Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:08

Op SOA's kun je je laten testen via de huisarts of GGD, eventueel anoniem. Op het lab wordt via een prik in je elleboogplooi wat bloed afgenomen, soms kan 't ook door een potje urine in te leveren. Je hebt trouwens eerder kans op een SOA dan een zwangerschap...

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:11

echt dit is niet normaal,
toen ik 11 was dacht ik daar niet eens aan en ik had nog helemaal geen interesse in het andere geslacht.
(ik zit nu ook nog liever bij me paard dan bij de mannen en ben nu 21 :o )

Weissjee

Re: Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:18

Pff. Ik vind het een beetje vreemd verhaal :o. Maar als het waar is dan vind ik het echt apart dat ze er op die leeftijd mee bezig zijn.
Ik ben dan nu 15 jaar maar op mijn 13e vond ik jongens pas intressant worden. En heb nu net een vriend maar sex hebben wacht ik nog een poosje mee ;).

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:22

marjoleinft schreef:
echt dit is niet normaal,
toen ik 11 was dacht ik daar niet eens aan en ik had nog helemaal geen interesse in het andere geslacht.
(ik zit nu ook nog liever bij me paard dan bij de mannen en ben nu 21 :o )

Ik was op die leeftijd nog "bang" voor jongens en ik vond zoenen vies :=
Ben nu 18 en heb nog steeds met maar 1 jongen gezoend en seks gehad, maar dat blijft hopelijk ook bij 1, haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:24

De gemiddelde leeftijd dat een persoon voor eht eerst sex heeft is 17,4 jaar *ooit ergens gelezen*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:25

Asyaa schreef:
De gemiddelde leeftijd dat een persoon voor eht eerst sex heeft is 17,4 jaar *ooit ergens gelezen*

Stond vandaag in een blaadje die is gezakt naar 16,7 jaar :P

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:44

Opzich valt 16,7 jaar nog wel mee...
Maar het is gemiddeld... dus er zullen idd kinderen bij zitten van een jaar of 11-12.. Niet te begrijpen toch?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:51

hier valt mijn mond van op mijn tenen! sorry hoor! dit vindik zo erg! vind het bijna eng eigenlijk. mocht het serieus geschreven zijn (wat ik me wel afvraag.) hoe weinig aandacht krijgt zij dan van haar ouders? hoe ver is zij al heen! ik bedoel toen ik 11 was wist ik net wat zoenen was.. maar ik gruwelde er van..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:56

trekpaardluf schreef:
hier valt mijn mond van op mijn tenen! sorry hoor! dit vindik zo erg! vind het bijna eng eigenlijk. mocht het serieus geschreven zijn (wat ik me wel afvraag.) hoe weinig aandacht krijgt zij dan van haar ouders? hoe ver is zij al heen! ik bedoel toen ik 11 was wist ik net wat zoenen was.. maar ik gruwelde er van..

Ik wou het nog netjes houden, ik denk ik laat m niet verder vallen dan mijn knieen :P

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:02

Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken. :+ Die zat er dus nog leuk in.

Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post :+ , vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder. :+ BESCHIMMELD :+

Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen :+

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:03

Om de één of andere reden heb ik vààk mijn bedenkingen bij zulke rubrieken in dagbladen >;) . Soms denk ik wel dat de redactie zulke belachelijke dingen zélf verzint omdat ze denken dat dat is wat de jeugd bezig houdt. Zo was er ooit een tijdschrift waarin 'alle vragen waarvan je het antwoord altijd al wilde weten' werden opgelost. Stond er bij: is het echt nodig om een sliertje tandpasta te gebruiken? Het antwoord luidde dan: neen, de grootte van een erwt is meer dan voldoende. Kom op, lijkt dat nou echt op een serieuze lezersvraag? En dat gevoel krijg ik ook bij het lezen van de beginpost, dikke flauwekul als je 't mij vraagt :x ..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:04

Een bifi worst :')

Ik heb ook eens ergens een soortgelijk verhaal gelezen met ene bevroren frikandel :+

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:07

Natuurlijk zijn er mensen die dingen verzinnen om te kijken of ze in het blad komen ;) Toch vind ik dat de Girlz wel wat geloofwaardigere dingen mogen plaatsen.

Maar echt, je gelooft het of je gelooft het niet... Echt veel meiden zitten écht met zulke vragen! Seksuele voorlichting komt vaak pas als jongeren in de 2e van het middelbare zitten ;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:11

roxxxiejjj schreef:
Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken. :+ Die zat er dus nog leuk in.

Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post :+ , vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder. :+ BESCHIMMELD :+

OMG hahahaha _O- _O- _O- _O- :')

*raapt zich op van de grond

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 23:15

trekpaardluf schreef:
roxxxiejjj schreef:

Vanhetzelfde hier, raapt zich ook weer bij elkaar voor op de bank te gaan zitten! :P Maar meisjes steken vaak veel in hun geslachtsdeel.

Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader :'), afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ? :P
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky! :o

Jenny__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:23

winia4ever schreef:
hahaha die heeft zeker vitaminde A te kort.. :Y)

Hahaha, helemaal mee eens :Y)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:26

KBTP schreef:
trekpaardluf schreef:

Vanhetzelfde hier, raapt zich ook weer bij elkaar voor op de bank te gaan zitten! :P Maar meisjes steken vaak veel in hun geslachtsdeel.

Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader :'), afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ? :P

Kaars, mascara potjes/eyeliner

Een geo lijkt me trouwens wel erg prikken, hahahaha

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:27

roxxxiejjj schreef:

Doet me denken aan een een verhaal van Marc Dufour hier op bokt. Over een meisje en een banaan :D

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:29

inderdaad ongelofelijk: ik geloof er dan ook niets van!

Òf die vragen worden gewoon verzonnen (wat ik zeker wel denk)
en/òf die vragen worden gewoon ingestuurd door mensen die zich vervelen!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:40

KBTP schreef:

:= wellicht libello's? :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 23:43

Nies_ schreef:
KBTP schreef:

:= wellicht libello's? :')

een Libello is een mannelijke libel toch? :P Lijkt me niet zo geweldig! :P Wel n Labello :+ Maar lijkt me dat je die zo kwijt bent.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:46

Ik vind het verhaal redelijk ongeloofwaardig al sta ik tegenwoordig nergens meer van te kijken.

Ik woon tegenover een schoolplein en wat je daar allemaal hoort na schooltijd.....zo was er laatst een jongetje van 9 jaar (voor mij een bekende) aan het spelen, mijn dochter van 6 liep daar ook met haar vriendinnetjes, een meisje fietste langs (duidelijk iets ouder als het jongetje) waarop het jongetje haar riep en vroeg of ze hem even lekker wilde pi*pen......waarop dat meisje nog zegt: oké mijn ouders zijn toch nog niet thuis.
Uiteraard hebben de 6 jarige oortjes dit ook gehoord waardoor ik s'avonds de vraag kreeg: mam wat betekent het wat T*** tegen R*** zei???? Sta je dan :o

Ook zie ik zeker wel verschil tussen mijn jeugd en die van nu:

Jonge grietjes op hakken/pumps met korte rokjes
Make up is tegenwoordig op zeer jonge leeftijd al normaal (dan heb ik het niet over speelgoed make up)
Teksten op muren of woorden die worden uitgesproken waarvan ik op die leeftijd de betekenis niet wist, laat staan het uitsprak.
7 a 8 jaar oude koters met een mobieltje

Ik speelde vroeger buiten, gingen hutten bouwen met de jongens of was braaf op mijn kamer met Barbie en haar familie aan het spelen.
Ik hield me druk bezig met mijn pony en misschien is dat ook wel mijn redding geweest (die hield mij van de straat :D )
Ik had wel jurkjes etc. maar liep het liefst in spijkerbroek of paardrijbroek.
Make up kreeg ik pas intresse in rond mijn 14e en mijn 1e mobieltje had ik op mijn 17e.

Ik had ook pas borstjes(erwtjes) op mijn 14e (dat was toen heel normaal), tegenwoordig lopen ze in groep 8 al met behoorlijke boezem en zijn een hoop al ongesteld.
Ik sta er dan ook niet raar van te kijken dat het experimenteren op seksueel vlak steeds jonger begint, de kinderen lijken tegewoordig ook sneller volwassen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:47

Labello dan := Gebruik die dingen sowieso nooit, dus ik zou t niet weten :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:49

Volgens mij weten die kinderen niet eens wat sex is.

Sex doe je als goed is uit liefde.

ikkan me niet voorstellen als je 10 0f 11 bent dat je echt weet wat liefde is :s. Teminste op dat gebied.

sorry vind het ongeloofwaardig klinken.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:52

Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!

een Libello is een mannelijke libel toch? :P Lijkt me niet zo geweldig! :P Wel n Labello :+ Maar lijkt me dat je die zo kwijt bent.[/quote]

Ik had op de middelbare een meisje in de klas die het met een spuitdeo had gedaan, alleen was ze de dop onderweg kwijt geraakt :D
Haar moeder heeft toen nog haarfijn verslag gedaan tijdens biologie, soort van waarschuwing/voorlichting, al kan ik mij herinneren dat ik er vooral heel erg om moest lachen en dat meisje gedurende de rest van haar schooltijd vaak te vraag kreeg: wat kijk je moeilijk? ben je de dop kwijt?