volbloedfan schreef:Of wegens beperkte ruimte wil ik jullie vragen de kinderen thuis te laten.
De wijnkelder heeft slechts plaats voor twee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denz schreef:haflingertje schreef:Tja en sommige mensen met kinderen voelen zich dan gelijk aangevallen.
Ik voel me nu al aangevallen en ik heb niet eens kinderen
)
niet dat elk kind een losgeslagen monster is, maar het is jóuw dag, jóuw wens en dan mag je dat best vragen van je gasten
En zeker niet 's avonds.Konstantine schreef:Ik weet niet of er alleenstaande ouders bij zijn, zo niet dan vind ik
"Wij zien u graag met zijn twee, neem de kinderen dus niet mee."
wel een leuke. Die stond ook op de uitnodiging voor de verjaardag van mijn tante
denz schreef:haflingertje: nou zo'n moedergevoel heb ik niet hoor, maar ik vind het gewoon echt raar...
En als het nou familie is? Mogen ze dan ook niet komen?
Het is net als dat mijn man ergens niet welkom zou zijn... ook dan ga ik niet..
Wat een raar gedoe allemaal joh.
En ja die van mij gaat ook gewoon mee naar verjaardagen van vrienden, behalve als hij ze niet kent of er echt niks mee heeft.
denz schreef:Maarre verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt belachelijk vind als kinderen ongewenst zijn op een bruiloft.
Ik hou ook helemaal niet van kinderen en heb ook nog geen kinderwens ofzo, maar sorry hoor een kind hoort er toch gewoon bij, het is toch geen hond die je ff thuislaat!
inge81 schreef:Wellicht nog een paar opties
Onze dag willen wij graag onvergetelijk maken
Kunt u daarom uw kinderen wellicht thuis laten
Om gezeur achteraf te voorkomen,
verzoeken wij alleen volwassenen te komen
Kinderloos gaan wij door het leven en zo willen wij ook onze bruiloft beleven.

vind ik zo'n zinnetje in dichtvorm nogal
kinderachtig
denz schreef:Haha Batje dat vind ik helemaal een goeie, gewoon trouwen op een boot!
Maarre verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt belachelijk vind als kinderen ongewenst zijn op een bruiloft.
Ik hou ook helemaal niet van kinderen en heb ook nog geen kinderwens ofzo, maar sorry hoor een kind hoort er toch gewoon bij, het is toch geen hond die je ff thuislaat!
Als ik ooit een kind zou hebben en iemand wil geen kinderen op z'n bruiloft dan blijf ik lekker thuis. Daaag......
denz schreef:haflingertje: nou zo'n moedergevoel heb ik niet hoor, maar ik vind het gewoon echt raar...
En als het nou familie is? Mogen ze dan ook niet komen?
Het is net als dat mijn man ergens niet welkom zou zijn... ook dan ga ik niet..
Wat een raar gedoe allemaal joh.
En ja die van mij gaat ook gewoon mee naar verjaardagen van vrienden, behalve als hij ze niet kent of er echt niks mee heeft.

eempiej schreef:Ik vind deze wel een geschikte, al weet ik niet of je wel ooit kinderen wilt. Anders zou ik er van maken:
Kinderloos gaan wij op dit moment door het leven en zo willen wij ook onze bruiloft beleven.
odetteke schreef:denz schreef:Maarre verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt belachelijk vind als kinderen ongewenst zijn op een bruiloft.
Ik vind het net zo iets als zeggen dat je niets met bejaarden hebt omdat je net iets te vaak hebt gezien dat er een kunstgebit uit viel tijdens het eten en ze daarom niet mogen komen
Mogen best komen