Ik kon niets anders bedenken dan de vliegenmepper die heeft nu dus ook even gefunctioneerd als de spinnemepper, maar het enge van alles ik had hem dood geslagen en toen wilde ik hem van het plafon tikken en nu is hij weg, sproolooss

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rody01 schreef:Leeftijd? Pardon?![]()
Sorry, maar zet er gewoon een glas op, papiertje er tussen en buiten los laten.
Je bent toch ook niet bang voor een paard, tenminste lijkt me niet. Wat kan zo'n klein beestje nou meer dan een paard?
Seleentj schreef:Ja hier een echte vrouw aan het woord![]()
Ik ben alleen thuis i.v.m ouders op vakantie en nou komt het..
Ik lag in bed gisteren, en zag een grote enge zwarte schaduw over het plafond wandelen, juist ja een dikke grote zwarte spin.!![]()
Nou is het zo dat ik echt een fobie voor die beeste heb, met als eindstand dat ik in me ouders bed heb geslapen vannacht, maar ik moet ook me eigen kamer weer in (kleren makeup enz)
Met een stofzuiger opzuigen durf ik nog wel maar komt die er dan weer uitgewandeld ?, tips of iemand die in de buurt woont en hem weg wilt halen zijn welkom![]()
Alvast bedankt!
Je bent toch ook niet bang voor een paard, tenminste lijkt me niet. Wat kan zo'n klein beestje nou meer dan een paard?
Rody01 schreef:Tell me, waarom zijn jullie bang voor spinnen?
Jinte schreef:Miska schreef:Is de leeftijd joh...
Leeftijd..?
Ik ben 17 en als de dood voor spinnen, maar mijn moeder van bijna 52 gilt ook nog de oren van je hoofd als ze een spin ziet hoor!
Twiggy2008 schreef:Rody01 schreef:Leeftijd? Pardon?![]()
Mij doodsbang maken.![]()
Het gaat niet om grootte, het gaat om de enorme angst. En die heb je of die heb je niet. Jij hebt 'm niet, nou, wees blij.
Ik helaas wel. Kan er ook niets aan doen.![]()
Misschien eens leren je in te leven in wat een fobie eigenlijk is?
itsmi schreef:Rody01 schreef:Tell me, waarom zijn jullie bang voor spinnen?
je kunt niet alle angsten verklaren. dat is nou eenmaal zo.
en trouwens, spinnen kunnen gemeen bijten...
MieLo schreef:itsmi schreef:
Tell me, waarom zijn jullie bang voor spinnen?
je kunt niet alle angsten verklaren. dat is nou eenmaal zo.
en trouwens, spinnen kunnen gemeen bijten...
Rody01 schreef:Dat probeer ik, maar ik snap het gewoon niet...