop ik maar dat je buurvrouw het nooit heeft gezien :=

ik vrees het ergste :o

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:57

Ik was vroeger heel lief en verlegen :o
Daar is nu niet veel meer van over :P

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:59

Grote mensen kunnen er ook wat van....
Een kennis werkt op de intencive care, komt een man aan zegt hij tegen haar;
Zuster moet mijn vader nog lang op de fancy fair blijven? := *\o/*
Hilarisch of niet?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:02

Ik had ergens begin dit jaar ook nog zoiets hoor... Zei ik iets harder dan de bedoeling was tegen m'n moeder "Die verkoper slist hij komt zeker uit Amsterdam"

Bleek die verkoper behoorlijk snel door de winkel te kunnen lopen en stond hij dus ineens een stukje dichterbij dan eerst.
Hij kwam trouwens ook niet uit Amsterdam, maar sliste gewoon. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:08

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt