poes schreef:Hoe hard het ook is dat sommigen adviseren om het paard te verkopen, het is een optie die imo wel open moet blijven.
Als je je paard thuis hebt staan en wei bij huis hebt zijn de kosten minimaal. Ik had het niet over een pensionstal die 250 of meer per maand kost. Goed zoeken op MP voor hooi (heb het nu voor 3 Euro per pakje) en goed zoeken waar je strooisel het goedkoopst is. Dan ben je hoogstens 75 Euro per maand kwijt, incl. krachtvoer.
Heb paard ook bij huis en ben helaas ook DSB-slachtoffer. Niet met hypotheek maar met PL, maar dat maakt niet uit,ik ben genaaid. Ik eet liever een hap minder dan dat ik mijn paard zou verkopen. Heb jaren een uitkering gehad en een paard en dan werkte ik voor de stalling en werd zelf gevoederd door mijn familie.
Kan me heel goed voorstellen dat ze Tom niet willen verkopen. Ook al zou er iets gebeuren met schuldeisers. Want dan kun je familie inschakelen of vrienden die eigenaar "spelen". Ik begrijp TS erg goed, zou mijn paard ook nooit verkopen.