[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shrimp

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 23:06

A kent D niet. Dus ik ben niet bang dat A op de stoep gaat staan bij D.

Ik heb hem expres niks gezegt. Hij weet zijn voornaam, omdat ik gezegt heb, het spijt me, ik heb gevoels voor hem.

Ik heb verder ook geen vragen gehad waar D woont of iets in die trant.

Ik denk, dat het loze woorden zijn die bedreigingen. Want het ene moment is hij kwaad, maar diezelfde dag heeft hij nog spijt van zijn boze woorden..

Ik heb daarstraks weer een sms gehad, en nog een ofline bericht op msn. Ik heb nergens op gereageerd :)

Hij stuurde dat nu zijn hondje weg is, hij mij des te meer mist. Dat het verschikkelijk is het gevoel iemand kwijt te zijn.

Ook op msn, lieve woorden. Of ik foto's wil. En of ik soms boos ben dat ik niet meer reageer. Of dat ik alsjeblieft wil reageren.
Maar hij zegt ook, dat hij het begrijpt als ik dat niet kan.

Soms weet ik echt niet meer wat ik van hem denken moet.. Het ene moment is hij sus.. Het andere moment weer zo..

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:09

Je moet er niks van denken :+ laat het gewoon links liggen.
Het klinkt een beetje 'cru' maar elke vriendschap heeft een 'doel.'

Met de ene vriendin ga je shoppen.
Met de ander rij je veel buiten.
Een moeder is een moeder, een vader een vader.
Met D. heb je een partner-relatie.

En wat is A. dan van je?
Je seksmaatje?
Daar heb je D. voor denk ik dan.
Je vader?
Dan zou hij zo niet praten.
Je beste vriend?
Zou hij je zo niet behandelen. Dan zou hij geen boze woorden uiten en er later geen spijt van hebben, dat is zo loos.

Oftewel, op dit punt is A. helemaal niet van 'waarde' in jouw leven en voegt hij niets toe. Ja, een hoop negativiteit, en pijn. En dat wil niemand in zijn leven.

Maar meer zeg ik er niet over, ik heb een beetje het gevoel dat ik tegen een muur aan loop te praten. ;)

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 23:12

Geloof me je praat niet tegen een muur. Ik ben ontzettend blij dat jullie meedenken en me hierin willen steunen :)
Op jullie advies ben ik hem nu aan het negeren. Ik heb hem de hele dag niks teruggestuurd. Op welke vraag van aandacht van hem dan ook. :)

Ik ga proberen met hem te stoppen :j
Ik wil met D verder. En niet meer met A :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:07

Je kunt het!!! en je omschrijft het goed, hij wil aandacht, hij kan het gewoon niet hebben dat z'n minnares hem gedumpt heeft. Nu wordt hij wel gedwongen om na te denken over zijn leven/huwelijk en da's niet zo leuk. Het is voor hem veel leuker om met jou te rotzooien. Als je verder wilt met D dan is het simpel, niet 'proberen' te stoppen met A maar het gewoon doen!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:31

shrimp schreef:
A kent D niet. Dus ik ben niet bang dat A op de stoep gaat staan bij D.

Ik heb hem expres niks gezegt. Hij weet zijn voornaam, omdat ik gezegt heb, het spijt me, ik heb gevoels voor hem.

Ik heb verder ook geen vragen gehad waar D woont of iets in die trant.

Ik denk, dat het loze woorden zijn die bedreigingen. Want het ene moment is hij kwaad, maar diezelfde dag heeft hij nog spijt van zijn boze woorden..

Ik heb daarstraks weer een sms gehad, en nog een ofline bericht op msn. Ik heb nergens op gereageerd :)

Hij stuurde dat nu zijn hondje weg is, hij mij des te meer mist. Dat het verschikkelijk is het gevoel iemand kwijt te zijn.

Ook op msn, lieve woorden. Of ik foto's wil. En of ik soms boos ben dat ik niet meer reageer. Of dat ik alsjeblieft wil reageren.
Maar hij zegt ook, dat hij het begrijpt als ik dat niet kan.

Soms weet ik echt niet meer wat ik van hem denken moet.. Het ene moment is hij sus.. Het andere moment weer zo..

