Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alison_belle schreef:Ooit een keer heb ik een film gezien over melk koeien die echt misselijk zwaar mishandeld werden.
Nu heb ik helemaal niks met koeien maar kom op zeg....dit sloeg echt alles......
Ik was in een soort shock, bleef als bevroren zitten kijken.
Voor ik het wist zag ik de hele film, er leek geen einde aan te komen.........
De rest van die week was ik helemaal van slag, nu nog zie ik de beelden zo voor me en krijg de gruwels.
Als ik nu weer een waarschuwing bij een filmpje zie klik ik het niet eens meer aan.
Filmpje met de hondjes daar had ik van verwacht dat het een klein meisje zou zijn en dat volwassenen de hondjes er weet uit zouden halen. Ik heb `m snel weg geklikt, ga hier weer dagen mee rond lopen in mijn hoofd.
De wereld is gek, je zou je bijna schamen een mens te zijn.
Ragdollcat schreef:Onbegrijpelijk dit.
Ik zou graag willen dat deze mensen die zoiets zieks met de dieren doen, gevierendeeld werden dmv 4 paarden alle andere kanten te laten lopen en die zieke slechte mensen uit elkaar trekken.
Dan laten al die zieke mensen het wel uit hun rothoofden om zoiets zieks te gaan doen, hoe minder van zulke mensen er rondlopen op de aarde hoe beter het is.
Esgaroth schreef:xMonsterr schreef:en zei gewoon doodleuk 'kijk dit is lachee joh'
ja? Heb je ook nog aan die ene persoon gevraagd wat er dan zo leuk was? En waarom ze het leuk vond?
Dus door dit soort mensen die dit zeggen, blijft het vermaak.
Ik vind dit soort mensen walgelijk.
DDW1190 schreef:edit: ik weet niet als jullie dit kennen, maar ik heb toen ooit een website gezien waar ze katten/kittens in glazen potjes doen en ze er in laten zitten..
sommige waren zelf al volwassen, moet je naar gaan hoe lang ze er dan in zitten..
Iris82 schreef:DDW1190 schreef:edit: ik weet niet als jullie dit kennen, maar ik heb toen ooit een website gezien waar ze katten/kittens in glazen potjes doen en ze er in laten zitten..
sommige waren zelf al volwassen, moet je naar gaan hoe lang ze er dan in zitten..
Hihi, dat is echt heel erg nep. Dat is een van de allereerste internetpranks die ik ken.
Is volgens mij al wel 10 jaar oud ofzo.