). Ik stap binnen en er stapt een man met een kind buiten. Mijn hond gaat zitten en kindje wilt mijn hond een aai geven. Begint die man te roepen dat mijn hond HEEEEEEL gevaarlijk is en hij zit klaar om aan te vallen en dan moet je dat zo oplossen: trapte gelijk mijn hond tegen zijn edele delen die er allemaal nog hangen! Hond kruipt in elkaar en man blijft tegen mijn hond trappen! Ik vlieg naar buiten, maak mijn hond los en hond weet niet waar te kruipen van schrik, ik begin te roepen tegen die man en hoor mijn hond WEER piepen, die man zijn kind was nu op mijn hond zijn poten aan het trappen! Mijn echtgenoot hoorde mij brullen en heeft de man nét geen vuist in zijn gezicht verkocht. Man gevolgd naar zijn auto, nummerplaat genoteerd en het personeel van de winkel ingelicht dat ze de beelden zeker moesten bijhouden, moest mijn hond een letsel hebben. Gelukkig had mijn hond niets, maar hij heeft weken in huis geplast vanaf dat er iemand te bruut naar hem toestapte...Bende eikels dat er bestaan...
Het ligt vaak ook gewoon aan de opvoeding van die kinderen, een kind moet dit ergens zien en waar ziet een kind meer dan thuis of tv...
wat verschrikkelijk! Zelf heb ik erg vaak opgepast en ik kan je vertellen dat zelfs de kindjes van vier al weten dat ze zachtjes moeten doen! Niet te geloven!!!!!
en ik zou ook aangifte doen, aangezien het gewoon zinloos geweld is? En ik denk dat de verzekerig dan misschien ook wel de DA kosten verzekerd.. Onze hond heeft namelijk een keer gevochten met een andere en hem toen gebeten (verder is het nu een hele lieve hond hoor, hij was een beetje lastig in zijn puberteit...), en dat heeft onze verzekering ook voor dat hondje moeten betalen.
.
Zal er steeds naast slaan
Die man is uiteindelijk gaan lopen door een 10 tal truckchauffeurs die allemaal wel 'een' huisdier hadden en gewoon niet konden geloven dat hij dit zojuist had gedaan
Zijn vrouw is zich nadien nog komen excuseren, blijkbaar is haar man in het verleden gebeten geweest door een hond en als hij een hond ziet maakt hij een klik. Kan allemaal goed zijn, maar als mijn hond ZITTEND kijkt naar een kind, waarom schop je het beest dan bij elkaar? Ze hebben mijn man en zijn beste vriend (die in hun auto achter de onze zaten te wachten) bij hun kraag moeten grijpen want beide zijn gigantische dierenliefhebbers en stonden echt al klaar met hun vuisten...