Achossie hij mist iemand nu het hondje weg is... :(:) wat sneu :Z

:)*
neem een pup

:)*
hij heeft ook nog een vrouw, dus zo alleen zal ie niet zijn

Laat je niet vermurwen TS!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:41

Abeltje om jou reactie moet ik wel even lachen :=

Maar je hebt zeker gelijk!

Zet hem op TS je bent nu op de goede weg houd het vol je kunt het!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:45

Kinke schreef:
Je kunt het!!! en je omschrijft het goed, hij wil aandacht, hij kan het gewoon niet hebben dat z'n minnares hem gedumpt heeft. Nu wordt hij wel gedwongen om na te denken over zijn leven/huwelijk en da's niet zo leuk. Het is voor hem veel leuker om met jou te rotzooien. Als je verder wilt met D dan is het simpel, niet 'proberen' te stoppen met A maar het gewoon doen!

Idd..je slaat de spijker op z'n kop denk ik. 'Normaal' is het andersom, hij hoort z'n minnares te dumpen.

Verder vind ik dat Abeltje in het topic een aantal goede adviezen heeft gegeven, ook mbt wat je tegen D. moet/kan zeggen.

Probeer het af te sluiten voor jezelf, het was geen gezonde relatie, het had geen toekomst, ik denk dat je dat diep van binnen ook wel weet, anders had je die twijfels niet gekregen. Laat het achter je als een fijne tijd waarin je hebt genoten van de momenten, ondanks dat jullie behoorlijk 'fout' bezig waren. Koester de fijne herinneringen.

Maar nu heb je wel een gezonde relatie, met iemand die jou iets kan bieden, iets waar wel toekomst in zit en waarin je op elkaar kunt bouwen. Dat vind ik veel meer waard en daar zou ik me helemaal op storten.

Alle reacties die nu van A. af komen, zijn alleen maar om jou in de war te maken, op je gevoel in te spelen en je nieuwe relatie kapot te maken. Mocht het echt uit de hand lopen, kun je altijd nog naar de politie stappen ivm bedreigingen bijv. Verder idd niet meer op hem reageren, zoveel mogelijk hem uit je leven houden, is soms even moeilijk (wissen van tel.nr. msn, hyves etc.), maar op die manier krijg je wel je rust om het te verwerken, want ook hierbij hoort luduvudu, en je op je nieuwe relatie te richten.

Succes meid!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:46

Klinkt inderdaad als een schat van een vent. :roll:

Op MSN zit een blokkeerknop, dus ik zou zeggen. Blokkeren en verwijderen... Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, wat voor abo, maar ook daar zeg ik nieuw nummer.

Hij houdt niet alleen zijn vrouw al die tijd voor de gek, maar ook jou. Je bent erin gaan geloven, dat hij zo lief is en echt 100% voor jou wil gaan. Maar kom op zeg... waar een wil is is een weg. En die wil ontbreekt blijkbaar dus.

Lekker nieuw leven op gaan bouwen.. Laat A lekker links liggen. Je bent nu gek op D, dus je gedachte moeten daar nu lekker bij zijn.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:48

Ben het met de rest eens, contact verbreken, anders wordt het wel erg moeilijk om dit af te sluiten.
Fijn dat je het met D zo goed hebt en zou verder ook niet alles vertellen over A, dat is verleden tijd en gestopt toen je D leerde kennen :)
Succes!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:11

Citaat:
Ook heeft A gevraagd, of ik niet een excuus of iets dergelijks had. Wat hij aan B kon vertellen, waarom ik niets meer liet horen.

Ach.. simpel toch? Dat kan deze A. ook zelf verzinnen: "Ze is een leuke jongen tegengekomen en is helemaal verliefd!"

Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, maar ik vraag me intussen toch wel af of JIJ wel 100% van A. af wil.. en of je het gebedel om jouw gunsten toch niet stiekem een beetje leuk vindt. Als je, zoals je schrijft, helemaal "into" de relatie met je nieuwe vriend bent, lijkt het me simpel zat om tegen A. te zeggen "Schat, het is mooi geweest" .. en dat gezeur over een hondje, 't is te l*llig voor woorden..

