Ik ben misselijk door 1 filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:56

Onbegrijpelijk dit.

Ik zou graag willen dat deze mensen die zoiets zieks met de dieren doen, gevierendeeld werden dmv 4 paarden alle andere kanten te laten lopen en die zieke slechte mensen uit elkaar trekken.

Dan laten al die zieke mensen het wel uit hun rothoofden om zoiets zieks te gaan doen, hoe minder van zulke mensen er rondlopen op de aarde hoe beter het is.

Marchador

Re: Ik ben misselijk door 1 filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:23

Gister kreeg ik een filmpje van mijn vriend en die moest ik even bekijken. Ik was er niet blij mee en klikte gelijk weg, een meisje die puppy's in de rivier gooiden.. levend ja.
Vreselijk en ze vond het nog leuk ook. Ik heb het snel weg geklikt, maar vind het vreselijk dat mensen zoiets in hun botte kop halen....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:27

Ik heb dat filmpje van de TS ook gezien een half jaar terug ofzo..
Vreselijk.. Dat beeld gaat nooit meer van mijn netvlies..
:r

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:37

alison_belle schreef:
Ooit een keer heb ik een film gezien over melk koeien die echt misselijk zwaar mishandeld werden.
Nu heb ik helemaal niks met koeien maar kom op zeg....dit sloeg echt alles......
Ik was in een soort shock, bleef als bevroren zitten kijken.
Voor ik het wist zag ik de hele film, er leek geen einde aan te komen.........
De rest van die week was ik helemaal van slag, nu nog zie ik de beelden zo voor me en krijg de gruwels.
Als ik nu weer een waarschuwing bij een filmpje zie klik ik het niet eens meer aan.
Filmpje met de hondjes daar had ik van verwacht dat het een klein meisje zou zijn en dat volwassenen de hondjes er weet uit zouden halen. Ik heb `m snel weg geklikt, ga hier weer dagen mee rond lopen in mijn hoofd.
De wereld is gek, je zou je bijna schamen een mens te zijn.

Ik weet over welk filmpje je het hebt. Ik had hetzelfde en moest er echt van janken. Ik vond het zo erg... ;(
Volgens mij was dat van de PvdD...

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:39

Ragdollcat schreef:
Onbegrijpelijk dit.

Ik zou graag willen dat deze mensen die zoiets zieks met de dieren doen, gevierendeeld werden dmv 4 paarden alle andere kanten te laten lopen en die zieke slechte mensen uit elkaar trekken.

Dan laten al die zieke mensen het wel uit hun rothoofden om zoiets zieks te gaan doen, hoe minder van zulke mensen er rondlopen op de aarde hoe beter het is.

Ik snap je punt maar vind het wel een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... :r

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:53

dat is hetzelfde als dat ik ooit een filmpje opgestuurd kreeg van gozers die een hond van een brug gooide. De klap van de neerkomende hond hoorde je dat ging door merg en been echt waar. en toen ze aankwamen bij de hond lag hij zo hulpeloos te kwispelen omdat hij toch blij was dat zijn baasje er weer was.

Vreselijk dat je zoiets kan doen echt waar.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:43

Dancie, dan breekt je hart toch.
Hoe gevoelloos mensen kunnen zijn zeg, ik word er gewoon diep verdrietig van

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:44

Was het dan zijn baasje die hem van die brug af gooide? :oo

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:48

ik las net op nu dat ze het desbetreffende persoon hebben gevonden en dat ze verhoord wordt.helaas alleen een flinke geldboete van mij mogen dat soort personen de cel in voor een aantal jaren

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:49

Ik snap niet dat je er naar kijkt. Al die hits zijn een motivatie óm ze te plaatsen, er is duidelijk interesse in. :n
En waarom wil je dat zien? Hoe meer mensen dit negeren hoe sneller het uitdooft.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 12:06

Tjezus... Hier kan ik mij dus echt druk om maken. Behandel in godsnaam een dier zoals je zelf behandeld wilt worden.
Wat een zielig persoontje moet dat zijn geweest zeg :r.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:23

Esgaroth schreef:
xMonsterr schreef:
en zei gewoon doodleuk 'kijk dit is lachee joh'

ja? Heb je ook nog aan die ene persoon gevraagd wat er dan zo leuk was? En waarom ze het leuk vond?
Dus door dit soort mensen die dit zeggen, blijft het vermaak.
Ik vind dit soort mensen walgelijk.

ik ook ik spreek die persoon ook haast nooit.
of het is alleen 'hoi alles goed ?' en dan is het weer stil.
van mijn moeder moest ik diegene op msn blokkeren en dat heb ik ook maar meteen gedaan. ;)
ik wil geen vrienden zijn met iemand die dit soort dingen leuk vindt.
dat is gewoon weg wagelijk

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:26

jah was echt zijn baasje en ze hadden er zo`n lol om. 4 gozers uit polen ofzo. Nou ik kan mijn hond zoiets niet aandoen echt niet.

