Feestje buren.... tot hoe laat harde muziek op za-avond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

Re: Feestje buren.... tot hoe laat harde muziek op za-avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:41

gewoon respectvol jegens mekaar wezen. mijn buuf is zelfs zo dat ze t meld als ze een wii- avondje heeft en dat er wel eens luide kreten kunnen vallen. vervolgens heb ik helemaal niks gehoort. verder heb ik hier alleen last van mn boven buurman (een gestoorde ) en verder is iedereen redelijk respectvol naar elkaar toe.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:47

Een feestje moet kunnen zolang het niet elke week is hoor je mij niet klagen. Wij hebben ook wel 1 keer per jaar een goed feessie en dan vinden de buren het ook niet erg. Dus wie zijn wij om er wel over te gaan klagen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 17:17

Arabesk schreef:
De muziek is uit, de vergunning was tot 0.00h, :-)

Nou, dat was dan wel een beetje de welbekende "van een mug een olifant maken".... :o

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 17:24

Goh vannacht hadden de achterbuurjongens ook een feestje en om half 6 vanochtend was die nog niet afgelopen. word elke week erger...

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:21

Wow dat is wel erg laat hier stopte het rond een uur of 2/3 agh als het niet te vaak gebeurd is het niet de moeite waard om te klagen maar het is wel vervelend..

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:22

Nee maar het word elke week langer en geluid word harder. Normaal ga ik ook gewoon opstap dus dan boeit het me neit zo maar gisteren dus niet... Mn ouders hebben er ook flink last van.... Gefeliciteerd trouwens

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:29

Haha dankjewel ja als het elke week gebeurd en zeker totzo laat zou ik ook wel even lAngs gaan dat is gewoon niet leuk meer dan houden ze maar een beetje rekening met jullie dat is niet af en toe meer..

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:35

Dan heb je aardige buren als de muziek netjes om 00.00 uur uit gaat. Onze overburen (en die wonen echt minimaal 100 meter verderop) hebben regelmatig feest en de geluidsinstallatie dermate hard aan staan dat wij ons bed uit dreunen. Ook met alle ramen/deuren dicht, in beide huizen. Gaat rustig door tot een uur of drie/vier en zachter doen: ho maar. Harder wel uiteraard. Praten helpt niet, politie doet niks en de buren gaan maar door, jaar in, jaar uit...