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:58

Het meeste is hier onder hand al wel gezegd en je wordt echt flink emotioneel gechanteerd.
Zoals het bij elke verslaving het geval is moet je leren afkicken en dat geldt zowel voor jou als voor hem.
Jij hebt afleiding om je verslaving door te zetten,(je nieuwe relatie) maar dat heeft hij niet en dat is wat het voor hem inderdaad moeilijker maakt, alleen dat is NIET jouw pakkie aan!

Het meeste wat hij uitkraamt is onzin en zal hij ook niet in uitvoering brengen en is alleen maar om zijn zin te krijgen, want hij is veel te bang dat zijn vrouw erachter komt en dergelijke anders was hij al lang van haar gaan scheiden in de tijd dat jullie samen waren.
Je was voor hem gewoon een leuk en geheimzinnig hebbedingetje wat sensatie (de spanning van de geheimzinnigheid) met zich meebracht, meer niet.

Gewoon duidelijk op je strepen staan en hem zeggen waar het op staat, als hij vervelend blijft doen dan doe je aangifte bij de politie, want dit neigt naar stalking imo.

Wat betreft openheid en eerlijkheid naar je huidige vriend toe, ga niet uitgebreid je verhaal zitten doen over je ex, want daar zit hij echt niet op te wachten en helemaal niet in jullie beginfase.
Laat je ex niet je leven bepalen, hij is niet voor niks je ex en wat jullie samen hadden was gebaseerd op één grote luchtbel die nu uit elkaar is gespat.

Lees dit maar eens door:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/so ... dgaan.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:10

Ik ben wel benieuwd naar het leeftijdsverschil tussen TS en die getrouwde man.

Ik denk dat je een leuk fris opleukertje bent voor zijn huwelijk. Dat jij nog veel te weinig mannenkennis hebt om hem zo een lieve man te vinden. Want zo lief is dit allemaal niet....verplaats je eens in de schoenen van zijn vrouw...zij wast en kookt voor hem, luistert naar hem en wenst hem elke dag alle goeds, dan kookt ze voor een andere vrouw en is zij zo lief er niets achter te zoeken en hij doet net of er niets is.....heel erg lieve man!!!!!

Het zou heel volwassen van je zijn als je volledig breekt met hem, dat je je telefoonnummer verandert, je email verandert en hem gewoon laat.....voor jouw komt er weer een ander. Hij koopt weer een schattig hondje gaat wandelen en komt wel weer een ander meisje tegen....

Ga lekker genieten met je nieuwe vriend en vergeet deze intermezzo, gewoon een ex, een stukje levenservaring en mensenkennis.

Wens de lieve trouwe vrouw van deze man maar alle goeds, wellicht was je wel nummer zoveel en weet ze het wel en laat ze het maar zo.....huwelijken kunnen soms heel vreemd in elkaar steken en mannen kunnen soms heel scheef pissen en hebben soms een heel vergevingsgezinde vrouwen die hebben gekozen om de andere kant op te kijken......

En idd laat je niet chanteren, want dit is zijn 2e verhaal, ook dit komt nl eens in zo een rare verhouding naar boven en ook daar is hij goed in. Jouw in te palmen, een jonge onervaren meid en daarna op je gevoel gaan werken, wat een heerlijk gevoel van macht zal deze man nu hebben over een vrouw, wat hij niet meer heeft over zijn eigen vrouw, of toch wellicht wel??? de macht dat hij doet wat hij wil en zij weet het niet en haar benen uit haar gat loopt om hem tevreden te stellen zodat hij lief voor haar is????? rare snuiter, maar dit gefrustreerde gedrag van deze kerel helemaal uitbannen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:14

shrimp schreef:
Geloof me je praat niet tegen een muur. Ik ben ontzettend blij dat jullie meedenken en me hierin willen steunen :)
Op jullie advies ben ik hem nu aan het negeren. Ik heb hem de hele dag niks teruggestuurd. Op welke vraag van aandacht van hem dan ook. :)

Ik ga proberen met hem te stoppen :j
Ik wil met D verder. En niet meer met A :)

Je zegt het zelf, verspeel je relatie met D niet, die snapt straks niet meer hoe hij er in staat met jouw.

