melissa_b schreef:JAlekker ontopic blijven allemaal!
Dan kunnen jullie lekker mijn contract voor de man lezen en beoordelen
Die van jou is ook leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:Heeft meer te maken met een gruwelijk schurfthekel aan al dat voetbal dat het hele jaar door op tv is dan met geen humor hebbenNja aan je ontzettend heftige manier van reageren krijg ik wel die indruk. Maar dat is alleen mijn mening. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was
ilse86 schreef:eigenlijk moet je eens uitzoeken wat die buitenspelregel nou eigenlijk inhoudt en dat met een stalen gezicht uitleggen aan je vriend/collega. ook moet je op de hoogte zijn van ontwikkelingen als: didier drogba (ivoorkust) gaat toch naar WK ondanks breuk in zijn arm, robben waarschijnlijk toch mee enz enz. de reacties van de heren als ze erachter komen dat je dit soort dingen weet zijn echt te leuk.
ilse86 schreef:eigenlijk moet je eens uitzoeken wat die buitenspelregel nou eigenlijk inhoudt en dat met een stalen gezicht uitleggen aan je vriend/collega. ook moet je op de hoogte zijn van ontwikkelingen als: didier drogba (ivoorkust) gaat toch naar WK ondanks breuk in zijn arm, robben waarschijnlijk toch mee enz enz. de reacties van de heren als ze erachter komen dat je dit soort dingen weet zijn echt te leuk.