Maar het erge aan dat filmpje is dat ze met die hond richting de brug lopen 4 meter hoog. Hond heel vrolijk en ineens staan ze stil en laten hem vallen. Pffff als ik er aan denk krijg ik nog moordneigingen. Dat brak mijn hart zo erg en dat zal ik nooit vergeten.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:41

ik ken je gevoel, vreselijk zeg!

ik snap het gelukkig niet, dat mensen dit kunnen doen!
Ik ben dan niet heel sterk maar als ik zoiets zie blijft het niet bij een klap of wat dan ook! bah bah!

edit: ik weet niet als jullie dit kennen, maar ik heb toen ooit een website gezien waar ze katten/kittens in glazen potjes doen en ze er in laten zitten..
sommige waren zelf al volwassen, moet je naar gaan hoe lang ze er dan in zitten..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:49

DDW1190 schreef:
edit: ik weet niet als jullie dit kennen, maar ik heb toen ooit een website gezien waar ze katten/kittens in glazen potjes doen en ze er in laten zitten..
sommige waren zelf al volwassen, moet je naar gaan hoe lang ze er dan in zitten..

Hihi, dat is echt heel erg nep. Dat is een van de allereerste internetpranks die ik ken.
Is volgens mij al wel 10 jaar oud ofzo.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:51

ja klopt ik heb eens gezocht, het blijkt inderdaad nep te zijn..
Gelukkig maar :)

maar het is niet de site die ik me trouwens kan herinneren..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:54

Ik heb die van dat levend villen van wasberen(?) ook gezien :\ Ziekelijk. Ik ben vandaag trouwens ook wel een beetje misselijk geworden van een filmpje.. een gozer sprong van een rots af, om in het water te duiken, maar klapte met zijn hoofd tegen de rots. Hij leefde wel nog, maar je wilt niet weten hoe..
En dat had mijn baas dan op zijn telefoon :\

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:51

In mijn tijd := had je faces of death. Ik heb het nooit bekeken maar dat waren dus filmpjes van mensen die doodgingen. Heel bizar.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:52

Pauline schreef:
In mijn tijd := had je faces of death. Ik heb het nooit bekeken maar dat waren dus filmpjes van mensen die doodgingen. Heel bizar.

Heb er wel wat van gezien, kwamen ook dieren in voor ;(

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:58

Iris82 schreef:
DDW1190 schreef:

Hihi, dat is echt heel erg nep. Dat is een van de allereerste internetpranks die ik ken.
Is volgens mij al wel 10 jaar oud ofzo.

Ja,... Bonsai-kittens ofzoiets was dat toch :+

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:00

ik heb toch meer met een dier dan mens. Heel veel dingen van een mens zijn door eigen stommiteiten en van die dingen als een puppy in het water gooien tot kittens doodtrappen en beestjes van bruggen gooien vind ik ziekelijker. Een beest is over het algemeen trouw aan zijn baas en begrijpt in zo`n opzicht niet eens wat er aan de hand is. Vreselijk vind ik dat. Ik heb zelf net 2 nieuwe pups maar moet er niet aan denken dat zoiets in het water gegooid wordt.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:06

Ooh bah, wat verschrikkelijk zielig zeg !
Moet er gewoon van janken, als ik nu kijk naar mijn kitten die lekker vredig op mn schoot ligt te slapen..
Dat mensen zoo &^*$& kunne zijn zeg ;(
er zijn inderdaad zoveel van die filmpjes, ze komen zomaar voorbij, en voor je het weet heb je t al gezien. #)
Zo zag ik in een filmpje hoe iemand een puppie van een brug af gooide in een droge rivierbedding..

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:09

ik heb een tijd terug een filmpje gezien waarin ze in china of zo een levende hond de huid afstropen :r later zag je nog het beeld van de hond die verdwaasd in de rondte zat te kijken terwijl z'n hele huid eraf was. dit beeld is me nog een heeeeeeeeeele lange tijd bijgebleven ;(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:38

Nu, ik vind dieren en mensen even erg. Ik kon bv ook totaal niet kijken naar Schindlers List, al dat zinloze moorden.

Weet je waar ik ook zo kwaad om werd? Om die babykameel die doodgetrapt werd geloof ik in Eindhoven bij het circus.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:27

Zo zag me brooer een filmpje over een man die een kat in een zak stopte en die aanstak met rotjes erin ofzo?
Op he laatst zag je die kat dus heel snel wegrennen. Echt te zielig voor woorden. Kheb hem niet gezien maar me broer vertelde dat. Ja die kijkt dat soort filmpjes :S