Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrie1996 schreef:hahahahahaha ik erger me er echt totaal niet aan . Heb beide wedstrijden gekeken maar nog geen irritatie-gevoelens..![]()
ik denk dat die dingen steeds minder leuk gaan worden en dat mensen die dingen minder meenemen. naja dat is wel te hopen voor iedereen hier..
Winandaa_ schreef:marrie1996 schreef:hahahahahaha ik erger me er echt totaal niet aan . Heb beide wedstrijden gekeken maar nog geen irritatie-gevoelens..![]()
ik denk dat die dingen steeds minder leuk gaan worden en dat mensen die dingen minder meenemen. naja dat is wel te hopen voor iedereen hier..
Voor mij ook niet hoor!Maar weetje wat het is, het maakt het wel weer bijzonder. Iedereen op zo'n gekke toeter, hoe bedenk je het!
Ik probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken, en zo veel mogenlijk te genieten van de wedstrijden!
Citaat:De wereldvoetbalbond (FIFA) heeft een oproep gedaan aan de enthousiaste voetbalsupporters, die een wedstrijd op het WK voetbal willen volgen. De bond zou graag zien, dat de toeter tijdens toespraken en volksliederen voor korte tijd het zwijgen wordt opgelegd.
De organisatie benadrukte daarnaast ook dat de vuvuzela's niet verboden zullen worden. "Iedereen houdt van de vuvuzela, ze zijn het symbool van dit toernooi. Wij hebben er geen klachten over ontvangen," aldus een woordvoerder.
Jolliegirl schreef:Je hebt een mute knopje op je afstandsbediening
Op stage staat ie ook aan... om gek van te worden
Citaat:Zuid-Afrika: Run op oordoppen
De oordoppen zijn niet aan te slepen in Zuid-Afrika. Er is een ware run ontstaan op de geluidsbeschermers tijdens het WK.
Veel mensen kopen de oordopjes tegen het oorverdovende kabaal van de vuvuzela, de traditionele Afrikaanse toeter. De toeter kan maximaal 130 decibel produceren. Oordopjes worden daarom ook wel aangeduid met Vuvu-stop. Ook televisiekijkers ervaren de toeter als storend. De organisatie ziet de toeter als symbool van het toernooi en denkt er niet aan om de vuvuzela te verbieden.