Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjoleinft schreef:echt dit is niet normaal,
toen ik 11 was dacht ik daar niet eens aan en ik had nog helemaal geen interesse in het andere geslacht.
(ik zit nu ook nog liever bij me paard dan bij de mannen en ben nu 21)
trekpaardluf schreef:hier valt mijn mond van op mijn tenen! sorry hoor! dit vindik zo erg! vind het bijna eng eigenlijk. mocht het serieus geschreven zijn (wat ik me wel afvraag.) hoe weinig aandacht krijgt zij dan van haar ouders? hoe ver is zij al heen! ik bedoel toen ik 11 was wist ik net wat zoenen was.. maar ik gruwelde er van..
roxxxiejjj schreef:Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken.Die zat er dus nog leuk in.
Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post, vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder.
BESCHIMMELD
![]()
Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen
trekpaardluf schreef:roxxxiejjj schreef:Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken.Die zat er dus nog leuk in.
Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post, vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder.
BESCHIMMELD
![]()
OMG hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*raapt zich op van de grond
KBTP schreef:trekpaardluf schreef:
OMG hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*raapt zich op van de grond
Vanhetzelfde hier, raapt zich ook weer bij elkaar voor op de bank te gaan zitten!Maar meisjes steken vaak veel in hun geslachtsdeel.
Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader, afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ?
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!
roxxxiejjj schreef:Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken.Die zat er dus nog leuk in.
BESCHIMMELD
![]()
KBTP schreef:Vanhetzelfde hier, raapt zich ook weer bij elkaar voor op de bank te gaan zitten!Maar meisjes steken vaak veel in hun geslachtsdeel.
Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader, afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ?
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!
Nies_ schreef:KBTP schreef:Vanhetzelfde hier, raapt zich ook weer bij elkaar voor op de bank te gaan zitten!Maar meisjes steken vaak veel in hun geslachtsdeel.
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!wellicht libello's?