Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 12:30

melissa_b schreef:
JA ~~}> lekker ontopic blijven allemaal!
Dan kunnen jullie lekker mijn contract voor de man lezen en beoordelen :))

Die van jou is ook leuk :D :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:32

Jeetje, sommige mensen kunnen slecht tegen een grapje.. Kom op zeg, beetje lol trappen is toch leuk?

Als mijn vriend dit zou geven, zou ik dubbel liggen.. Ik heb ook niets met voetbal, maar zoiets vind ik wel grappig :D

Mijn mannetje gaat met vrienden in de kroeg voetbal kijken en ik ga mee met vriendinnen. Ik vind de sfeer altijd wel gezellig hier in de kroeg met dat soort dingen. Mijn vriend gaat vaak zat mee naar de paarden, dus een keer mee voetbal kijken vind ik geen enkel probleem :) Zeker het wk niet.

Waar sommige mensen zich al niet druk om maken.. Die 1 keer in de 4 (???) jaar.. Laat die mannen toch lekker zeg! :)

Iriscope

Re: Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:33

Is dat contract ook andersom verkrijgbaar :D Ik wil het liefst ALLE wedstrijden kijken, de hele dag door. Maar helaas moet ik werken dus dat zit er niet in. Vriendlief vindt het vreselijk dat er vanaf vrijdag iedere avond voetbal aan staat, ik vind het heerlijk!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:34

Ik zou in de vrije tijd die je krijgt een lingeriefeestje geven met de mooiste dames die je kent in de kamer ernaast. }:)

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:35

Ow, haha :') Die hebben wij hier ook al voor ons neus gekregen..
Heb ze ook vriendelijk uitgelachen dat ze mooi boven kunnen kijken op de mini-tv! *grinnikt vals*
Ik houd me aan mijn vaste patroon _O-

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:36

*gaat contract aanpassen voor vriendlief*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:39

_O-
Ben ik blij dat mijn man een nog grotere hekel heeft aan het voetbal dan ik :o

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:43

Ik vind het een goeie, hahaha :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:45

sporter schreef:
Als jij het verschil niet ziet dan geef ik het op.

Eindelijk een zinnige uitspraak van jou uit! ;) Ik vind het ook wel best het er bij te laten :)

Ik vind overigens de vrouwenversie ook mosterd na de maaltijd en eigenlijk niet grappig.. Dus ik wens jullie succes met dit "uitvechten" :')

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:47

Haha ik kan er wel om lachen! :D

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:52

hihi ik vind dit wel lollig. alleen krijgt ie mij tijdens het wk de deur niet uit! ik zit ook voor de buis. buitenspelregel ken ik en de meeste spelers ook ;) dus als ie bittergarnituur wil, zet ie de vetvijver maar aan in de rust ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:54

sporter schreef:
Nja aan je ontzettend heftige manier van reageren krijg ik wel die indruk. Maar dat is alleen mijn mening. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was :Y)
Heeft meer te maken met een gruwelijk schurfthekel aan al dat voetbal dat het hele jaar door op tv is dan met geen humor hebben :+.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:58

Ik vind het sowieso een beetje sneu om echt zooooo een verschrikkelijke hekel eraan te hebben en te zegen dat nl nooit wint, komop beetje geloven in oranje hè jongens :D.

En ik vind het echt hilarisch, het tegencontract ook, snap echt niet dat sommige mensen hier zo moeilijk over doen! Grapje moet kunnen toch!

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:05

Hahahhaa, want een geweldig contract ;)
Goede humor heeft je vriend, ik zou er wel mee kunnen lachen.... :D Maar tekenen? Ehhhhm nee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:56

Ik heb dat contract van een mannelijke collega gehad en gewoon met een grijns ondertekend en terug op z'n bureau gelegd...

Er ligt wel een tshirt voor me klaar met daarop de tekst:
kan iemand mij uitleggen wat dat buitenspel is????

ja vragen mag niet.. maar dat die tekst er toevallig op staat kan ik ook niks aan doen :D

*gaat tegencontract zoeken en naar collega sturen* :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:05

faye1995 schreef:
Hahahhaa, want een geweldig contract ;)
Goede humor heeft je vriend, ik zou er wel mee kunnen lachen.... :D Maar tekenen? Ehhhhm nee

oh ik zou t juist wel tekenen, alleen al om die blik op zijn gezicht te zien wanneer je t daadwerkelijk ondertekend _O-

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:09

eigenlijk moet je eens uitzoeken wat die buitenspelregel nou eigenlijk inhoudt en dat met een stalen gezicht uitleggen aan je vriend/collega. ook moet je op de hoogte zijn van ontwikkelingen als: didier drogba (ivoorkust) gaat toch naar WK ondanks breuk in zijn arm, robben waarschijnlijk toch mee enz enz. de reacties van de heren als ze erachter komen dat je dit soort dingen weet zijn echt te leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:12

Hhahahah geweldig, ja, dat vind ik nou wel humor :)) Mijn vriend houdt niet van voetbal, maar zou er erg om kunnen lachen als ik dit onder m'n neus zou krijgen.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:14

Gelukkig heb ik een man die helemaal niet van voetbal houdt!!!
Maa ik vind m wel humor!

imd

ilse86 schreef:
eigenlijk moet je eens uitzoeken wat die buitenspelregel nou eigenlijk inhoudt en dat met een stalen gezicht uitleggen aan je vriend/collega. ook moet je op de hoogte zijn van ontwikkelingen als: didier drogba (ivoorkust) gaat toch naar WK ondanks breuk in zijn arm, robben waarschijnlijk toch mee enz enz. de reacties van de heren als ze erachter komen dat je dit soort dingen weet zijn echt te leuk.

Inderdaad. Je er even in verdiepen en ze dan uitlullen. Prachtig.

Goldenflower

Ik heb alleen startpagina gelezen, maar ik heb precies dezelfde contract gekregen van mijn mannelijke collega's. :P Maar ik heb niks getekend, haha.

Ik zei alleen, geef je vrije dag aan me en dan blijf ik wel lekker thuis ;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:19

Hahaha wat die mannen allemaal niet verzinnen om gewoon naar voetbal te kunnen kijken.. :')

Maar contract is toch best goed in elkaar gezet :P

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:21

Haha wat erg :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:23

ilse86 schreef:

Hier een 'nieuwtje' om te testen of je collega's ECHT wakker zijn: Robben is, geblesseerd en wel, afgereisd naar Zuid Afrika. Hij zal zich echter niet bij het team voegen maar ergens anders in alle rust aan zijn herstel werken. Ze hebben een klein eilandje gevonden voor de kust van Zuid Afrika en daar zit hij nu met zijn therapeuten, medische staf, etc.. Uit respect voor de grote voetballer Arjen Robben draagt het eiland nu ook zijn naam: Robbeneiland.

Als het goed is weten je collega's dat Robbeneiland echt bestaat. Op het eiland staat de gevangenis waar o.a. Nelson Mandela gevangen gehouden werd......

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:24

Geweldig _O-