Anthea schreef:Dan zie ik niet eens de kleding of d'r knappe kop, alleen die spleet tussen d'r tanden. Verschrikkelijk.
Dat had ik dus ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik heb zelf ook een spleetje tussen mijn tanden. En bewust geen beugel genomen ondanks aandringen van mijn tandarts aangezien alles prima recht staat alleen met wat ruimte ertussen. Nou en.
xKatleentjex schreef:Ik heb dat blaadje zelf niet, is de foto in het echt misschien zoveel groter dat het zoveel meer opvalt?Citaat:Ik heb zelf ook een spleetje tussen mijn tanden. En bewust geen beugel genomen ondanks aandringen van mijn tandarts aangezien alles prima recht staat alleen met wat ruimte ertussen. Nou en.
Ik begon me al af te vragen of ik de enige was. Ik heb me mijn halve leven doodgeërgerd aan mensen die gewoon ronduit zeggen dat het maar lelijk is (je weet niet half hoe kwetsend het is als mensen je daarop de hele tijd beoordelen), maar nu lach ik gewoon extra hard op alle foto's. Ik ga mezelf niet meer verbergen hiervoor. Ik vind het niet (meer) lelijk, ook niet bij een model, en als anderen dat wel vinden hebben ze maar pech.
xKatleentjex schreef:Fietsenstalling...dat is ook inderdaad een van mijn bijnamen geweest toen ik nog een kind was...
Kijk ik snap dat mensen het niet mooi of aantrekkelijk vinden en dat hoeft ook helemaal niet, maar moeten er echt de hele tijd van die bespottelijke benamingen voorbijkomen? "wat een gigantisch gat..wat een fietsenstalling..." . Als het hier om een dik persoon ging, riep toch ook niet iedereen "wat een dikke mossel zeg!" mag ik hopen?
Angeliekje schreef:Mijn tandarts zei toen ik kleiner was van je kan een beugel nemen, maar het groeit wel weer terug naar verloop van tijd dat is de stand van de tanden nou eenmaal
gabyfedde schreef:Angeliekje schreef:Mijn tandarts zei toen ik kleiner was van je kan een beugel nemen, maar het groeit wel weer terug naar verloop van tijd dat is de stand van de tanden nou eenmaal
Dat is echt onzin. Dat hij het zei geloof ik wel, maar als het goed gebeurt dan blijft het altijd zo. Blijkbaar is hij er niet zo handig in ofzo?
Ik had ook een spleetje en dit is dmv orthodontie verdwenen.
Konstantine schreef:Wat mij betreft mogen ze best vaker verschillende "dikke" modellen gebruiken hoor. Daarvoor hebben ze namelijk ook al 10 catalogi lang dezelfde
Zij is wel heel mooi trouwens, dat vollere model, mooier dan al die dunne modellen in die catalogus.
xKatleentjex schreef:Jamaar dat bedoel ik niet
Ik bedoel dat het blijkbaar wel normaal is om lelijke bijnamen te geven aan iemand met een spleetje tussen de tanden als fietsenstalling. Maar als ik hetzelfde zou doen met een foto van een dik model op bokt, krijg ik de wind van voren.
Konstantine schreef:Tsja, ik vind Fietsenstalling eigenlijk niet heel erg... Ik heet al zo'n 8 jaar lang Konijn omdat ik een overbeet heb die steeds erger wordt en het kan me echt niet deren, kan ook niet begrijpen dat jij het je zo aantrekt eigenlijk