Ennne, met die rare ex, vergeet niet dat jaloesie ook een rol bij hem speelt, want hij is je kwijt aan een ander en hij niet een ander ook niet.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:10

Je kunt desnoods nog terugsturen naar A. dat je lang genoeg op hem hebt gewacht, maar dat je nu toch echt een relatie hebt met D. Dat het dus over en uit is tussen jullie en dat hij dat heeft te accepteren.
Ook dat je verder geen enkel contact meer wenst.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:19

Wat anderen voor mij al hebben gezegd: Als je met D verder wilt moet je niet "proberen" te stoppen met A, maar dan stop je gewoon met A. Ik snap niet dat je inmiddels nog niet helemaal klaar bent met die vent... Of naja, ik snap het wel een beetje, liefde maakt blind, maarja, je bent nu gek op een ander en die verdient gewoon 100% jou aandacht en zou dat niet moeten delen met zo'n mafkees.

Ik zou idd wel vertellen dat je af en toe nog last hebt van een ex, dan weet hij ook waar hij aantoe is.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:21

Apple schreef:
Je kunt desnoods nog terugsturen naar A. dat je lang genoeg op hem hebt gewacht, maar dat je nu toch echt een relatie hebt met D. Dat het dus over en uit is tussen jullie en dat hij dat heeft te accepteren.
Ook dat je verder geen enkel contact meer wenst.

Lang genoeg gewacht..? Dan bevestigd ze nog maar eens haar onderdanige positie! Hmm... en wat dan als A. dan daadwerkelijk opeens besluit definitief te gaan scheiden?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:22

Dan heeft A. pech. Vast wel weer een nieuwe scharrel te vinden.

Zij heeft toch lang op hem gewacht? Met al die loze beloftes van hem? Kan geen kwaad dat nog eens te benadrukken.

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:24

Maak het jezelf alsjeblieft niet zo moeilijk! Gewoon blokkeren en dergelijk, hij gaat heus niet tegen D zeggen dat je een relatie met hem had.. dat riskeert ie heus niet tegenover zijn vrouw.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:26

Ja of gewoon dat hij zijn kansen heeft gehad... klaar.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:31

Apple schreef:
Dan heeft A. pech. Vast wel weer een nieuwe scharrel te vinden.

Zij heeft toch lang op hem gewacht? Met al die loze beloftes van hem? Kan geen kwaad dat nog eens te benadrukken.

Gezien mijn eerdere twijfels, vermoed ik dat D. dan wel 's pech zou kunnen hebben.. 't is immers zo'n lieve man? :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:32

Een 'lieve man' houdt er geen andere vriendin op na.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:49

Nou, haha, volgens de TS in dit geval dus wel!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:19

Wat een zakkenwasser die kerel A.

Knap dat je het steeds meer gaat negeren en het af wilt sluiten. Ga zo door, dan wordt je nog véél gelukkiger met D.

Succes.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 07:24

Nou.. Zojuist de pc aangezet, om even vlug de mail te kijken voor ik naar stage moet.. Dus een heel msn bericht van A...

Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben. En dat omdat ik niet reageer hij denkt dat k het maar voor flauwekul neem.
Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account). Overdag en savonds, en dat hij weet dat ik dus niet constant op stage ben. Hij zegt dat hij niet met ruzie wilt eindigen. En vraagt mij voor de laatste keer contact met hem op t enemen.
Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.

En nou weet ik het dus niet meer.. Ik wil eigenlijk niet reageren.. Maar als ik niet reageer wil hij dus hierheen komen, en daar heb ik helemaal geen zin in..

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:40

shrimp schreef:
Nou.. Zojuist de pc aangezet, om even vlug de mail te kijken voor ik naar stage moet.. Dus een heel msn bericht van A...

Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben. En dat omdat ik niet reageer hij denkt dat k het maar voor flauwekul neem.
Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account). Overdag en savonds, en dat hij weet dat ik dus niet constant op stage ben. Hij zegt dat hij niet met ruzie wilt eindigen. En vraagt mij voor de laatste keer contact met hem op t enemen.
Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.

En nou weet ik het dus niet meer.. Ik wil eigenlijk niet reageren.. Maar als ik niet reageer wil hij dus hierheen komen, en daar heb ik helemaal geen zin in..

wie is hier nou de bedrieger?

zeg m duidelijk dat t afgelopen is wil ie t niet horen dan maar kwaadschiks en zeggen dat je zn vrouw informeert