Ik ben met de naam Perla best wel tevreden, zeker als ik kijk na de namen van mijn broers: Gianluca, Ivano Damiano & Vincenzo. Maar vele mensen denken HUH perla, parel, pearl en kijken is vreemd na mij haha
Ik vind Perla erg mooi
Asmara
Geplaatst: 25-07-10 00:40
Aladinnetje schreef:
wij hebben iemand op stal rijden die 'lieve' heet.
Ik was een keertje op kamp, en toen had ik ook een meisje gezien, die heette ook 'Lieve', dat lijkt me zo appart. Als je tante ofzo dan een brief schrijft voor je verjaardag is het:
Lieve Lieve, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
haha wel raar ;$
ik heet zelf trouwens Asmara, dat betekent in het Indisch: Liefde. ik vind het zelf wel een mooie betekenis
mijn ouders zijn aan die naam gekomen, doordat mijn oma uit Indie komt
Leuk topic Heb het eerste gedeelte nooit gezien joh
auk schreef:
Ja maar dat vind ik ook van Bebi....Hoe verzín je het in godsnaam?
Dat is gewoon kindermishandeling
Volgens mij is er hier op bokt een vrouwtje wiens zoontje Zoef heet. Of is die hier al genoemd? Die naam zou nou niet bepaald voor het eerst in mij op komen
Hier om mij heen hoor ik heel veel namen eindigend op ie, of y, bijvoorbeeld Femmy, Daisy en Sammie, Jacky opzich wel leuke namen, maar als je ouder bent vind ik dat ie/y niet zo passend meer, geeft toch iets kleins aan. (zelfde voor namen met je aan het eind, Josje bijvoorbeeld)
Ik heb een paar blz geleden gezegd dat als ik een dochtertje zou krijgen haar tweede naam Lara zou worden, dat gaat nu dus echt gebeuren, nu nog een eerste naam die daar mooi bij past. Vreemde is dat ik al tijden een naam in mijn hoofd had, maar nu ik zeker weet dat het een meisje is, weet ik het niet zo zeker meer.
SteffiiY
Geplaatst: 27-07-10 09:21
LynnDenise schreef:
Thijs vind ik wel mooier geschreven, maar Teis is dan wel weer aparter.